Рейтинг: +7
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | slavuty4_17UA |
[+] | tech_noir |
[+] | ВікторБГол |
[+] | baton_photographer |
[+] | undefined23 |
Інформація про фото
Опубліковано: 22.06.2024 22:06
Переглядів: 106
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
ВЛ80Т-1960
Дорога приписки: | Південна філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-12 Гребінка |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Електровози змінного струму |
Модель: | ВЛ80Т |
Завод: | Новочеркасский электровозостроительный завод |
Стан: | действующий (c 14.02.2024) |
Побудований: | 06.1979 |
З заводу прибув в депо Брянськ-II МСК
КРП ПрАТ "ЗЕРЗ" 29.12.2021 р. 20.11.2019 - експонат виставки РС на ст. Харків-Балашовський |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D7200 |
Програмне забезпечення: | NIKON D7200 Ver.1.04 |
Дата і час зйомки: | 22.06.2024 18:24:15 |
Витримка: | 1/320 с |
Діафрагма: | 7.1 |
Чутливість ISO: | 250 |
Фокусна відстань: | 140 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 210 мм |
Детальніше |
Коментарі (3)
Фото: 346
Динамометричний вагон взнається по своїй вигнутості. "Культурна" назва - тягово енергетична лабораторія.
2
Фото: 22
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
А чого його так зігнуло? Рама без посилення під обладнання чи все обладнання посередені, а не над візками?
0
Фото: 4058
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
такі вагони зазвичай є переробками зі звичайних убитих ЦМВ, новий вагон на таке ніхто не дасть звісно. А нових ТЕЛсів я не бачив. Дефектоскопи нові є, а от ТЕЛсів не бачив.
3
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.