+22
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | revers_211 |
[+] | Nekit_223 |
[+] | škoda_130 |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | Gers |
[+] | ВікторБГол |
[+] | IRoN.LoCo |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Aivan |
[+] | Maxuz |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | POMARANCH |
[+] | mr.dima2304 |
[+] | yan212k |
[+] | LvivTrains |
[+] | shozapipec |
[+] | ВСароян |
[+] | KREOZOT |
[+] | Petryshka |
Інформація про фото
Опубліковано: 04.08.2024 08:24
Переглядів: 342
Ліцензія: Copyright ©
ЭР1-241
Дорога приписки: | Приміська пасажирська компанія ![]() |
Депо приписки: | РПЧ-6 Нікополь |
Тип: | Електропоїзди |
Категорія: | Електропоїзди постійного струму |
Модель: | ЭР1 |
Завод: | Рижский вагоностроительный завод ![]() |
Стан: | діючий (оновлено 02.2025) |
Побудований: | 03.1962 |
Метадані EXIF
Програмне забезпечення: | NIKON D7200 Ver.1.04 |
Дата і час зйомки: | 03.08.2024 17:08:15 |
Детальніше |
Коментарі (5)
Фото: 0
Приемно побачти ще в роботi ЕР1
2
Фото: 0
Мда, «літня ерка». Я не здивуюся, якщо придніпровські ЕР1 переживуть старичків ВЛ8)
2
Фото: 0
"Глобуси" Приднпровськоi ЕР1-224-843,225-221,233,237,241 в роботi досi
1
Фото: 0
В них є всі шанси пропрацювати ще не один рік при належному обслуговуванні, так як заміни їм нема. Аналогічна ситуація з ВЛ8. Хоч і техніка повинна мінятись і йти вперед так як нічого не вічне, все ж дуже вражає майстерність і золоті руки придніпровських майстрів-залізничників, все-таки вони не дивлячись ні на що тримають такі раритети, як ВЛ8 і ЕР1 робочими понад 60 років!
1
13.04.2025 17:11
Модератор
Зображення замінено
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.