Рейтинг: +25
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Olezhan4ik |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | LRT |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | Michael_Emperor |
[+] | Lonesome Crow |
[+] | Roma Roma |
[+] | AgentF |
[+] | lensert |
[+] | Gers |
[+] | ВікторБГол |
[+] | baton |
[+] | Aleksey5516 |
[+] | Aivan |
[+] | POMARANCH |
[+] | VanyushaPolisky |
[+] | ДС3 |
[+] | Nevertheless |
[+] | _Zhytomyrskyi_boyan4ik_ |
[+] | prosto_xtocb_3_kyiva |
[+] | Frostik_chs7 |
[+] | qwerty |
[+] | Gen4ik |
Інформація про фото
Опубліковано: 18.06.2024 07:20
Переглядів: 358
Ліцензія: Общественное достояние
Постійне посилання
ЕКр1-001
Дорога приписки: | Українська залізнична швидкісна компанія |
Депо приписки: | Дарниця |
Тип: | Електропоїзди |
Категорія: | Електропоїзди двосистемні |
Модель: | ЕКр1 «Тарпан» |
Завод: | ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод КВБЗ» |
Стан: | действующий (оновлено 03.2020) |
Побудований: | 03.2012 |
Швидкісний двосистемний електропоїзд, збудований на Крюківському ВБЗ у 9-вагонному складі;
06.2012 - випробування на ПРИДН зал.; 08.2012 - відправлений для проходження випробувань на П-ЗАХ-З; 01.2013 - вагонам електропоїзда присвоєні номери ЕКр1-00101 .. ЕКр1-00109. КР-1 Крюківський ВБЗ 2017 р. |
Метадані EXIF
Виробник камери: | Panasonic |
Модель камери: | DC-GX880 |
Програмне забезпечення: | Adobe Lightroom 7.3 (Macintosh) |
Дата і час зйомки: | 25.06.2021 18:00:52 |
Витримка: | 1/800 с |
Діафрагма: | 5.6 |
Чутливість ISO: | 200 |
Фокусна відстань: | 25 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 50 мм |
Детальніше |
Коментарі (5)
Фото: 4467
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Володимире вітаємо на сайті.
2
Фото: 7491
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
З дебютом!
1
Фото: 1 · Автор фото
Дякую!
Щоправда, я більше розглядаю це як повернення до залізничної фототематики.
Я так розумію, що Трейнфото вже не відновить свою роботу, і свої матеріали сюди доведеться завантажувати заново?
Щоправда, я більше розглядаю це як повернення до залізничної фототематики.
Я так розумію, що Трейнфото вже не відновить свою роботу, і свої матеріали сюди доведеться завантажувати заново?
1
Фото: 4467
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Правильно розумієте. Від ТФ у нас лише движок, все інше - окремий проект.
2
Фото: 947
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Цитата (Володимир Криницький, 18.06.2024 11:59):
>Дякую!
> Щоправда, я більше розглядаю це як повернення до залізничної фототематики.
> Я так розумію, що Трейнфото вже не відновить свою роботу, і свої матеріали сюди доведеться завантажувати заново?
1. TrainPhoto свою роботу, скоріш за все, не відновить. Автор движка - Данило Колодій - віддав його нам разом з базою по приписці РС та місць зйомки. Ми, по суті, правонаступники ТФ з благословіння його автора. Зберігаючи корисні напрацювання ТФ, ми створили проект на дещо інших засадах, враховуючи помилки попередніх проектів подібного плану.
2. З ТФ на RGU були перенесені тільки фото Адміністраторів - Володимира Цокура і мій. Та й те, у вигляді записів в БД, фото ми відновлюємо вручну.
ТФ, разом зо всіма фотографіями зараз є архівом на локальному диску в chaker'а. Наразі він загружений іншими проектами, розархівовувати 100 Гб інформації ради того, аби зробити дамп даних певного користувача, він не буде. Принаймні в даний момент. Тут є два шляхи. Як що все, що ви грузили на ТФ є у вас на власному компі - простіше вивантажити це знов, я дам права на пряму загрузку і анлім. Як що фотографії не збереглися - ласкаво прошу до очікуючих на можливість отримати дамп даних з ТФ. В такомиу разі мені портрібен нік на ТФ. Колись Данило все ж таки знайде час на створення дампів тих юзерів, які не зберегли локально свої фотографії.
>Дякую!
> Щоправда, я більше розглядаю це як повернення до залізничної фототематики.
> Я так розумію, що Трейнфото вже не відновить свою роботу, і свої матеріали сюди доведеться завантажувати заново?
1. TrainPhoto свою роботу, скоріш за все, не відновить. Автор движка - Данило Колодій - віддав його нам разом з базою по приписці РС та місць зйомки. Ми, по суті, правонаступники ТФ з благословіння його автора. Зберігаючи корисні напрацювання ТФ, ми створили проект на дещо інших засадах, враховуючи помилки попередніх проектів подібного плану.
2. З ТФ на RGU були перенесені тільки фото Адміністраторів - Володимира Цокура і мій. Та й те, у вигляді записів в БД, фото ми відновлюємо вручну.
ТФ, разом зо всіма фотографіями зараз є архівом на локальному диску в chaker'а. Наразі він загружений іншими проектами, розархівовувати 100 Гб інформації ради того, аби зробити дамп даних певного користувача, він не буде. Принаймні в даний момент. Тут є два шляхи. Як що все, що ви грузили на ТФ є у вас на власному компі - простіше вивантажити це знов, я дам права на пряму загрузку і анлім. Як що фотографії не збереглися - ласкаво прошу до очікуючих на можливість отримати дамп даних з ТФ. В такомиу разі мені портрібен нік на ТФ. Колись Данило все ж таки знайде час на створення дампів тих юзерів, які не зберегли локально свої фотографії.
6
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.