Рейтинг: +15
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Maks |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | AgentF |
[+] | tech_noir |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Aleksey5516 |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | POMARANCH |
[+] | ML506 |
[+] | ДС3 |
[+] | qwerty |
Інформація про фото
Опубліковано: 08.03.2024 08:55
Переглядів: 159
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
2ТЭ116-1057
Дорога приписки: | Донецька філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-14 Дебальцеве-Пасажирське |
Мережевий №: | 16832743 / 16832750 |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | 2ТЭ116 |
Завод: | Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции |
Стан: | 09.2016 — перенумерований / переданий у межах дорогирозформований |
Побудований: | 07.1985 |
Метадані EXIF
Виробник камери: | OLYMPUS IMAGING CORP. |
Модель камери: | FE100,X710 |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop 21.1 (Windows) |
Дата і час зйомки: | 08.07.2008 12:09:58 |
Витримка: | 1/800 с |
Діафрагма: | 3.4 |
Чутливість ISO: | 64 |
Фокусна відстань: | 8.4 мм |
Детальніше |
Коментарі (6)
Фото: 362
Теж спогад приємний. Заселеним був. Особливо через Хмельницький ринок. Із Європина ринок і цим поїздом із товаром на схід. Щодо номера, то він потім нумерувався 217/218, а 117/118 дали Чернівці - Київ.
1
Фото: 7491 · Автор фото
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Він з самого початку Незалежності був 217/218. У 2003 році на усьому пострадянському просторі змінили категорії поїздів і він став 317/318. Коли його завернули у 2008 році через Попасну, Куп'янськ, Харків, він став 117/118. Так і був відмінений у 2012 році, замість нього запущено поїзд №129/130 Київ - Луганськ через Дебальцеве, Попасну, Куп'янськ, Харків, Суми, Ворожбу, Конотоп.
2
Фото: 947
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Колись цей поїзд ходив через Полтаву, Лозову, Краматорськ. Це був, напевне, самий анархічний поїзд на УЗ. В ньому їздили челноки, поїздні торговці, зайці. Можна було їхати без квитка, бухати пиво та горілку, куплені тут же, в провідника. Коли ти провтикав електричку та не мав на квитка або провіднику - тебе зазвичай в цей поїзд брали. Життя в цьому поїзді та навколо нього било ключем. Це була нитка життя, поєднавша півкраїни, для всіх доступна. Це, без перебільшення, ціла епоха та символ свого часу, цей поїзд. В мене про нього самі добрі спогади!
4
Фото: 4469
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Я б ще зі своєї колокольні таке сказав про поїзд 375 Херсон - Харків, теж поїзд такий на подобі описаного вище.
4
Фото: 7491 · Автор фото
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Та таких поїздів була маса, і деякі досі є, на кшталт Львів - Запоріжжя (85/86) чи Дніпро - Трускавець (41/42). Так, це певний негатив для УЗ, але це епоха.
3
Фото: 947
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Цитата (Рудий Кіт, 08.03.2024 18:33):
>Я б ще зі своєї колокольні таке сказав про поїзд 375 Херсон - Харків
Так, то теж був цікавий поїзд. Ще до електрифікації, коли Головач був станцією, а не платформою, цей поїзд псував показники дизелю Крюків - Полтава, бо йшов поперед ним та забирав з Головача чимало пасажирів до Полтави, по 1-й гривні. А судячи з того, що у плацкартах люди в проходах стояли, забирав не тільки з Головача. До речі, він тоді був 675/676.
>Я б ще зі своєї колокольні таке сказав про поїзд 375 Херсон - Харків
Так, то теж був цікавий поїзд. Ще до електрифікації, коли Головач був станцією, а не платформою, цей поїзд псував показники дизелю Крюків - Полтава, бо йшов поперед ним та забирав з Головача чимало пасажирів до Полтави, по 1-й гривні. А судячи з того, що у плацкартах люди в проходах стояли, забирав не тільки з Головача. До речі, він тоді був 675/676.
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.