Рейтинг: +20
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | Юрко |
[+] | lensert |
[+] | tech_noir |
[+] | baton |
[+] | Aivan |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | Vlados |
[+] | lviv4ik |
[+] | Sloger6no |
[+] | Leynard |
[+] | valoda photo |
[+] | VL80T-1177 |
[+] | qwerty |
[+] | ВСароян |
Інформація про фото
Опубліковано: 02.08.2024 15:21
Переглядів: 143
Ліцензія: Общественное достояние
Постійне посилання
2ТЭ136-0001
Дорога приписки: | Луганська область |
Депо приписки: | ХК "Луганськтепловоз" |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | 2ТЭ136 |
Завод: | Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции |
Стан: | списан |
Побудований: | 28.12.1989 |
Списаний: | 1995 |
Примітка: | ХК «Луганськтепловоз» |
Секцію А побудовано 28.12.1989; 09.1990 р. — секція А проходила тягово-енергетичні випробування в депо Кіндрашівська-Нова (Донецької залізниці); Секцію Б побудовано 11.12.1991; 01.1992-04.1992 - випробування в депо Кіндрашівська-Нова (Донецької залізниці); 04.1992 — переміщено для подальших випробувань у депо Максим Горький (Приволзької залізниці); 12.1992 — загоряння в кабіні секції А, тепловоз відставлено від подальших випробувань; 01.1994 — продано МПС РФ; 1995 — знято з балансу ХК «Луганськтепловоз»; 1997 розрізано на металобрухт секцію Б; У 2000-х роках — передано до Хабаровського інституту, частини секції А використано у 2003-2004 рр. для навчального посібника. Кабіна встановлена в Далекосхідному університеті шляхів сполучення (фото) |
Коментарі (5)
Фото: 159
Цікаво а що з цією секцією? Може з кимось зіткнулася?
0
Фото: 0
Ця секцiя знята з баланса заводу в 1995 роцi.А в 1999 розрiзана на брухт
0
Фото: 205
Цікаво, від чого вмятина під вікном помічника
0
Фото: 281
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Мабуть приклався трошки
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.