Інформація про фото
Опубліковано: 20.05.2024 14:52
Переглядів: 169
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
ЭР9М-385
Дорога приписки: | Південна філія УЗ |
Депо приписки: | РПЧ-2 Полтава |
Тип: | Електропоїзди |
Категорія: | Електропоїзди змінного струму |
Модель: | ЭР9М |
Завод: | Рижский вагоностроительный завод |
Стан: | 08.2024 — передан на другую дорогудействующий (оновлено 03.2024) |
Побудований: | 10.1976 |
Примітка: | Вагони 01 та 09 |
Електропоїзд побудовано на Ризькому ВЗ в 10-тивагонному складі.
З заводу поступив в депо РПЧ-8 Фастів-Моторвагонний, П-ЗАХ Зал; У вересні 2018 року головні вагони 38501 та 38509, передані в депо РПЧ-2 Полтава, ПІВД Зал; Поїзд працює в збірному складі: 38501 - 39810 - 50608 - 38509 |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D3100 |
Програмне забезпечення: | Adobe Lightroom 9.2.2 (Android) |
Дата і час зйомки: | 18.05.2024 12:56:49 |
Витримка: | 1/1250 с |
Діафрагма: | 5 |
Чутливість ISO: | 400 |
Фокусна відстань: | 26 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 39 мм |
Детальніше |
Коментарі (3)
Фото: 0
Її необхідно вже відправити на КЕВРЗ- останній раз ремонт на заводі проходила як мінімум до 2010 року (якщо навіть не в 2007-2008 роках), а строк КРП продовжується максимум тільки на 15 років.
Виходить- що вона перекатала свій ресурс на кілька років вперед.
Виходить- що вона перекатала свій ресурс на кілька років вперед.
1
Фото: 4469
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
До війни ті строки не дуже то й дотримувались, а зараз і поготів. ДР1А ще на одне своє життя перекатали строки по КР, і нічого, їздять.
0
Фото: 0
Дякую за відповідь.
Кажуть- що фастівську 391 зі скрипом взяли на заводський ремонт з третього чи четвертого разу- бо недотримались строків та вагони були непрохідними до ремонту.
Відремонтували замість 10 тільки 6 на КЕВРЗ (39101, 39102, 39103, 39104, 39106 та 39109).
Яка подальша доля 39105, 39107, 39108 та 39110- поки невідомо.
Кажуть- що фастівську 391 зі скрипом взяли на заводський ремонт з третього чи четвертого разу- бо недотримались строків та вагони були непрохідними до ремонту.
Відремонтували замість 10 тільки 6 на КЕВРЗ (39101, 39102, 39103, 39104, 39106 та 39109).
Яка подальша доля 39105, 39107, 39108 та 39110- поки невідомо.
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.