Україна ЭР29-103
Україна, Вінницька областьстанція Козятин-ІІ
Ukraine, Vinnytsia regionKozyatyn-II station
Автор: Maks._.2m62u                   Дата: 11 серпня 2024 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 11.08.2024 22:00
Переглядів: 166
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

ЭР29-103

Дорога приписки:Приміська пасажирська компанія Україна
Депо приписки:РПЧ-8 Фастів
Тип:Електропоїзди
Категорія:Електропоїзди змінного струму
Модель:ЭР29
Завод:Рижский вагоностроительный завод 
Стан:не работает
Побудований:12.1985

Метадані EXIF

Виробник камери:Xiaomi
Модель камери:Redmi Note 8 Pro
Програмне забезпечення:Adobe Photoshop Express (Android)
Дата і час зйомки:11.08.2024 18:17:45
Витримка:1/460 с
Діафрагма:1.9
Чутливість ISO:100
Фокусна відстань:5.43 мм
Детальніше

Коментарі (10)

А ви правильно пiдписали фото.Може так ЭР29-103
Фото: 331 · Автор фото
Такого немає в базі даних чомусь
Фото: 22
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Цитата (ВСароян, 11.08.2024 23:25):
>ЭР29-103
 
Так, чомусь склад электропоїзду був внесенний як 001, хоча про "ЭР29-001" ніде нема, всюди він проходе як ЭР29-1.
Fixed.
 
P.S. І щось мені підказує що він (вагон/склад, окрім голів на КЕВРЗі) досі у заводьскому фарбуванні. Круто...
Так вагони якi залишились всi в такому окрасi i чомусь на всiх вагонах нумерацiя ЭР29-10Х.Це був свого часу 6-вагонний унiкальний електропотяг
Фото: 22
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
>i чомусь на всiх вагонах нумерацiя ЭР29-10Х.
Тому що дві останні цифри - номер саме вагону. Перша - бортовий складу електропоїзда.
Так, час йде і поволі забувається такий состав як ЕР29. Але він був в одиничному виконанні. А саме їздив десь в 1992 році, коли я в свої 36 був на курсах машиністів. Писали в пресі, що ЕР29 із новою прогресивною схемою в складі 6 вагонів. Але тоді в Київському вузлі експлуатувались ЕР9П(М) в складі 8 - 10 вагонів і були заповнені через міру. Їздили навіть здвоєними составами. Типу в голові Фастів, в хвості Шепетівка. Фастів робить висадку-посадку на всіх зупинках, а Шепетівка терпить все це не відкриваючи двері. А випустивши на лінію шестивагонні ЕР29 відчувались проблеми. І дуже приємно, що цей ексземхемпляр попадає в базу данних нашого сайту.
Довелось один раз побачити ii з вiкна поiзду коли вона стояла в депо Фастiв у 6-вагонному складi.Десь рiк 1989-1990.Вiдмннсть вiд ЕР9 була в струмоприймачах на головних вагонах
Так, Володимире, із вашою інформацією мені пригадалось, що пантографи були на головних вагопах. Дякую.
Фото: 4255
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Цитата (ВСароян, 12.08.2024 13:15):
>Вiдмннсть вiд ЕР9 була в струмоприймачах на головних вагонах
...і на причепних, струмоприймачі і трансформатори тока були на причепному і головних вагонах, все інше обладнання, якого було значно менше, чим на ЕР9 - на моторних.
Слушно зазначив Рудий Кiт.Струмоприймачi були на вагонах 101,103,109.Е iсторичне фото де пiднято всi три струмоприймача.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр