Україна ДР1А-263
Україна, Сумська областьстанція Смородине
Ukraine, Sumy regionSmorodyne station
Автор: Xvost                   Дата: 24 червня 2018 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 09.03.2024 00:49
Переглядів: 207
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

ДР1А-263

Дорога приписки:Південна філія УЗ Україна
Депо приписки:РПЧ-2 Полтава
Категорія:Дизель-поїзди
Модель:ДР1А
Завод:Рижский вагоностроительный завод СРСР (СССР)
Стан:08.2024 — передано на іншу дорогудіючий (оновлено 11.2023)
Побудований:1987
Дизель-поїзд побудований в 6-вагонному складі на Ризькому ВБЗ, в 1987 році;
 
З заводу поступив в депо ТЧ-5 Полтава;
В 2008 році переданий в РПЧ-2 Полтава;
 
КВР ТЧ-5 Полтава 07.2006

Метадані EXIF

Виробник камери:Canon
Модель камери:Canon PowerShot SX220 HS
Дата і час зйомки:24.06.2018 19:27:15
Витримка:1/40 с
Діафрагма:5
Чутливість ISO:100
Фокусна відстань:32.379 мм
Детальніше

Коментарі (4)

Працюючі "кондиціонери" даної машини це її фішка https://railgallery.pp.ua/view/125667/
Фото: 947 · Автор фото
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Цікаво, а хоч раз в Україні використовувалися ці розетки для роботи по СБО?
В 90-х роках в Тернополі їздили дизель-поїзди по системі багатьох одиниць. В Чорткові чи Заліщиках проводили розцеп і один дизель їхав на Чернівці, а інший слідував назад до Тернополя.
Юра, очевидно було дві бригади, бо далі треба було самостійно.  Та і ліпити на одне управління не забезпечувало б хбір схеми. Тобто як в депо специ склепали і перевірили. В гас теж були проблеми із гібридами: в одну сторону їхало, а назад із проблемами.  Хлопцям приходилось заднім ходом їхати.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр