+11
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | Троцкий |
[+] | Roma Roma |
[+] | Юрко |
[+] | tech_noir |
[+] | ANT8N4IK |
[+] | Aleksey5516 |
[+] | Evil_Orange |
[+] | Sloger6no |
[+] | qwerty |
Інформація про фото
Опубліковано: 31.05.2024 12:42
Переглядів: 246
Ліцензія: Copyright ©
ТЭП70-0222
Дорога приписки: | Південна філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-5 Полтава |
Мережевий №: | 15046667 |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Пасажирські тепловози |
Модель: | ТЭП70 |
Завод: | Коломенский завод |
Стан: | 2020 — перенумерований / переданий у межах дорогиНесправний |
Заводський №: | 2564 |
Побудований: | 21.11.1990 |
Ремонти: 06.1994 — ТР-3 ТЧ-5 Полтава 05.2005 — КР-1 Полтавський ТРЗ Приписка до депо та експлуатація: З заводу прибув в депо Пологи Придніпровської залізниці 01.1993 — переданий в депо Полтава Південної залізниці разом з ТЭП70-0221; __.2020 — передано в депо Основа з 07.2018 — переміщений із БЗ Мжа в депо Основа (донор) |
Метадані EXIF
Виробник камери: | FUJIFILM |
Модель камери: | FinePix S2950 |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop CS5 Windows |
Авторські права: | |
Дата і час зйомки: | 15.04.2013 10:29:05 |
Витримка: | 1/500 с |
Діафрагма: | 5.3 |
Чутливість ISO: | 100 |
Фокусна відстань: | 33 мм |
Детальніше |
Коментарі (2)
Фото: 207
Чи можна дізнатися, що саме зламалося у ТЕПа?
0
Фото: 4638 · Автор фото (публікації)
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
тоді він ще не був зламаний. Його "зламала" електрифікація, потім совкова звичка знімати запчастини відставляючи ходові машини, для інших машин, більш "здорових", а далі була Мжа + Основа = торба.
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.