Україна 2М62У-0188Б, 2М62У-0069Б
Україна, Хмельницька областьперегін Ларга - Кам'янець-Подільський
Ukraine, Khmel'nyts'ky regionLarga - Kamyanets'-Podil's'kiy line
Автор: Boguslav                   Дата: 06 серпня 2024 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 09.08.2024 22:22
Переглядів: 481
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

2М62У-0188Б

Дорога приписки:Південно-Західна філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-5 Гречани
Мережевий №:16320012
Тип:Магістральні тепловози
Категорія:Вантажні тепловози
Модель:2М62У
Завод:ХК «Луганськтепловоз» СРСР (СССР)
Стан:діючий
Побудований:01.1990

Метадані EXIF

Виробник камери:NIKON CORPORATION
Модель камери:NIKON D90
Програмне забезпечення:Adobe Photoshop CC 2015 (Windows)
Дата і час зйомки:06.08.2024 14:55:07
Витримка:1/500 с
Діафрагма:5.6
Чутливість ISO:320
Фокусна відстань:18 мм
Еквівалентна фокусна відстань:27 мм
Детальніше

Коментарі (25)

Вид в зустрічному напрямку, міст за хвостовою головою https://railgallery.pp.ua/view/125563/ . Білого кольору проліт та опори.
Це на фото Подiльскi товтри?
Нарешті, цікава й якісна фотографія на RGU. Було б дві кнопки - вліпив би без роздуму
Можна сказати за Товтри, хоча заліщнмця прозить там на 206 км. Тут на фото 245 км. Вода, то котлован притоку Дністра Мукші. Ріка Дністер за правим поворотом Мукші. В Дністра там чергове кільце. На далекому по\лані високий берег Дністра.
Борисович, а що 188 перемалювали? Наскільки я знаю вона була в синій ліверії.
Юра, може бути. Як бачиш із фото, то так. Мало того та ПФовська фарба типово вицвіла.
Фото: 996
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Цитата (M_E_L_O_M_A_N, 10.08.2024 14:18):
>Нарешті, цікава й якісна фотографія на RGU. Було б дві кнопки - вліпив би без роздуму
На смак та колір олівці різні. Шкода, що ви не помічаєте інших цікавих фото.
 
А двох кнопок в нас ніколи не буде. Трейнспоттінг, фероеквінологія - це захоплення транспортом, залізницею, дослідження предмету захоплення. Але ніяк не змагання з метою потішити ПВВ (ЧСВ). І саме тому, що в нас немає двох кнопок та певного снобізму в модеруванні, проект нецікавий для певних токсичних особистостей. І це є добре!
Помічаю, звісно, але їх тут настільки мало, що доводиться вишукувати кожне...
 
Upd: як на мене, фотографію можна порівняти з музикою. Є купа різних, але далеко не кожна може зачарувати
Фото: 7496
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Справа в тому, що у нас ціль творчості не зі сторони художнього концепту, а зі сторони відтворення альманаху чи збірника історичних даних. Тому, творчий підхід до самої фотографії носить швидше другорядну роль, ніж основну.
ну тут уже кто как хочет,творческий подход очень часто даёт возможность сделать интересную нестандартную фотку.От как на этой,интересный ракурс подобран,тут и деревья,трохи хат на заднем плане,Мукша,Днестровский каньон вдалеке..
 
Цитата (Xvost, 10.08.2024 21:29):
>Цитата (M_E_L_O_M_A_N, 10.08.2024 14:18):
>>Нарешті, цікава й якісна фотографія на RGU. Було б дві кнопки - вліпив би без роздуму
>На смак та колір олівці різні. Шкода, що ви не помічаєте інших цікавих фото.
> 
> А двох кнопок в нас ніколи не буде. Трейнспоттінг, фероеквінологія - це захоплення транспортом, залізницею, дослідження предмету захоплення. Але ніяк не змагання з метою потішити ПВВ (ЧСВ). І саме тому, що в нас немає двох кнопок та певного снобізму в модеруванні, проект нецікавий для певних токсичних особистостей. І це є добре!
+1,тоже не выкупаю логику тех кто фотает чисто ради того шобы оно на рг попало,съемка же изначально для себя делается,рг и все остальное-дело десятое
P.S. а шо с крышей 0069Б такое?лепеха какая то за холодильником
Фото: 0
Цитата (Xvost, 10.08.2024 21:29):
>І саме тому, що в нас немає двох кнопок та певного снобізму в модеруванні, проект нецікавий для певних токсичних особистостей.
Тобто авторам не цікаво публікувати фото через відсутність "двох кнопок", серйозно?
 
Цитата (Xvost, 10.08.2024 21:29):
>І це є добре!
Що доброго в тому, що не публікується якісний і цікавий матеріал? Не переоцінюйте своє вищезгадане ПВВ (ЧСВ).
Фото: 996
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Є автори, яким важливі кнопки та лайки, а не занурення у сам предмет захоплення. Досвід підказує, що негативу від таких осіб зазвичай стільки, що ним нівелюється "якісній і цікавий матеріал". Тому краще не отримати якійсь матеріал, проте мати спокійну та здорову атмосферу на сайті.
Що саме ви розумієте у "предметі захоплення"?
Кому-сь поїзди цікавлять лише з фотографічної та естетичної сторони, бажаючи зробити гарний кадр у гарному місці з цікавою атмосферою, навіть о 5 ранку;
хто-сь хоче сфотографувати кожну деталь залізниці, кожен світлофор;
хто-сь цікавиться лише технічними складовими потягів, їх двигунами і іншими деталями, до якого депо вони належать і таке інше.
Отже у кожного свій предмет захоплення і у кожного своя жага для зворотнього звʼязку.
Фотографам потрібна реакція людей на їх фотороботу;
Документалістам потрібен повід поспілкуватись про залізничні лінії та їх особливості;
Любителям технічних особливостей - дізнатись нові особливості поїздів.
Але обмежуючи одних неможливо зробити добре усім. Дякую
Фото: 4855
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Реакція людей, будь-ласка - зелена кнопка "Цікаве фото", можна написати добрий коментар, реакцій достатньо.
 
Ми не відкидаємо творчі фото, і раді таким, але направлення сайту - технічна фотографія, з максимально можливим висвітленням технічних особливостей локомотивів. У кожного є своє право, реєструватися і слідувати тим Правилам і нормам які є, або зробити жест доброї волі, і покинути сайт.
Додатково подивився правила сайту та якщо я вірно їх зрозумів переклавши, то у правилах не зазначається що основне направлення сайту є технічна фотографія.
1.1.1. Основні цілі сайту – збирати фотографії рухомого складу українських та світових залізниць для відображення їхнього поточного стану, відстежувати зміни їхнього зовнішнього вигляду, вести базу даних рухомого складу та об’єднувати людей, які цікавляться залізничним транспортом (перекладено Goоgle Translate)
 
Можливо є якась причина повʼязана з категоричною відмова власників сайту від впровадження бажання користувачів з проведення фотоконкурсу. Можливо це страх адмінстрації сайту що серед них немає авторів які можуть гарно робити художні фотографії і можливий програш у конкурсі призведе до страждань.
Або це лише використання свого монопольного становища оскільки інших сайтів поціновувачів залізниці в Україні я не знаю.
Не знаю відповіді.
 
Цитата (ВН Цокур, 11.08.2024 08:45):
>творчий підхід до самої фотографії носить швидше другорядну роль, ніж основну.
Сподіваюсь що Володимир чи інший представник адмінстрації будуть розвивати впровадження розвитку творчої фотографії на сайті у тому числі через фотоконкурс.
А не тільки притримуватись думки Рудий Кіт якщо щось не подобається - видаляйтесь з сайту.
 
Це не критика - це лише мої думки.
Дякую
Фото: 4855
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
фотоконкурсу ніколи небуде, і це не моя точка зору, а всієї адміністрації. І моя думка чи ще якась - це не важливо. Найбільше зло яке може бути - це фотоконкурс, це показав досвід трейнпікса і трейнфото. На три фотки - один срач, постійні підставні голосування банд з одного міста, фотокружки, які ворогували між собою, постійні срачі, шо чиєсь фото виграло, а чийся фотошедевр - ні. Ніколи не буде фотоконкурсу.
Фото: 827
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Як безпосередній свідок обох ресурсів, не можу підтвердити, що якось страждав від тих конкурсів. Але мій улюблений формат - 3/4, та я знімав саме техніку здебільшого, мені якось байдуже на них за всю історію було.
Більше було консернів із користувачами з приводу модерації та відхилення фото, але ніяк за якись там конкурс. Якщо комусь бракувало щє однієї зірки або якоїсь там ще іконки, то на мою думку, глобально то на сайт негативно не впливало.
Більше присутність русні непокоїла
Фото: 827
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Це ж як "кому поп подобається, кому попадя, а кому попова донька"..
Фото: 0
"Царь знает что делает!" - саме така фраза виникає коли читаєш у коментарях про позицію "адміністрації". Подібний підхід і принципи нагадують форму правління у одній державі (хоча скоріш не в одній), або у якійсь силовій структурі. Підхід "щось не подобається - йди звідсіля" - прям як у дитячій пісочниці))). Це не є ознакою сучасного впевненого ресурса. Безсумнівно, "хто платить - той і замовляє музику", і ніхто не примушує публікувати матеріали.
 
Щодо фотоконкурсу - то початковий посил не стосувався конкретно фотоконкурсу, а в нього вчепились як бик на червону ганчірку (і причинами тому є не зовсім ті, що описані вище).
 
Щодо "срачів" - більшість їх варто назвати гарячими обговореннями. Без них - абсолютна нудьга, 70-80% коментарів - "Гарне фото!", "Клас!", "Чудово!", і якісь дрібні уточнення, інколи проскакують змістовні коментарі. А обговорення, у яких буває просто "підвищений градус" в межах розумного - автоматично стають "срачами". Намагання ідеалізувати - це саме те, про що написано у першому абзаці даного коментаря.
Фото: 996
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Цитата (Філіп Бедросович, 18.04.2025 14:47):
>Можливо є якась причина повʼязана з категоричною відмова власників сайту від впровадження бажання користувачів з проведення фотоконкурсу. Можливо це страх адмінстрації сайту що серед них немає авторів які можуть гарно робити художні фотографії і можливий програш у конкурсі призведе до страждань.
Вже багато разів казалося про це. Фотоконкурс - зло. Це переконання власника сайту, Адміністраторів та редколегії.
 
Ми не проти художніх фото, ми проти змагань. На сайті мають право існувати поруч як технічні, так і художні фото. Не питання. Але сайт - не клуб фотографів чи фотохудожників, сайт є клубом людей, які захоплюються залізницею. Фотоапарат не самоціль, а лише допоміжній інструмент в цьому захопленні.
 
Цитата (Філіп Бедросович, 18.04.2025 14:47):
>Або це лише використання свого монопольного становища оскільки інших сайтів поціновувачів залізниці в Україні я не знаю.
Логічно, що «мій сайт - мої правила» чи не так? Приходячи сюди людина або приймає їх, або не приймає та не приходить.
 
Монополія? А хто заважає створити свою галерею, з конкурсами та всіма заморочками, які подобаються?
 
Цитата (Філіп Бедросович, 18.04.2025 14:47):
>Сподіваюсь що Володимир чи інший представник адмінстрації будуть розвивати впровадження розвитку творчої фотографії на сайті у тому числі через фотоконкурс.
Як вже казалося, фотоконкурсу не буде.
Фото: 996
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Цитата (Aneksii, 18.04.2025 20:01):
>"Царь знает что делает!" - саме така фраза виникає коли читаєш у коментарях про позицію "адміністрації". Подібний підхід і принципи нагадують форму правління у одній державі (хоча скоріш не в одній), або у якійсь силовій структурі. Підхід "щось не подобається - йди звідсіля" - прям як у дитячій пісочниці))). Це не є ознакою сучасного впевненого ресурса. Безсумнівно, "хто платить - той і замовляє музику", і ніхто не примушує публікувати матеріали.
Ми створюємо проект згідно власного бачення. Зручними для всіх від початку бути не планували. Людина має сама обирати, підходять їй правила та принципи цього місця чи ні. Це ж логічно, ні? Принцип, який навіть у прислів'я трансформувався, про свій устав та чужий монастир. Ми нікого не примушуємо бути тут і цілі зібрати всіх не ставимо. Підходять наші умови? Вітаємо! Не підходять? До побачення!
 
Так, проект авторитарний, де вирішальною є думка власника, який спирається на моноліт редколегії. Це не якесь моє бажання, а досвід попередніх проектів, які показали, що лібералізм та багатопартійність для проекту можуть бути вбивчими. Тому я виключив це в корні.
 
Цитата (Aneksii, 18.04.2025 20:01):
>Щодо "срачів" - більшість їх варто назвати гарячими обговореннями. Без них - абсолютна нудьга, 70-80% коментарів - "Гарне фото!", "Клас!", "Чудово!", і якісь дрібні уточнення, інколи проскакують змістовні коментарі. А обговорення, у яких буває просто "підвищений градус" в межах розумного - автоматично стають "срачами". Намагання ідеалізувати - це саме те, про що написано у першому абзаці даного коментаря.
Між срачем та гарячим обговоренням все ж є різниця. Моя позиція - нехай користувачі дискутують на профільні теми, ніж виясняють "чому це говнофото подано автором на конкурс", "що тут конкурсного", "ти друзів нагнав, аби вони за твоє фото голосували" тощо. Ці міряння пісюнами нецікаві. Для цього ідеально підійдуть соцмережі, де таким розборам саме місце.
Фото: 7496
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Цитата (Філіп Бедросович, 18.04.2025 14:47):
>Сподіваюсь що Володимир чи інший представник адмінстрації будуть розвивати впровадження розвитку творчої фотографії на сайті у тому числі через фотоконкурс.
Ні в яколму разі. Я вже якоси писав, що тут зборище задротів зщалізниці, а не задротів фото. В тому ж і суть, що ми не сайт, орієнтований в основному на фото. Тим паче, серед сайтів, де популярні змагання серед фотографів, надто токсична атмосфера. Ми хочемо токсичність цю мінімалізувати. Нам краще щоб цих змагань не було, аби не було отієї токсичної атмосфери. Я колись давно (дуже давно) писав, що я не планую стани фотопрофесіоналом. Я фотографую не для покращення фотоздібностей, а для заповнення хронології та щоб поділитися з іншими певними моментами. Для прикладу, у мене досі нема акаунту в Інстаграмі і я його там робити не планую, бо мені не цікаво робити життя на показ. І фактично ми усі тут зібрались саме з таким поглядом: не змагатись один з одним, а робити спільну справу. Повторюсь: ми - задроти залізниці і бути фотозадротами ми не бажаємо.
Фото: 7496
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Ще одне: а чому це хтось повинен бути зручним для більшості? Може та більшість не зручна для певних і в своєму домі певні люди мають право диктувати більшості свої правила? Так, у нас на сайті не демократія, бо демократія на подібних ресурасх і не існує, і неприпустима. Бо демократія на таких ресурсах призведе до хаосу, а хаос не потрібен нікому. Та й вигідним для усіх бути неможливо.
 
Усі ресурси, з якими я мав справу за 20 років зкачувались в одну з двох крайнощів: або в фотопомийку, де вантажили аби що і усе підряд (таких одиниці), або заламували критерії відбору по якості, роблячи умови кінськими і не досяжними для більшості фотолюбителів, через що ресурс ставав максимально не цікавим. А дехто невитримував конкуренції і опинявся на рівні розвалу. Бо цілі у тих ресурсів - гарне фото. Не історія, не хронологія подій, не клуб по інтересах, а саме фото. Тобто те, що повинно на таких ресурсах мати дещо другорядне значення. Основне - це те, що на фото. І іноді криве фото в 100 разів цікавіше за якесь +100500 фото з, допустим по сучасним реаліям, фото з Харківської Новоселівки, яку вже обдовбали усі, кому не лінь. Бо туди і дістатись легко, і рух там хороший. А те, що звідти фото вже зовсім не цікаві, та тим авторам все одно. Краще 1 фото від автора в місяць, але цікаве з точки зору інформації, ніж 10 фото за тиждень одного й того ж 2ТЕ116-1368 з дільниці Харьків-Пас. - Нова Баварія Люботин. Свого часу задрали фотки з міста Київ, з ділянки Діївка - Сухачівка, Сколе - Свалява. Розумію, гарно, але приїлась однотипність. А фотоконкурс породжує от саме подібне штампування.
Фото: 355
Дуже змістовна і цікава дискусія.
Мені особисто одночасно цікаво і зробити оригінальне за сюжетом фото у якомусь незвичному для мене місці чи під час подорожі. А також цікаво грунтовно дослідити ту чи іншу тему - причому так, щоб це дослідження дало конкретний результат у вигляді статті, репортажу, відеосюжету чи навіть запуску "Дунайського експресу" або відбудови лінії Березино-Басарабяска. Тому поєдную.
Зараз, звісно, дуже багато моментів цього елементу хобі-роботи не на часі, але вже зараз починаю розробку одного проєкту щодо залізниці в Одеській області. Сподіваюсь, що після війни в рамках відновлення ця ідея буде реалізована.
Тут на цьому сайті так, бачу в цілому дружню атмосферу без фаллометрії. І відсутність фотоконкурсів та інших подібних моментів - не привід до того, щоб робити фото неякісними. Скоріше навпаки - в умовах і цього сайту, і суто для себе, всі фото робляться максимально можливо якісно і продумано. А коли треба - то фотографію можу зробити і на підошву кросівокWell
 
І ще один момент. Наскільки тут вітаються жанрові залізничні фото, наприклад - юрби пасажирів, що сідає в електричку чи "Очікування поїзда, що підїжджає" тощо?
Фото: 7496
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Вітаються тематично, якщо це дійсно цікаво.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Правила сайту · Політика конфіденційності · Довідка · Редколегія · Контакт-центр