+23
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Валерій Русін |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | Dena |
[+] | Lonesome Crow |
[+] | Троцкий |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | tech_noir |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Kyiv_railroad |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | Evil_Orange |
[+] | POMARANCH |
[+] | ДС3 |
[+] | Sergio |
[+] | Олекса Новінський |
[+] | Максим Козуб |
[+] | mr.dima2304 |
[+] | Sloger6no |
[+] | Enot |
[+] | qwerty |
[+] | bodya3504 |
Інформація про фото
Опубліковано: 16.04.2024 17:30
Переглядів: 533
Ліцензія: Copyright ©
ЧС8-028
Дорога приписки: | Південно-Західна філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-1 Київ-Пасажирський |
Мережевий №: | 12902482, 12902490 |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Електровози змінного струму |
Модель: | ЧС8 |
Завод: | Škoda (Škoda Holding a. s.) |
Стан: | діючий (оновлено 12.2023) |
Побудований: | 28.11.1987 |
Ремонти: 02.2012 - КР-1 ЗЕРЗ 05.2021 - КРП ЗЕРЗ 04.2024 - ПР-3 ТЧ-2 Харків-Головне |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D3100 |
Програмне забезпечення: | Ver.1.01 |
Дата і час зйомки: | 16.04.2024 16:14:28 |
Витримка: | 1/200 с |
Діафрагма: | 7.1 |
Чутливість ISO: | 200 |
Фокусна відстань: | 42 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 63 мм |
Детальніше |
Коментарі (6)
Фото: 364
Складається враження, що електровоз тільки із заводу-виробника.
1
Фото: 1102 · Автор фото (публікації)
Фотомодератор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
ВікторБГол, він після ТР-3 в депо ТЧ-2 Харків-Головне
2
Фото: 269
ну мёёёд, медятина
1
Фото: 364
Олег, коли я писав перший коментар відмітки про ТР-з ще не було
1
Фото: 120
Реалии нашего времени – тянуть ЧС7/8 поезда до 10 вагонов...
3
Фото: 364
Ми із 1997 по 2006 роки возили 18-19 вагонів на М62. Потім дали 2М62У в пасажирський рух, треба було виходити на параметри швидкого поїзда. Для рядового поїзда треба було не менше 50 км/г
2
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.