Україна / ПЗТ Cv 3
Україна, Ужгородстанція Ужгород
Ukraine, UzhhorodUzhhorod station
Заводська табличка невідомого паротяга, що висить у кафе «Під замком».
Автор: Roma Roma                   Дата: 15 червня 2024 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 17.06.2024 21:09
Переглядів: 137
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

Cv 3

Дорога приписки:Закарпатська область Україна / ПЗТ
Депо приписки:Без розподілу
Категорія:Паровози
Модель:BLB Cv (kkStB Cv)
Завод:Krauss, Linze Австрія (Österreich)
Стан:списан
Заводський тип:B VIII
Заводський №:5993/1908
Побудований:1908
Примітка:Свалява
Працював на лісовозній вузькоколійній залізниці в Сваляві

Метадані EXIF

Виробник камери:Apple
Модель камери:iPhone 11
Програмне забезпечення:16.1.1
Дата і час зйомки:15.06.2024 16:05:04
Витримка:1/33 с
Діафрагма:1.8
Чутливість ISO:640
Фокусна відстань:4.25 мм
Еквівалентна фокусна відстань:26 мм
Детальніше

Коментарі (10)

Табличка вiд вузькоколiйного паровоза КРАУС виготовлений KRAUSS & Co Мюнхен Германия
Фото: 30 · Автор фото
звідки інформація, що це саме вузькоколійний паротяг був, а не нормальної ширини колії, адже ця фірма також випускала паротяги для нормальної ширини колії (1435мм).
Паровози колii 1435 мали iншi номери та таблички.А цей номер належить вузькоколiйному промисловому паровозу KRAUSS
Фото: 947
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Тобто це Krauss-5993. Тепер питання, куди він міг бути приписаний?
Цитата (Roma Roma, 06.09.2024 14:40):
>звідки інформація, що це саме вузькоколійний паротяг був, а не нормальної ширини колії, адже ця фірма також випускала паротяги для нормальної ширини колії (1435мм).
 
Бо ця табличка з паровозу який працював на вузькоколійці Ужгород-Анталовці.
Цитата (Roma Roma, 06.09.2024 14:40):
>звідки інформація, що це саме вузькоколійний паротяг був, а не нормальної ширини колії, адже ця фірма також випускала паротяги для нормальної ширини колії (1435мм).
 
Бо ця табличка з паровозу який працював на вузькоколійці Ужгород-Анталовці.
Цитата (Xvost, 10.09.2024 09:31):
>Тобто це Krauss-5993. Тепер питання, куди він міг бути приписаний?
 
Вузькоколійка Ужгород - Анталовці, де депо там було - не знаю. Майже приписаний до депо Ужгород.
Фото: 23
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Хм...
Але якщо вірити цьому джерелу (https://goloskarpat.info/rus/society/5f18048064228/) то 5000-ї серії заводських там не було. 7000-ті та 3000-ті - були.
 
Цитата (Xvost, 10.09.2024 09:31):
>Krauss-5993
Швидше Krauss-Linz, судячи з таблички, бо це явно до об'єднання у Krauss-Maffei.
 
Якщо вірити ось цій книженції (https://djvu.online/file/LjI5O8eyONTvP?ysclid=m0w4f0etva370815929), то...
>Танк-паровоз «Краусс» зав. № 5993 /1908
> на лесовозной дороге в Сваляве.
Тобто цей саме звідти.
Фото: 30 · Автор фото
Цитата (ВСароян, 06.09.2024 21:30):
>Паровози колii 1435 мали iншi номери та таблички.А цей номер належить вузькоколiйному промисловому паровозу KRAUSS
зрозуміло, дякую
Цитата (LRT, 10.09.2024 10:13):
>Хм...
> Але якщо вірити цьому джерелу (https://goloskarpat.info/rus/society/5f18048064228/) то 5000-ї серії заводських там не було. 7000-ті та 3000-ті - були.
> 
> Цитата (Xvost, 10.09.2024 09:31):
>>Krauss-5993
> Швидше Krauss-Linz, судячи з таблички, бо це явно до об'єднання у Krauss-Maffei.
> 
> Якщо вірити ось цій книженції (https://djvu.online/file/LjI5O8eyONTvP?ysclid=m0w4f0etva370815929), то...
> >Танк-паровоз «Краусс» зав. № 5993 /1908
>> на лесовозной дороге в Сваляве.
> Тобто цей саме звідти.
>
 
Таки так, все ж таки в Ужгороді він не працював.
Фото: 23
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Цитата (baton, 10.09.2024 09:34):
>Вузькоколійка Ужгород - Анталовці, де депо там було - не знаю. Майже приписаний до депо Ужгород.
__
Цитата (baton, 11.09.2024 21:21):
>Таки так, все ж таки в Ужгороді він не працював.
 
Ти вже визначся, працював чи ні? Very we!
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр