Рейтинг: +19
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | revers_211 |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | Gers |
[+] | ВікторБГол |
[+] | IRoN.LoCo |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Aivan |
[+] | Maxuz |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | POMARANCH |
[+] | mr.dima2304 |
[+] | yan212k |
[+] | LvivTrains |
[+] | qwerty |
[+] | ВСароян |
Інформація про фото
Опубліковано: 04.08.2024 09:24
Переглядів: 223
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
ЭР1-241
Дорога приписки: | Приміська пасажирська компанія |
Депо приписки: | РПЧ-6 Нікополь |
Тип: | Електропоїзди |
Категорія: | Електропоїзди постійного струму |
Модель: | ЭР1 |
Завод: | Рижский вагоностроительный завод |
Стан: | діючий (оновлено 03.2024) |
Побудований: | 03.1962 |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D7200 |
Програмне забезпечення: | NIKON D7200 Ver.1.04 |
Дата і час зйомки: | 03.08.2024 17:08:15 |
Витримка: | 1/400 с |
Діафрагма: | 7.1 |
Чутливість ISO: | 250 |
Фокусна відстань: | 85 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 127 мм |
Детальніше |
Коментарі (4)
Фото: 0
Приемно побачти ще в роботi ЕР1
2
Фото: 0
Мда, «літня ерка». Я не здивуюся, якщо придніпровські ЕР1 переживуть старичків ВЛ8)
2
Фото: 0
"Глобуси" Приднпровськоi ЕР1-224-843,225-221,233,237,241 в роботi досi
1
Фото: 0
В них є всі шанси пропрацювати ще не один рік при належному обслуговуванні, так як заміни їм нема. Аналогічна ситуація з ВЛ8. Хоч і техніка повинна мінятись і йти вперед так як нічого не вічне, все ж дуже вражає майстерність і золоті руки придніпровських майстрів-залізничників, все-таки вони не дивлячись ні на що тримають такі раритети, як ВЛ8 і ЕР1 робочими понад 60 років!
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.