Рейтинг: +17
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | LRT |
[+] | Michael_Emperor |
[+] | ANT8N4IK |
[+] | ВікторБГол |
[+] | MEYSHOR |
[+] | baton |
[+] | Aivan |
[+] | Evil_Orange |
[+] | POMARANCH |
[+] | ML506 |
[+] | Ruslan88 |
[+] | Sloger6no |
[+] | undefined23 |
[+] | VL80T-1177 |
[+] | ВСароян |
[+] | Bboyarskyy_ |
Інформація про фото
Опубліковано: 11.08.2024 22:00
Переглядів: 166
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
ЭР29-103
Дорога приписки: | Приміська пасажирська компанія |
Депо приписки: | РПЧ-8 Фастів |
Тип: | Електропоїзди |
Категорія: | Електропоїзди змінного струму |
Модель: | ЭР29 |
Завод: | Рижский вагоностроительный завод |
Стан: | не работает |
Побудований: | 12.1985 |
Метадані EXIF
Виробник камери: | Xiaomi |
Модель камери: | Redmi Note 8 Pro |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop Express (Android) |
Дата і час зйомки: | 11.08.2024 18:17:45 |
Витримка: | 1/460 с |
Діафрагма: | 1.9 |
Чутливість ISO: | 100 |
Фокусна відстань: | 5.43 мм |
Детальніше |
Коментарі (10)
Фото: 0
А ви правильно пiдписали фото.Може так ЭР29-103
1
Фото: 331 · Автор фото
Такого немає в базі даних чомусь
1
Фото: 22
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Цитата (ВСароян, 11.08.2024 23:25):
>ЭР29-103
Так, чомусь склад электропоїзду був внесенний як 001, хоча про "ЭР29-001" ніде нема, всюди він проходе як ЭР29-1.
Fixed.
P.S. І щось мені підказує що він (вагон/склад, окрім голів на КЕВРЗі) досі у заводьскому фарбуванні. Круто...
>ЭР29-103
Так, чомусь склад электропоїзду був внесенний як 001, хоча про "ЭР29-001" ніде нема, всюди він проходе як ЭР29-1.
Fixed.
P.S. І щось мені підказує що він (вагон/склад, окрім голів на КЕВРЗі) досі у заводьскому фарбуванні. Круто...
3
Фото: 0
Так вагони якi залишились всi в такому окрасi i чомусь на всiх вагонах нумерацiя ЭР29-10Х.Це був свого часу 6-вагонний унiкальний електропотяг
2
Фото: 22
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
>i чомусь на всiх вагонах нумерацiя ЭР29-10Х.
Тому що дві останні цифри - номер саме вагону. Перша - бортовий складу електропоїзда.
Тому що дві останні цифри - номер саме вагону. Перша - бортовий складу електропоїзда.
2
Фото: 352
Так, час йде і поволі забувається такий состав як ЕР29. Але він був в одиничному виконанні. А саме їздив десь в 1992 році, коли я в свої 36 був на курсах машиністів. Писали в пресі, що ЕР29 із новою прогресивною схемою в складі 6 вагонів. Але тоді в Київському вузлі експлуатувались ЕР9П(М) в складі 8 - 10 вагонів і були заповнені через міру. Їздили навіть здвоєними составами. Типу в голові Фастів, в хвості Шепетівка. Фастів робить висадку-посадку на всіх зупинках, а Шепетівка терпить все це не відкриваючи двері. А випустивши на лінію шестивагонні ЕР29 відчувались проблеми. І дуже приємно, що цей ексземхемпляр попадає в базу данних нашого сайту.
2
Фото: 0
Довелось один раз побачити ii з вiкна поiзду коли вона стояла в депо Фастiв у 6-вагонному складi.Десь рiк 1989-1990.Вiдмннсть вiд ЕР9 була в струмоприймачах на головних вагонах
2
Фото: 352
Так, Володимире, із вашою інформацією мені пригадалось, що пантографи були на головних вагопах. Дякую.
2
Фото: 4255
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Цитата (ВСароян, 12.08.2024 13:15):
>Вiдмннсть вiд ЕР9 була в струмоприймачах на головних вагонах
...і на причепних, струмоприймачі і трансформатори тока були на причепному і головних вагонах, все інше обладнання, якого було значно менше, чим на ЕР9 - на моторних.
>Вiдмннсть вiд ЕР9 була в струмоприймачах на головних вагонах
...і на причепних, струмоприймачі і трансформатори тока були на причепному і головних вагонах, все інше обладнання, якого було значно менше, чим на ЕР9 - на моторних.
3
Фото: 0
Слушно зазначив Рудий Кiт.Струмоприймачi були на вагонах 101,103,109.Е iсторичне фото де пiднято всi три струмоприймача.
2
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.