Україна / Фотолінії 12. станція ФАСТІВ-І (919.8)
Україна, Київська областьстанція Фастів-I
Ukraine, Kyiv regionFastiv-I station
Ранковий туман на станції Фастів
Автор: Michael_Emperor                   Дата: 27 вересня 2023 р.
Рейтинг: +3

Оцінка

[+]ВН Цокур
[+]Алексей Краснов
[+]ВікторБГол

Інформація про фото

Опубліковано: 02.04.2024 20:15
Переглядів: 100

Постійне посилання

12. станція ФАСТІВ-І (919.8)

Дорога приписки:Південно-Західна філія УЗ, ДН-2 Козятин Україна / Фотолінії
Депо приписки:дільниця Козятин-І - Фастів-І (Київ ДН-1)
Категорія:Роздільні пункти
Модель:Станція
Завод:Електрифіковано змінним струмом 25kV Україна / Фотолінії
Стан:действующий
Побудований:1870
Фастів I (Фастів-Перший) — вузлова позакласна дільнична станція Козятинської дирекції Південно-Західної залізниці (Україна), входить до складу Фастівського залізничного вузла. Розташована в місті Фастові Київської області.
 
Місто Фастів має зручне залізничне сполучення. У Фастові знаходиться моторвагонне депо, в якому відстоюються електропоїзди Південно-Західної залізниці та здійснюється їх технічне обслуговування. Тут щоденно формується і вирушає досить велика кількість вантажних поїздів. Станція має значні обсяги транзитних перевезень.
 
Від станції Фастів I відгалужуються чотири електрифіковані лінії:
 
на Козятин I (завдожки 93 км)
на Житомир (101 км)
на Київ-Волинський (57 км)
на Миронівку (103 км).
У північній частині станції розташоване моторвагонне депо «Фастів» (РПЧ-8).
 
Станція Фастів І відкрита 1870 року. До будівництва вокзалу у Фастові був запрошений архітектор Валер'ян Куликовський, випускник Петербурзької Академії.
 
Будівля вокзалу була зруйнована під час Другої світової війни. Проєктування нової будівлі вокзалу здійснювалося тривалий час. Лише у 1949 році приступили до реалізації проєкту, а 1952 року — новий вокзал був введений в експлуатацію.
 
У серпні 2011 року завершені роботи щодо електрифікації дільниці Фастів І — Житомир, які дозволили у найкоротший термін здійснити величезний комплекс колійних, електромонтажних, будівельних робіт тощо. Статистика свідчить, що задля впровадження цього проєкту Південно-Західною залізницею було змонтовано контактну мережу завдовжки 101 км, встановлено майже 2200 опор контактної мережі, розкатано 116 км несучого та контактного дроту, а також встановлено пересувну тягову підстанцію «Житомир-Тяга» на станції Крошня.

Метадані EXIF

Виробник камери:Xiaomi
Модель камери:M2010J19SG
Дата і час зйомки:27.09.2023 08:38:38
Витримка:1/2060 с
Діафрагма:1.79
Чутливість ISO:98
Фокусна відстань:4.71 мм
Еквівалентна фокусна відстань:27 мм
Детальніше

Коментарі (0)

Ніхто ще не залишав коментарі під цим фото.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр