Рейтинг: +12
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Юрко |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Evil_Orange |
[+] | POMARANCH |
[+] | Ruslan88 |
[+] | Brouk |
[+] | undefined23 |
[+] | qwerty |
[+] | ВСароян |
Інформація про фото
Опубліковано: 13.08.2024 18:02
Переглядів: 191
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
ТГК2-1942
Дорога приписки: | Південно-Західна філія УЗ |
Депо приписки: | РСП-3 Київ |
Тип: | Маневрові тепловози |
Модель: | ТГК2, ТГК2-1 |
Завод: | Калугапутьмаш |
Стан: | діючий |
Побудований: | 1968 |
Знімався в т/с "Путьова країна" |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D5200 |
Програмне забезпечення: | ACDSee Pro 6 |
Дата і час зйомки: | 13.08.2024 11:16:59 |
Витримка: | 1/400 с |
Діафрагма: | 10 |
Чутливість ISO: | 200 |
Фокусна відстань: | 48 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 48 мм |
Детальніше |
Коментарі (6)
Фото: 361
Спасибі за фото. На цьому так званому "кориті" мені пропонували роботу на пенсії за 7 тисяч в 2018 році. Прийшлось віжмовитись. Половина пішла б на бнзин, бо треба було щодня проїзжати 60 км плюс жахлива дорога - додатковий ремонт авто. І як мені заявив директор, що ви всі машиністи не бажаєте працювати щодня, тобто і нічні зміни повинні бути для вас. А так стара набута звичка: відробив ніч, щось передрімав та весь день щось по родині зробиш. Тому я в 1988 році залишив інженерну посаду на заводі. Та і час був совковий, ти весь день на роботі, магазини теж. Вечір ти закінчив роботу і магазини теж.
4
Фото: 0
Вiкторе Борисович до вас е два питання як до фахiвця.Чи доводилось вам iздити задом с поiздом на секцii А,Б тепловозу .Чи були у вас у депо випадки падiння локомотива у поворотне коло
2
Фото: 361
Так, приходилось доволі часто. В 1997 році в зв'язку із електрифікацією ми взяли на обслуговування дві пари 623/624, 627/628 від Кам'янця-Подільського до Хмельницького половинками 2ТЕ116. Проїздили три тижні, то наш начальник депо вирішив, щоб ми їздили на своїх машинах іх згадуваними поїздами, то були половинки 2М62-0397. Розвертали як на кругу в Гречанах, то їздили із Хмельницькогопо обводній)закрита в 2004 році, через хабар ринку), далі по посту Шаровечка і На Гречани. Тобто із Хмельницького задом, Шаровечка - Гречани передом, Гречани - Хмельницький задом. По прибуттю в Кам'янець-Подільський розвертали на трикутнику.Після 2004 року, коли демонтували обвідну тепловози розвертали на кругу в Гречанах. Але і траплялись і половинки 2М62У із приміським денним. Тобто 12 змін кабіни за поїздку могло і не бути. На фото 2006 року я після тих 12 змін кабін управління. https://railgallery.pp.ua/view/125536/ Сходи були і часто. Перша пара якщо впала то переключаїш на аварійку і виїзжаєш. В яму при мені не падали. Але їдеш десь 1км/ і по сигналу кругового.
3
Фото: 0
Велика вам пошана та подяка за вiдповiдi
2
Фото: 75
от мені цікаво автор навмисно вказує неправельні місця зйомки?? Я теж знімав цей ТГК2 - https://railgallery.pp.ua/view/134308/ і я можу сказати точно що він знаходиться явно не на П.К від Грушок, він працює на П.К від станції Київ-Волинський! Якщо конкретніше то наскільки я знаю на Київському рейкозварювальному підприємстві. Та і у мережі є його фото аж за 2010 рік, і мало того що як місце зьомки там вказано саме Київське рейкозварювальне підприємство так і на самому тепловозі було написано "КРЗП"
1
Фото: 4469
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
мабуть у автора НЕздорова любов до грушок...
3
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.