Україна ЧС4-026
Україна, Київська областьстанція Бориспіль
Ukraine, Kyiv regionBoryspil' station
№ 720 Київ - Харків
Автор: Юрко                   Дата: 22 вересня 2019 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 03.04.2024 08:50
Переглядів: 146
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

ЧС4-026

Дорога приписки:Південно-Західна філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-1 Київ-Пасажирський
Мережевий №:11923075
Тип:Магістральні електровози
Категорія:Електровози змінного струму
Модель:ЧС4 (КРП)
Завод:ПрАТ "Запорізький Електровозоремонтний Завод ЗЕРЗ" Україна
Стан:діючий (оновлено 12.2023)
Заводський тип:53E2
Заводський №:5458
Побудований:10.02.1967
01.2017 КР ЗЭРЗ

Метадані EXIF

Виробник камери:NIKON CORPORATION
Модель камери:NIKON D3100
Програмне забезпечення:Adobe Photoshop CS6 (Windows)
Дата і час зйомки:22.09.2019 17:11:12
Витримка:1/50 с
Діафрагма:11
Чутливість ISO:100
Фокусна відстань:22 мм
Еквівалентна фокусна відстань:33 мм
Детальніше

Коментарі (4)

Ого, заставили станцію. І експрес по неправильній першій головній
Прошу електровозників прокоментувати. Схоже напругу зняли в парному напрямку. 2 та 4 колії прийняли парні поїзди.  Чому ЧС4 із двома піднятими? Секційні ізолятори?
Фото: 4469
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Я скажу як є зараз: зараз поїзд 104 тягають лозівчани. Вони і на змінному струмі при заїзді в Полтаву підіймають другий ТП, як це робиться на постійному. Як на фото звісно хто зна, але є така практика у тих ЛБ, хто працює на постоянці.
Сергію, коли в 1997 році в зв'язку із електрофікацією взяли дві пари 623/624 та 627/628 із Хмельницького до Кам'янця-Подільського то замітив, що Жмеринчани на відхилення їдуть 25, хоча встановлена 40 Поцікавився. Тобто деповська інструкція на бік 25, щоб при проході секційого ізолятора не бив ГВ. Мої призміні піднімають другий  https://railgallery.pp.ua/view/125750/
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр