Україна 2ЭС5К-060
Україна, Одеська областьперегін Дачне - Вигода
Ukraine, Odesa regionDachne - Vyghoda line
Автор: Sloger6no                   Дата: 06 серпня 2024 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 11.08.2024 09:07
Переглядів: 252
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

2ЭС5К-060

Дорога приписки:Одеська філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-2 Подільськ
Мережевий №:11363066 / 11363074
Тип:Магістральні електровози
Категорія:Електровози змінного струму
Модель:2ЭС5К «Ермак»
Завод:Новочеркасский электровозостроительный завод Россия
Стан:действующий
Побудований:2007

Коментарі (14)

Капец, хотела поезд сфоткать, какая-то то тетка налетела, капец, значит больше не буду пока
Фото: 208 · Автор фото
Хай бог милує...
Жесть начала грозить что вызовит полицию
Да ви не бiйтеся робiть свою справу.Вашi фото маемо надiю зацiкавлять користувачiв
А у вас такое было
Кстати я этот  локомотив видела вчера
Шановні, так зараз такі часи, що треба берегтись. Я, наприклад, йду на зйомку із камерою в пакеті. Якщо поїзд на підході різко виймаю камеру і знімаю. Бригади мої Гречанські тому заяв на мене не було. Але... Посередині літа пішов 14-й рік як я вийшов на пенсію. Колектив змінився майже повністю.  Як сказав  один помічник із моєї 4-їколони   знаю, що вибули, а вас я не знаю. Тому підводячи сказаного скажу: із камерою відкрито не ходіть, страрайтесь змінити місце та вбрання. Мається на увазі скиньте куртку, потім одіньте. Виж не знаєте чи сильно "накручена" бригада. Мені писали у ФБ ваші колеги по зйомці, що були і затримання. Та і порада не робіть мордо-фото, а відійдіть і трохи замаскуйтесь. Якщо у вас у об'єктива діапазон за 90 і більше. Не буду  хвалитись, але мені вдалось таке,  https://railgallery.pp.ua/view/125551/ коли я зателефонував машиністу, а він відповідає де ви мене були.
Фото: 4255
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
чим більше ви ховаєтесь, тим більше на вас підозр що ви якийся шпійон. Я у відкриту хожу, знімаю, і не ховаюсь, і корочка діректора тут ні до чого.
Сергію, ти ж діючий працівник УЗ, і тебе всі добре знають. В мене десь в 2014 теж було вільно в зйомці із своїми колегами. В Гречанах зараз другий начальник із Волновахи і Всі насторожені в роботі. А написав я так, тому що наш сайтовський контингент переважно дуже молодий в роках моїх онуків і тому наїзд на таких молодих людей сильніший.
Фото: 7175
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Якщо це колишній начальник депо Волноваха, то зйомку він не любить.
 
Взагалі, не знаю де і як, у нас на залізниці усі писали розписку про заборону фото та відео фіксації та заборону передачі даних про рухомий склад. Так, я розумію навіщо це, бо і військова техніка, і корпоративні таємниці (якийсь вантаж, про який не можна розголошувати і таке інше), але подібну херню можна по різному інтерпретувати. Та й взагалі, УЗ зараз не любить до себе багато уваги, бо і так її дуже дискредетували (точніше вона сама себе). Тому, робітників за це не хвалять.
Так, Володимире, і наш сайт зробив в правилах вимогу про вимоги на зйомку вантажних поїздів. Я напмсав попередні коментарі на осснові даних про зйомку від авторів фото. Були і затримання.
Фото: 122
Суб'єктивно, взагалі немає бажання знімати, коли твоє з'явлення на залізниці є небажаним. Негатів всередині та підозра від працівників УЗ. Як варіант - кадри більш широкого плану, як ландшафтна з'йомка. Але на це немає часу та не дуже до вподоби такий жанр
Фото: 7175
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Проблема в тому, що залізниця тоне в консервативній політиці, що відштовхує від неї як потенційну фан-базу, так навіть працівників. І це грає не аби яку негативну роль для самої залізниці. Я розумію, що у підприємства повинна бути певна корпоративна етика та певні корпоративні секрети. Але Укрзалізниці необхідно зробити розподіл що секретно, а що ні і доступ до секретної інформації прросто унеможливити, перекривши доступ до цієї інформації публічною. Таким чином, не буде зайвих питань у людей ззовні. Це зробили дуже багато компаній. Згадую чомусь той самий Артвайнері, котрий проводив екскурсії майже по всьому заводу, без надлишкових таємниць, але в певних рамках маршрутут і певною технікою безпеки. Чи були у людей до них питання? Так, але представники заводу мали шаблонні відповіді, котрі влаштовували допитливих. УЗ ж навпаки, діє шляхом повного табу на все, що викликає відразу.
Фото: 122
Не дуже вдале порівняння вінзаводу із транспортною складовою країни, а це стратегічний елемент безпеки. Тут й логістика, тут безпека користувачів та персоналу та перевезеннь, ще багато чого. Тому ставлення навряд чи зміниться найближчим часом.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр