Рейтинг: +14
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | Michael_Emperor |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Instructor |
[+] | Aleksey5516 |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Evil_Orange |
[+] | Максим Козуб |
[+] | kharkivzdspotter |
[+] | qwerty |
Інформація про фото
Опубліковано: 09.03.2024 00:49
Переглядів: 207
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
ДР1А-263
Дорога приписки: | Південна філія УЗ |
Депо приписки: | РПЧ-2 Полтава |
Категорія: | Дизель-поїзди |
Модель: | ДР1А |
Завод: | Рижский вагоностроительный завод |
Стан: | 08.2024 — передано на іншу дорогудіючий (оновлено 11.2023) |
Побудований: | 1987 |
Дизель-поїзд побудований в 6-вагонному складі на Ризькому ВБЗ, в 1987 році;
З заводу поступив в депо ТЧ-5 Полтава; В 2008 році переданий в РПЧ-2 Полтава; КВР ТЧ-5 Полтава 07.2006 |
Метадані EXIF
Виробник камери: | Canon |
Модель камери: | Canon PowerShot SX220 HS |
Дата і час зйомки: | 24.06.2018 19:27:15 |
Витримка: | 1/40 с |
Діафрагма: | 5 |
Чутливість ISO: | 100 |
Фокусна відстань: | 32.379 мм |
Детальніше |
Коментарі (4)
Фото: 947 · Автор фото
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Цікаво, а хоч раз в Україні використовувалися ці розетки для роботи по СБО?
2
Фото: 16
В 90-х роках в Тернополі їздили дизель-поїзди по системі багатьох одиниць. В Чорткові чи Заліщиках проводили розцеп і один дизель їхав на Чернівці, а інший слідував назад до Тернополя.
3
Фото: 362
Юра, очевидно було дві бригади, бо далі треба було самостійно. Та і ліпити на одне управління не забезпечувало б хбір схеми. Тобто як в депо специ склепали і перевірили. В гас теж були проблеми із гібридами: в одну сторону їхало, а назад із проблемами. Хлопцям приходилось заднім ходом їхати.
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.