Україна ТГК2-1942
Україна, Київська областьпід'їзна колiя вiд станцiї Київ-Волинський
Ukraine, Kyiv region
Автор: L1nks                   Дата: 13 серпня 2024 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 13.08.2024 18:02
Переглядів: 191
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

ТГК2-1942

Дорога приписки:Південно-Західна філія УЗ Україна
Депо приписки:РСП-3 Київ
Тип:Маневрові тепловози
Модель:ТГК2, ТГК2-1
Завод:Калугапутьмаш СРСР (СССР)
Стан:діючий
Побудований:1968
Знімався в т/с "Путьова країна"

Метадані EXIF

Виробник камери:NIKON CORPORATION
Модель камери:NIKON D5200
Програмне забезпечення:ACDSee Pro 6
Дата і час зйомки:13.08.2024 11:16:59
Витримка:1/400 с
Діафрагма:10
Чутливість ISO:200
Фокусна відстань:48 мм
Еквівалентна фокусна відстань:48 мм
Детальніше

Коментарі (6)

Спасибі за фото. На цьому так званому "кориті" мені пропонували роботу на пенсії за 7 тисяч в 2018 році. Прийшлось віжмовитись. Половина пішла б на бнзин, бо треба було щодня проїзжати 60 км плюс жахлива дорога - додатковий ремонт авто. І як мені заявив директор, що ви всі машиністи не бажаєте працювати щодня, тобто і нічні зміни повинні бути для вас. А так стара набута звичка: відробив ніч, щось передрімав та весь день щось по родині зробиш. Тому я в 1988 році залишив інженерну посаду на заводі. Та і час був совковий, ти весь день на роботі, магазини теж. Вечір ти закінчив роботу  і магазини теж.
Вiкторе Борисович до вас е два питання як до фахiвця.Чи доводилось вам iздити задом с поiздом на секцii А,Б тепловозу .Чи були у вас у депо випадки падiння локомотива у поворотне коло
Так, приходилось доволі часто.  В 1997 році в зв'язку із електрифікацією ми взяли на обслуговування дві пари 623/624, 627/628 від Кам'янця-Подільського до Хмельницького половинками 2ТЕ116. Проїздили три тижні, то наш начальник депо вирішив, щоб ми їздили на своїх машинах іх згадуваними поїздами, то були половинки 2М62-0397. Розвертали як на кругу в Гречанах, то їздили із Хмельницькогопо обводній)закрита в 2004 році, через хабар ринку), далі по посту Шаровечка і На Гречани. Тобто із Хмельницького задом, Шаровечка - Гречани передом, Гречани - Хмельницький задом. По прибуттю в Кам'янець-Подільський розвертали на трикутнику.Після 2004 року, коли демонтували обвідну тепловози розвертали на кругу в Гречанах. Але і траплялись і половинки 2М62У із приміським денним. Тобто 12 змін кабіни за поїздку могло і не бути.  На фото 2006 року я після тих 12 змін кабін управління. https://railgallery.pp.ua/view/125536/  Сходи були і часто. Перша пара якщо впала то переключаїш на аварійку і виїзжаєш. В яму при мені не падали. Але їдеш десь 1км/ і по сигналу кругового.
Велика вам пошана та подяка за вiдповiдi
от мені цікаво автор навмисно вказує неправельні місця зйомки?? Я теж знімав цей ТГК2 - https://railgallery.pp.ua/view/134308/ і я можу сказати точно що він знаходиться явно не на П.К від Грушок, він працює на П.К від станції Київ-Волинський! Якщо конкретніше то наскільки я знаю на Київському рейкозварювальному підприємстві. Та і у мережі є його фото аж за 2010 рік, і мало того що як місце зьомки там вказано саме Київське рейкозварювальне підприємство так і на самому тепловозі було написано "КРЗП"
Фото: 4469
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
мабуть у автора НЕздорова любов до грушок...
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр