+27
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | bodyaaaa16 |
[+] | Троцкий |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | tech_noir |
[+] | ВікторБГол |
[+] | MEYSHOR |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | Ruslan88 |
[+] | _maks_067_ |
[+] | kharkivsky |
[+] | mikolalex |
[+] | Sloger6no |
[+] | Leynard |
[+] | _Zhytomyrskyi_boyan4ik_ |
[+] | LvivTrains |
[+] | Шурик |
[+] | Romikkek |
[+] | Plt.Poltan4ik |
[+] | ВСароян |
[+] | KREOZOT |
[+] | Gen4ik |
[+] | Дальнобойщик |
Інформація про фото
Опубліковано: 04.08.2024 06:47
Переглядів: 200
Ліцензія: Copyright ©
2ТЭ10М-0994
Дорога приписки: | Дніпропетровська область |
Депо приписки: | ПрАТ "Центральний ГЗК" |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | 2ТЭ10М, 3ТЭ10М |
Завод: | Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции |
Стан: | діючий |
Побудований: | 1984 |
Секція А — в очікуванні списання (на ПТРЗ). Секція Б — працює в гібриді с секцією 2ТЕ10М-2198. КРП LRC Daugavpils - 11.2017 (Секція Б) |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D7200 |
Програмне забезпечення: | NIKON D7200 Ver.1.04 |
Дата і час зйомки: | 03.08.2024 09:22:19 |
Витримка: | 1/320 с |
Діафрагма: | 8 |
Чутливість ISO: | 200 |
Фокусна відстань: | 140 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 210 мм |
Детальніше |
Коментарі (3)
Фото: 364
Таких тунелів стає більше, кошти треба на ці розчистки. Перебираються вони і основні ходи. Продивився відео із Молдови, там доля тунелів солідна.
2
Фото: 269
Мені здається шо з такими тунелями воно й краще, дуже гарно, але ремонт цього участку колій буде важкувато проводити.
1
Цитата (ВікторБГол, 04.08.2024 12:13):
>Таких тунелів стає більше, кошти треба на ці розчистки
Более того такие тоннели разбивают зеркала и боковые стекла.
>Таких тунелів стає більше, кошти треба на ці розчистки
Более того такие тоннели разбивают зеркала и боковые стекла.
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.