Рейтинг: +13
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Троцкий |
[+] | Roma Roma |
[+] | AgentF |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Aleksey5516 |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | POMARANCH |
[+] | lviv4ik |
[+] | Enot |
[+] | qwerty |
Інформація про фото
Опубліковано: 17.05.2024 17:12
Переглядів: 309
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
ЭД2Т-1007
Дорога приписки: | Донецька філія УЗ |
Депо приписки: | РПЧ-3 Лиман |
Тип: | Електропоїзди |
Категорія: | Електропоїзди постійного струму |
Модель: | ЭД2Т |
Завод: | Демиховский машиностроительный завод |
Стан: | 08.2024 — передан на другую дорогудействующий |
Заводський тип: | 62-235 |
Побудований: | 12.2002 |
Примітка: | Гібрид 100701 / 11001 |
Приписка до депо: З заводу поступив в депо Слов'янськ. 04.2008 - переданий в депо Ясинувата. __.2015 - переданий в депо Сватово. 01.2017 - переданий в депо Лиман. Історична та додаткова інформація: Додатковий головний вагон Склад станом на 09.2024: 1007(01)-7141(08)-711210-11001 |
Метадані EXIF
Виробник камери: | Canon |
Модель камери: | Canon PowerShot SX160 IS |
Програмне забезпечення: | GIMP 2.10.38 |
Дата і час зйомки: | 10.05.2024 12:58:39 |
Витримка: | 1/640 с |
Діафрагма: | 4.5 |
Чутливість ISO: | 100 |
Фокусна відстань: | 11.74 мм |
Детальніше |
Коментарі (6)
Фото: 4467
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Як для приміського, відстані дебелі.
-1
Фото: 947 · Автор фото
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Ну, це два маршрути одним складом.
1
Фото: 116
Краматорськ – Верхівцеве взагалі довжелезний.
2
Фото: 213
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Так, маршрути довгі, але будемо реалістами. У Лимана (зараз Слов'янськ) немає чехів та якихось пасажирських вагонів для маршрутів. Є тільки електропоїзди. Та це також добре, графік розроблено, ціни на білети будуть явно дешевше, та немає довгих зупинок, як у пасажирського поїзда. Ну й поки ніхто ніде від кілометражу не сказав "до побачення"
0
Фото: 4467
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Просто під такі відстані вже повинен він бути не приміським, а регіональним, з номерами або 7ХХХ, або 8ХХ. Хоча якщо Сергій каже, що це два маршрути одним складом то може бути, а бригади як? Одна веде поїзд в один бік, інша в другий?
0
Фото: 947 · Автор фото
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Думаю, що по Лозовій поїзд приймає Покровська бригада, яка приїжджає рейсом Чаплине - Лозова. Натомість Словїянська бригада приймає еп з Чаплино, яким повертається на Слов'янськ. провідники не міняються, наскільки я зрозумів. В них виходить добовий заїзд Слов'янськ - Лозова - Покровськ - Чаплине - Лозова - Слов'янськ.
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.