+31
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | dda_photographies |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Саша Мелешенко |
[+] | thizztle |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | lensert |
[+] | ВікторБГол |
[+] | MEYSHOR |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | Evil_Orange |
[+] | POMARANCH |
[+] | Ruslan88 |
[+] | R1dDeX |
[+] | lviv4ik |
[+] | mr.dima2304 |
[+] | Spotter_from_Slovyansk |
[+] | Sloger6no |
[+] | Leynard |
[+] | Stanislav |
[+] | LvivTrains |
[+] | Fotograf_pantografa_ua |
[+] | qwerty |
[+] | Romikkek |
[+] | ВСароян |
[+] | KREOZOT |
[+] | iL19ya |
[+] | Davchech |
Інформація про фото
Опубліковано: 13.08.2024 11:01
Переглядів: 352
Ліцензія: Copyright ©
ЭД2Т-1005
Дорога приписки: | Приміська пасажирська компанія |
Депо приписки: | РПЧ-14 Лиман |
Тип: | Електропоїзди |
Категорія: | Електропоїзди постійного струму |
Модель: | ЭД2Т |
Завод: | Демиховский машиностроительный завод |
Стан: | Підготовка на КЕВРЗ (оновлено 03.2024) |
Заводський тип: | 62-235 |
Побудований: | 12.2002 |
Примітка: | Дільниця експлуатації Слов'янськ |
Приписка до депо: З заводу поступив в депо Слов'янськ. 04.2008 - переданий в депо Ясинувата. __.2015 - переданий в депо Сватово. 01.2017 - переданий в депо Лиман. 04.2022-01.2024 - зберігання в депо Полтава. Історична та додаткова інформація: Додаткові головні вагони 01 та 09. Постраждала від ракетного удару на вокзалі в Краматорську 08.04.2022 З квітня 2022 по січень 2024 знаходилася на зберіганні в РПЧ-2 Полтава. Склад станом на 04.2022, в якому була і в Полтаві: 1005(01)+7112(04)+7210(06)+0054(05)+1005(09) |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D7200 |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop Camera Raw 15.5 (Windows) |
Дата і час зйомки: | 13.08.2024 09:42:26 |
Витримка: | 1/400 с |
Діафрагма: | 7.1 |
Чутливість ISO: | 250 |
Фокусна відстань: | 27 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 40 мм |
Детальніше |
Коментарі (9)
Фото: 269
Фото з історією на фоні)
2
Фото: 364
І питання молодим майбутнім локомотивникам - що за запис крейдою?
1
Фото: 0
там написано ГМ 4,6
2
Фото: 60
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Ну перше що приходить в голову, то Гальмівна мережа. Можливо тиск по хвосту
1
Фото: 4638
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
тільки не "мережа" а "магістраль"
4
Фото: 364
Так. тиск в ГМ. Написали, щоб не мати проблем при пересилці. Сернію, поправ, буль ласка, згідно ЦТ-0015 4,6 - 4,8 в електропоїхдах ЕР, а 5,5 - 5,6 в дизель-поїздах ДР. Я ще застав в 90-х у вантажних 5,3 - 5,5.
1
Фото: 4638
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Все правильно Борисовичу
2
Фото: 0
А правда якщо транспортують МВРС то вiн мае бути в хвостi поiзда щоб не виникли по дорозi повзуни.I не змiнили iнстркцii щоб транспортувати окремим локомотивом
1
Фото: 364
Так, по інструкції МВРС пересилається в хвості
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.