Рейтинг: +15
Оцінка
[+] | Olezhan4ik |
[+] | Maks |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | Dena |
[+] | Tihon4ik |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | AgentF |
[+] | tech_noir |
[+] | Instructor |
[+] | Aleksey5516 |
[+] | Evil_Orange |
[+] | Максим Козуб |
[+] | Spotter_from_Slovyansk |
[+] | qwerty |
Інформація про фото
Опубліковано: 23.03.2024 11:05
Переглядів: 213
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
2ТЭ121-001А
Дорога приписки: | Донецька філія УЗ |
Депо приписки: | Памятники |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | 2ТЭ121 |
Завод: | Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции |
Стан: | музейный экспонат/памятник |
Побудований: | 07.11.1977 |
Списаний: | 06.1985 |
Примітка: | Дорожньо-технічна школа м. Лиман |
Приписка до депо: Із заводу надійшов у депо Родакове; 06.1985 - виключено з інвентарного парку. Історична та додаткова інформація: 07.11.1977 - побудована секція А 01.03.1978 - побудована секція Б Одну із секцій (2ТЕ121-001А) встановлено в Дорожньо-технічній школі м. Лиман (у 1989 р. вже перебувала на території) |
Метадані EXIF
Виробник камери: | OLYMPUS IMAGING CORP. |
Модель камери: | FE100,X710 |
Програмне забезпечення: | paint.net 5.0.12 |
Дата і час зйомки: | 30.06.2009 08:30:32 |
Витримка: | 1/800 с |
Діафрагма: | 3.2 |
Чутливість ISO: | 64 |
Фокусна відстань: | 7.2 мм |
Детальніше |
Коментарі (7)
Фото: 0
Це що за недо 2тэ116
-1
Фото: 11
Перекладач
Перекладач
ПОЛТАВСЬКИЙ ЧМИРИК, чому "недо"? Він на третину потужніший, ніж 2ТЕ116: у нього дизелі по 4000 кінських сил.
2
Фото: 11
Перекладач
Перекладач
Цікаво, що у нього і у трьох наступних машин цієї моделі кабіна "нависає", як у 2ТЕ116. Потім, починаючи з 2ТЕ121-005, кабіну стали робити з суто вертикальною передньою стінкою.
0
Фото: 4468
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Цитата (ПОЛТАВСЬКИЙ ЧМИРИК, 23.03.2024 13:52):
>Це що за недо 2тэ116
почитайте, в мережі купа інформації про різні види техніки.
>Це що за недо 2тэ116
почитайте, в мережі купа інформації про різні види техніки.
2
Фото: 30
Що сталось у 1994, що їх так масово списали?
0
Фото: 281
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
В нас багато що масово зписували. Як-то ТЕП60 наприклад
Стосовно цієї серії - досить багато факторів, мабуть цей достатньо прогресивний для свого часу локомотив просто з'явився у вкрай невдалий час. Нажаль, сістема не змогла його використовувати у період руйнування радянських економічно-господарчіх відносин. Високорівнево казати - це стосувалося ремонту, сервісу та запасних частин.
Стосовно цієї серії - досить багато факторів, мабуть цей достатньо прогресивний для свого часу локомотив просто з'явився у вкрай невдалий час. Нажаль, сістема не змогла його використовувати у період руйнування радянських економічно-господарчіх відносин. Високорівнево казати - це стосувалося ремонту, сервісу та запасних частин.
2
Фото: 7491 · Автор фото
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Цитата (Roma Roma, 23.03.2024 23:03):
>Що сталось у 1994, що їх так масово списали?
Офіційно у цих машин були проблеми з колісними парами, котрі різали голівки рейок бандажами в кривих. Це було через велику базу як самих тепловозів, так і більшу базу самих візків і більший діаметр самих коліс. У 1994 році через певні проблеми з їх обслуговуванням їх вирішили усі списати, разом з недобудованими на заводі 077 та 078, котрим не встигли навіть офіційно присвоїти номери. До 1996 року вони простояли на базах запасу та на коліяї депо, а після їх почали нещадно різати.
>Що сталось у 1994, що їх так масово списали?
Офіційно у цих машин були проблеми з колісними парами, котрі різали голівки рейок бандажами в кривих. Це було через велику базу як самих тепловозів, так і більшу базу самих візків і більший діаметр самих коліс. У 1994 році через певні проблеми з їх обслуговуванням їх вирішили усі списати, разом з недобудованими на заводі 077 та 078, котрим не встигли навіть офіційно присвоїти номери. До 1996 року вони простояли на базах запасу та на коліяї депо, а після їх почали нещадно різати.
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.