Умовна публікація
Україна ДЕЛ02-00302
Україна, Кіровоградська область
Ukraine, Kirovohrad region
Рейс №6317 Долинська - Миколаїв-Вантажний, час відправлення з Долинської - 01:50
Автор: Michael_Emperor                   Дата: 01 жовтня 2021 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 31.03.2024 09:31
Переглядів: 220

Постійне посилання

ДЕЛ02-00302

Дорога приписки:Одеська філія УЗ Україна
Депо приписки:РПЧ-6 Христинівка
Категорія:Дизель-поїзди
Модель:ДЕЛ02
Завод:ХК «Луганськтепловоз» Україна
Стан:08.2024 — передан на другую дорогудействующий
Побудований:2006

Метадані EXIF

Виробник камери:Xiaomi
Модель камери:M2010J19SG
Дата і час зйомки:01.10.2021 01:44:27
Витримка:1/20 с
Діафрагма:1.79
Чутливість ISO:581
Фокусна відстань:4.71 мм
Еквівалентна фокусна відстань:27 мм
Детальніше

Коментарі (9)

Ну і що робити із цією машиною? як її експлуатувати, якщо вона як екслюзивна. В коментарі до РА2-005 https://railgallery.pp.ua/view/127980/ я доволі різко висловився про машину. Вважаю, що її треба порізати із врахуванням теперішніх умов.  Якщо ДЕЛ02 є причини ще спробувати експлуатувати та машина РА2 нам зовсім непотрібна
Фото: 22
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Навіщо різати одиничні екземпляри, або якийсь ще більш менш унікальній рухомий склад? Музеїв залізничних по всій країні мало, чи що?
Наприклад зараз практично не можливо знайти (навіть у музей!) продукцію Луганьсктепловоз із серії 2-, 3-, 4ТЕ вище за 2ТЕ116 (тобто мова про 2ТЕ121 й тому подібне).
Також майже зникли ТЕП10 Харківского ЗВМ-у (ЗТМ). Та й інші цікаві одиниці. З паровозами - ще гірше. Або "ширпотребні" Ер-ки, або усіляки СО та 9П. Наскільки я знаю - на всю країну не має жодного ходового ФД20. Навіть у ентузіастів-реставраторів його не має.
Тому моя думка така: неможливо єксплатувати на постійній основі - передай у музей, щоб наступним поколінням бачити цього звіра не тільки на фото та іллюстраціях.
Володимире, причина для порізки одна - одинична машина ще і країни агресора. Роботу цієї машини народ не сприйме. Пускали її правителі по маршруту Шепетівка - Гречани - Хмельницький - Гречани - Кам'янець=Подільський Урочисто відкрили, випили шампанське і все Знову ДР1А, яких і зараз немає Та і РА2 графік був незручний. Ще добавлю - чому ця машина стоїть і не працює7 Що муйного експонату, то він непопотрібний, причину я вказав.
Фото: 22
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
І до чого це, що вона країни агресора? Тобто совок повинен був порізати увесь трофейний РС з Німеччини під час/після WW2? РС не повинен ділитися на геополітичному грунті. Бо це історія й принцип "знищити усе вороже" відкидає нас у середньовіччя або ще далі, коли ми про когось/щось дізнаємось у кращому випадку з підручника з історії. А ось "пощупати" або вживу побачити нічого. Бо все зруйновано, порізано, вбито і тому подібне.
Ще раз: якщо не можна з якихось причин єксплуатувати унікальний чи зникаючий (привіт ЕР1) РС -- передай у музей. Нехай стоїть. Різати можна тільки той РС, який у країні є більш ніж у 10 екземплярах (якщо мова про склади поїздів по типу МВРС - то під екземпляром мається на увазі повний склад МВРС одиниці). Ну й зрозуміло, що якісь "культові" борти різати теж погана ідея. Бо це перш за все історія. Навіть, якщо вона ворожої країни. Так само як і все що ВЖЕ побудовано. Воно ВЖЕ у нашій власності, а отже частина історії. Саме історії.
Володимире, служні ваші твердження я їх поділяю. А в даному випадку вагомий аргумент - війна. Багато смертей та пролито сліз.  Та і політична складова. Прийняли ж заборону комунізму як кровавого пережитку. На основі таких аргументів я висловив таку думку в коментарі. І на завешення дякую за обговорення фото.
Фото: 11
Перекладач
ВікторБГол, якщо Вам хочеться щось аргументувати війною й політичною складовою, то я скажу, що провів на бойовій роботі під час цієї війни, підозрюю, більше часу, ніж абсолютна більшість шановних учасників галереї (і отримав під Луганськом 5 серпня 2014 року серйозне поранення, після якого повернувся на фронт), втратив на ній чимало друзів і знайомих, і зараз служу в тилу, де не з власної волі опинився вже трохи більше року тому, й домагаюся переведення знову до бойової частини. І я проти того, щоб різати цей РС.
Максим, Володимир дякую за оцінку ситуації. Мені цікаво ваші думки, хлопці.  А ваші пропозиції щодо порізку згадуваного РА2 розцінюю як повагу до залізниці, яку ви любите. Ви таки і ми всі  віримо в перемогу, хочете щоб було більше музейних експонатів, щоб історія Українських залізниць поповнювалась фактами.
Фото: 874
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Як варіант - переробити РА2-005 в службовий поїзд для начальства. Догляд краще, експлуатація бережлівіше, проживе довше.
Так, Сергію. Бо він стоятиме та ржавіти як ЕР29
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр