+10
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | Юрко |
[+] | tech_noir |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Aleksey5516 |
[+] | Олекса Новінський |
[+] | lviv4ik |
[+] | Ds3_drimer |
Інформація про фото
Опубліковано: 11.04.2024 04:42
Переглядів: 240
Ліцензія: Copyright ©
0. станція ЛЬВІВ (0)
Дорога приписки: | Львівська філія УЗ, ДН-1 Львів ![]() |
Депо приписки: | дільниця Львів - з.п. Мостиська-Держкордон (Польща) |
Категорія: | Роздільні пункти |
Модель: | Станція |
Завод: | Станція стикування 3kV | 25kV, з можливістю зміни роду струму в контактній мережі ![]() |
Стан: | діючий |
Побудований: | 04.11.1861 |
Львів — головна позакласна залізнична станція Львівської залізниці. Розташована у середмісті Львова. Станція Львів складається з восьми парків. Пасажирський парк — це Головний та Приміський вокзали. Ще шість парків є сортувальними, де здійснюється приймання, розформування, накопичення, сортування та формування вантажних поїздів.
4 листопада 1861 року на залізничний міський вокзал Львова прибув перший пасажирський поїзд «Ярослав». Тоді було відкрито регулярне пасажирське сполучення між Віднем і Львовом. Поїзд «Ярослав» складався з двох вагонів та чотирьох «візків» і розвивав швидкість до 30 км/год. Це було перше регулярне пасажирське сполучення, яке означало включення цих територій до європейської мережі залізниці, що відкривало широкі можливості для реалізації на Галичині промислових, індустріальних, культурно-мистецьких та військових проєктів. Відтоді рух на залізниці не припинявся ні під час воєн, ні у роки революцій, а мережа залізниць розширювалася і розвивалася. Тоді ж урочисто відкрили львівський вокзал приватного акційного товариства Галицької залізниці імені Карла Людвіга. Поруч з вокзалом розташовувався залізничний поштамт та вагонне депо й залізничні майстерні (нині — Львівський локомотиворемонтний завод). Технічною особливістю є те, що станція Львів з 1966 року — станція стикування, яка була електрифікована в складі дільниці Львів — Стрий постійним струмом (=3 кВ) у 1962 році, а 1966 року електрифікована дільниця Львів — Красне змінним струмом (~25 кВ). У місці сходження двох родів струму якраз і опинилася станція Львів та одразу перетворилася на стикову, тому на станції завжди (окрім двосистемних поїздів HRCS2 та ЕКр1 «Тарпан» категорії «Інтерсіті+») відбувається зміна електровозів — при прямуванні на Мостиську, Перемишль, Ужгород зі змінного на постійний струм, у напрямку Києва — навпаки. Поїзди, що прямують у напрямку Івано-Франківська, Сокаля, Луцька, обслуговуються тепловозами та дизель-поїздами. |
Метадані EXIF
Виробник камери: | samsung |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop CS5 Windows |
Дата і час зйомки: | 20.09.2019 15:51:06 |
Витримка: | 1/877 с |
Діафрагма: | 2.2 |
Чутливість ISO: | 50 |
Фокусна відстань: | 3.3 мм |
Детальніше |
Коментарі (3)
Додати коментар
Ви не можете переглядати та залишати коментарі, так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.