Україна 2ТЭ121-001А
Україна, Донецька областьЛиманська (до 2017 р. Краснолиманська) дорожньо-технічна школа
Ukraine, Donets'k regionLymans'ka (until 2017 Krasnolymans'ka) Road Technical School
Автор: ВН Цокур                   Дата: 30 червня 2009 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 23.03.2024 11:05
Переглядів: 213
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

2ТЭ121-001А

Дорога приписки:Донецька філія УЗ Україна
Депо приписки:Памятники
Тип:Магістральні тепловози
Категорія:Вантажні тепловози
Модель:2ТЭ121
Завод:Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции СРСР (СССР)
Стан:музейный экспонат/памятник
Побудований:07.11.1977
Списаний:06.1985
Примітка:Дорожньо-технічна школа м. Лиман
Приписка до депо:
Із заводу надійшов у депо Родакове;
06.1985 - виключено з інвентарного парку.
 
Історична та додаткова інформація:
07.11.1977 - побудована секція А
01.03.1978 - побудована секція Б
 
Одну із секцій (2ТЕ121-001А) встановлено в Дорожньо-технічній школі м. Лиман (у 1989 р. вже перебувала на території)

Метадані EXIF

Виробник камери:OLYMPUS IMAGING CORP.
Модель камери:FE100,X710
Програмне забезпечення:paint.net 5.0.12
Дата і час зйомки:30.06.2009 08:30:32
Витримка:1/800 с
Діафрагма:3.2
Чутливість ISO:64
Фокусна відстань:7.2 мм
Детальніше

Коментарі (7)

Це що за недо 2тэ116
Фото: 11
Перекладач
ПОЛТАВСЬКИЙ ЧМИРИК, чому "недо"? Він на третину потужніший, ніж 2ТЕ116: у нього дизелі по 4000 кінських сил.
Фото: 11
Перекладач
Цікаво, що у нього і у трьох наступних машин цієї моделі кабіна "нависає", як у 2ТЕ116. Потім, починаючи з 2ТЕ121-005, кабіну стали робити з суто вертикальною передньою стінкою.
Фото: 4468
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Цитата (ПОЛТАВСЬКИЙ ЧМИРИК, 23.03.2024 13:52):
>Це що за недо 2тэ116
почитайте, в мережі купа інформації про різні види техніки.
Що сталось у 1994, що їх так масово списали?
Фото: 281
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
В нас багато що масово зписували. Як-то ТЕП60 наприклад
Стосовно цієї серії - досить багато факторів, мабуть цей достатньо прогресивний для свого часу локомотив просто з'явився у вкрай невдалий час. Нажаль, сістема не змогла його використовувати у період руйнування радянських економічно-господарчіх відносин. Високорівнево казати - це стосувалося ремонту, сервісу та запасних частин.
Фото: 7491 · Автор фото
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Цитата (Roma Roma, 23.03.2024 23:03):
>Що сталось у 1994, що їх так масово списали?
 
Офіційно у цих машин були проблеми з колісними парами, котрі різали голівки рейок бандажами в кривих. Це було через велику базу як самих тепловозів, так і більшу базу самих візків і більший діаметр самих коліс. У 1994 році через певні проблеми з їх обслуговуванням їх вирішили усі списати, разом з недобудованими на заводі 077 та 078, котрим не встигли навіть офіційно присвоїти номери. До 1996 року вони простояли на базах запасу та на коліяї депо, а після їх почали нещадно різати.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр