+21
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | Юрко |
[+] | lensert |
[+] | tech_noir |
[+] | Aivan |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | Vlados |
[+] | ДС3 |
[+] | lviv4ik |
[+] | Sloger6no |
[+] | Leynard |
[+] | Lubasya |
[+] | valoda photo |
[+] | VL80T-1177 |
[+] | ВСароян |
[+] | den4ikk |
Інформація про фото
Опубліковано: 02.08.2024 14:21
Переглядів: 231
Ліцензія: Общественное достояние
2ТЭ136-0001
Дорога приписки: | Луганська область ![]() |
Депо приписки: | ХК "Луганськтепловоз" |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | 2ТЭ136 |
Завод: | Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции ![]() |
Стан: | списаний |
Побудований: | 28.12.1989 |
Списаний: | 1995 |
Примітка: | ХК «Луганськтепловоз» |
Секцію А побудовано 28.12.1989; 09.1990 р. — секція А проходила тягово-енергетичні випробування в депо Кіндрашівська-Нова (Донецької залізниці); Секцію Б побудовано 11.12.1991; 01.1992-04.1992 - випробування в депо Кіндрашівська-Нова (Донецької залізниці); 04.1992 — переміщено для подальших випробувань у депо Максим Горький (Приволзької залізниці); 12.1992 — загоряння в кабіні секції А, тепловоз відставлено від подальших випробувань; 01.1994 — продано МПС РФ; 1995 — знято з балансу ХК «Луганськтепловоз»; 1997 розрізано на металобрухт секцію Б; У 2000-х роках — передано до Хабаровського інституту, частини секції А використано у 2003-2004 рр. для навчального посібника. Кабіна встановлена в Далекосхідному університеті шляхів сполучення (фото) |
Коментарі (5)
Додати коментар
Ви не можете переглядати та залишати коментарі, так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.