Україна ЭР9П-400301
Україна, ПолтаваРПЧ-2 Полтава
Ukraine, PoltavaPoltava regional train depot #2
Під забор...
Автор: Рудий Кіт                   Дата: 21 липня 2024 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 22.07.2024 15:05
Переглядів: 234
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

ЭР9П-400301

Дорога приписки:Південна філія УЗ Україна
Депо приписки:РПЧ-2 Полтава
Тип:Електропоїзди
Категорія:Електропоїзди змінного струму
Модель:ЭР9П
Завод:Рижский вагоностроительный завод 
Стан:08.2024 — передан на другую дорогуВідставлений від роботи (оновлено 07.2024)
Побудований:12.1974
Електросекцію побудовано на Ризькому ВЗ в 2х-вагонному складі, по схемі голова + мотор;
 
З заводу поступив в депо ТЧ-16 Валуйки, ПІВД Зал (тоді ще);
У травні 1993 року передана в депо ТЧ-15 Куп'янськ-Сортувальний, ПІВД Зал;
У серпні 2008 року секцію підпорядковано до створеного депо РПЧ-4 Люботин, без зміни місця поточної дислокації;
У березні 2010 року вагон 4003 01 переданий в депо РПЧ-2 Полтава, ПІВД Зал;
 
Вагон 4003 01 передано в складі: 400001 - 33204 - 33106 - 33503 - 400102 - 400301
 
З 1975 по 1991 носив іменну назву "Оскол"

 
КР КЕВРЗ 04.2010

Метадані EXIF

Виробник камери:NIKON CORPORATION
Модель камери:NIKON D5100
Програмне забезпечення:Ver.1.00
Дата і час зйомки:21.07.2024 13:23:10
Витримка:1/2000 с
Діафрагма:6.3
Чутливість ISO:160
Фокусна відстань:35 мм
Еквівалентна фокусна відстань:52 мм
Детальніше

Коментарі (5)

Давно ще треба було...
Фото: 4223 · Автор фото
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
очікуємо з Фастова до кінця місяця якусь електричку передачу, замість 4000-ї. Можливо, ходять слухи, це буде ЕПЛ9Т-007.
А що сталось із вагоном, що його відставлено?
Фото: 0
Тоді треба ЕПЛ9Т-007 відправити на КЕВРЗ, щоби склад підняли до робочого стану.
Бо вже десь з років три дана фастівська тяга не працювала на рейсах.
ДС3, підозрюю, що тязі 50 років- можливо із-за цього її відставили від роботи.
Хоча здається ЕР1 експлуатували до 60 років і проводили ремонт в 50 років- могли і 400301 провести КР і попрацювала ще б з 10 років.
Фото: 4223 · Автор фото
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Завод не бере її вже, бо вона вже по роках не підходить. Вона повинна була першою їхати ще тоді на КР, коли пішла 398-ма. Але її не взяли через вік.
 
А наразі весь склад відставлений по причині крайнє низького опора ізоляції проводки по составу. В будь-який момент вона могли пихнути як свічка. Тому її відставили поки шо.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр