Рейтинг: +8
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Юрко |
[+] | tech_noir |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Aleksey5516 |
[+] | Олекса Новінський |
[+] | lviv4ik |
Інформація про фото
Опубліковано: 11.04.2024 05:42
Переглядів: 156
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
0. станція ЛЬВІВ (0)
Дорога приписки: | Львівська філія УЗ, ДН-1 Львів |
Депо приписки: | дільниця Львів - з.п. Мостиська-Держкордон (Польща) |
Категорія: | Роздільні пункти |
Модель: | Станція |
Завод: | Станція стикування 3kV | 25kV, з можливістю зміни роду струму в контактній мережі |
Стан: | действующий |
Побудований: | 04.11.1861 |
Львів — головна позакласна залізнична станція Львівської залізниці. Розташована у середмісті Львова. Станція Львів складається з восьми парків. Пасажирський парк — це Головний та Приміський вокзали. Ще шість парків є сортувальними, де здійснюється приймання, розформування, накопичення, сортування та формування вантажних поїздів.
4 листопада 1861 року на залізничний міський вокзал Львова прибув перший пасажирський поїзд «Ярослав». Тоді було відкрито регулярне пасажирське сполучення між Віднем і Львовом. Поїзд «Ярослав» складався з двох вагонів та чотирьох «візків» і розвивав швидкість до 30 км/год. Це було перше регулярне пасажирське сполучення, яке означало включення цих територій до європейської мережі залізниці, що відкривало широкі можливості для реалізації на Галичині промислових, індустріальних, культурно-мистецьких та військових проєктів. Відтоді рух на залізниці не припинявся ні під час воєн, ні у роки революцій, а мережа залізниць розширювалася і розвивалася. Тоді ж урочисто відкрили львівський вокзал приватного акційного товариства Галицької залізниці імені Карла Людвіга. Поруч з вокзалом розташовувався залізничний поштамт та вагонне депо й залізничні майстерні (нині — Львівський локомотиворемонтний завод). Технічною особливістю є те, що станція Львів з 1966 року — станція стикування, яка була електрифікована в складі дільниці Львів — Стрий постійним струмом (=3 кВ) у 1962 році, а 1966 року електрифікована дільниця Львів — Красне змінним струмом (~25 кВ). У місці сходження двох родів струму якраз і опинилася станція Львів та одразу перетворилася на стикову, тому на станції завжди (окрім двосистемних поїздів HRCS2 та ЕКр1 «Тарпан» категорії «Інтерсіті+») відбувається зміна електровозів — при прямуванні на Мостиську, Перемишль, Ужгород зі змінного на постійний струм, у напрямку Києва — навпаки. Поїзди, що прямують у напрямку Івано-Франківська, Сокаля, Луцька, обслуговуються тепловозами та дизель-поїздами. |
Метадані EXIF
Виробник камери: | samsung |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop CS5 Windows |
Дата і час зйомки: | 20.09.2019 15:51:06 |
Витримка: | 1/877 с |
Діафрагма: | 2.2 |
Чутливість ISO: | 50 |
Фокусна відстань: | 3.3 мм |
Детальніше |
Коментарі (3)
Фото: 361
Де це? Так прикидаю, що рампа біля першого парку.
1
Фото: 192 · Автор фото
Зліва в кадрi - частина будівлі багажного відділення. Знімалося з кінця першої платформи головного вокзалу.
1
Фото: 361
Так, пригадую 2000 рік, були у відрядженні по заміні колії від 5 парку до Мостиськи. До місця, що на фото ухил до багажки. І травяний ухил видно на фото. Тоді ще були багажні вагони. Далі в траві колії першого парку, де був наш "готель" із ЦМВ. Тому я і уточнив, де це.
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.