Білорусь (Беларусь) ТЭП70-0001
Перші або дослідні екземпляри рухомого складу (Российские железные дороги)
РРФСР, Московська областьКоломенський тепловозобудівний завод
Фото з архіву КТЗ
Прислав LRT                   Дата: 30 листопада 1972 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 02.05.2024 06:18
Переглядів: 212
Ліцензія: Общественное достояние

Постійне посилання

ТЭП70-0001

Дорога приписки:Беларуская чыгунка Білорусь (Беларусь)
Депо приписки:ТЧ-15 Орша
Тип:Магістральні тепловози
Категорія:Пасажирські тепловози
Модель:ТЭП70
Завод:Коломенский завод СРСР (СССР)
Стан:06.1981 — передан на другую дорогусписан
Заводський №:1479
Побудований:06.1973
Списаний:05.1996
Утилізований:21.05.1996
Ремонти:
04.1991 - відправлений для ремонту у депо Гребінка (ремонт не було зроблено)
 
Приписка до депо:
Із заводу вступив до депо Орша (Білоруської залізниці).
01.10.1986 - переданий Лубенській лакофарбовій фабриці як дизель-генераторна електростанція
21.05.1996 - розрізаний у металобрухт на станції Гребінка.

Метадані EXIF

Програмне забезпечення:Adobe Photoshop CS2 Windows
Детальніше

Коментарі (3)

Було це фото в одному із номерів журналу "Наука и Жизнь"
вибачить мене... А що Коломна, це Україна?
Фото: 23 · Автор фото
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
1. Ще раз перечитайте назву галереї до якої прив'язано фото. Уважно перечитайте.
"Перші або дослідні екземпляри рухомого складу". Тобто якщо локомотив чи інший РС якимось чином пов'язаний з територією України - він має право бути у БД як і його фотографії з заводу-виробника, заводської обкатки та інші історичні або унікальні фото, навіть якщо вони з рашки. Як бачимо з профілю - з 1986 року він був на території нашої держави.
 
Цитата (qwerty, 12.08.2024 22:00):
>вибачить мене... А що Коломна, це Україна?
 
2. Досить пустих та/або провокативних коментарів. Пункти 5.2, 5.6.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр