Україна 2ТЭ116-1057
Україна, Луганська областьстанція Попасна
Ukraine, Luhans'k regionPopasna station
Поїзд №117 Хмельницький - Дебальцеве
Автор: ВН Цокур                   Дата: 08 липня 2008 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 08.03.2024 08:55
Переглядів: 159
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

2ТЭ116-1057

Дорога приписки:Донецька філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-14 Дебальцеве-Пасажирське
Мережевий №:16832743 / 16832750
Тип:Магістральні тепловози
Категорія:Вантажні тепловози
Модель:2ТЭ116
Завод:Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции СРСР (СССР)
Стан:09.2016 — перенумерований / переданий у межах дорогирозформований
Побудований:07.1985

Метадані EXIF

Виробник камери:OLYMPUS IMAGING CORP.
Модель камери:FE100,X710
Програмне забезпечення:Adobe Photoshop 21.1 (Windows)
Дата і час зйомки:08.07.2008 12:09:58
Витримка:1/800 с
Діафрагма:3.4
Чутливість ISO:64
Фокусна відстань:8.4 мм
Детальніше

Коментарі (6)

Теж спогад приємний. Заселеним був. Особливо через Хмельницький ринок. Із Європина ринок і цим поїздом із товаром на схід. Щодо номера, то він потім нумерувався 217/218, а 117/118 дали Чернівці - Київ.
Фото: 7491 · Автор фото
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Він з самого початку Незалежності був 217/218. У 2003 році на усьому пострадянському просторі змінили категорії поїздів і він став 317/318. Коли його завернули у 2008 році через Попасну, Куп'янськ, Харків, він став 117/118. Так і був відмінений у 2012 році, замість нього запущено поїзд №129/130 Київ - Луганськ через Дебальцеве, Попасну, Куп'янськ, Харків, Суми, Ворожбу, Конотоп.
Фото: 947
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Колись цей поїзд ходив через Полтаву, Лозову, Краматорськ. Це був, напевне, самий анархічний поїзд на УЗ. В ньому їздили челноки, поїздні торговці, зайці. Можна було їхати без квитка, бухати пиво та горілку, куплені тут же, в провідника. Коли ти провтикав електричку та не мав на квитка або провіднику - тебе зазвичай в цей поїзд брали. Життя в цьому поїзді та навколо нього било ключем. Це була нитка життя, поєднавша півкраїни, для всіх доступна. Це, без перебільшення, ціла епоха та символ свого часу, цей поїзд. В мене про нього самі добрі спогади!
Фото: 4469
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Я б ще зі своєї колокольні таке сказав про поїзд 375 Херсон - Харків, теж поїзд такий на подобі описаного вище.
Фото: 7491 · Автор фото
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Та таких поїздів була маса, і деякі досі є, на кшталт Львів - Запоріжжя (85/86) чи Дніпро - Трускавець (41/42). Так, це певний негатив для УЗ, але це епоха.
Фото: 947
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Цитата (Рудий Кіт, 08.03.2024 18:33):
>Я б ще зі своєї колокольні таке сказав про поїзд 375 Херсон - Харків
 
Так, то теж був цікавий поїзд. Ще до електрифікації, коли Головач був станцією, а не платформою, цей поїзд псував показники дизелю Крюків - Полтава, бо йшов поперед ним та забирав з Головача чимало пасажирів до Полтави, по 1-й гривні. А судячи з того, що у плацкартах люди в проходах стояли, забирав не тільки з Головача. До речі, він тоді був 675/676.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр