+13
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Olezhan4ik |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | AgentF |
[+] | tech_noir |
[+] | Aleksey5516 |
[+] | Evil_Orange |
[+] | SERIK |
[+] | Олекса Новінський |
[+] | Leynard |
[+] | qwerty |
Інформація про фото
Опубліковано: 07.03.2024 21:04
Переглядів: 199
Ліцензія: Copyright ©
М62-1649
Дорога приписки: | Південно-Західна філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-5 Гречани |
Мережевий №: | 15112402 |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | М62, ДМ62 |
Завод: | Ворошиловградский тепловозостроительный завод им. Октябрьской Революции |
Стан: | діючий (оновлено 15.01.2019) |
Побудований: | 12.1976 |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D3100 |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop 21.0 (Windows) |
Дата і час зйомки: | 09.06.2020 08:38:10 |
Витримка: | 1/320 с |
Діафрагма: | 5.6 |
Чутливість ISO: | 110 |
Фокусна відстань: | 55 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 82 мм |
Детальніше |
Коментарі (1)
Фото: 364 · Автор фото (публікації)
"Штатний" маневрово-вивізний діє в теперішній час. Працював і я на ньому. Поштовхавши вагони по Нігину, відвіз навантажені напіввагони повної ваги 1650 до Ярмолинців,"підрихтував"графік експресу по Балину згідно розпорядження ДНЦ. Напруженим був перший перегін на підйомі. Дав 11-ту позицію(не скидає по маслу) та визначившись із 900 кВт поповз на підйом. Дав би більше ризик скинутись та добити ще на десяток хвилин екпреса. Читайте комет кому цікаво. Зараз стан техніки гірший. Близько 15 років вже пройшло.
4
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.