Рейтинг: +14
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | AgentF |
[+] | tech_noir |
[+] | Instructor |
[+] | Aleksey5516 |
[+] | Vlados |
[+] | ДС3 |
[+] | lviv4ik |
[+] | undefined23 |
[+] | qwerty |
Інформація про фото
Опубліковано: 07.03.2024 02:20
Переглядів: 203
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
ДЕЛ01-001
Дорога приписки: | Донецька філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-7 Родакове |
Категорія: | Дизель-поїзди |
Модель: | ДЕЛ01 |
Завод: | ХК «Луганськтепловоз» |
Стан: | 04.2008 — перенумерований / переданий у межах дорогисписаний |
Побудований: | 1996 |
Коментарі (5)
Фото: 7491
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Ні. Тільки випробування були, після випробувань його відставили на базу запасу Родакове, де він простояв до початку 2007 року. Причепні вагони там мабуть і досі, а голови перероблені в ДПЛ1-005 та ДПЛ1-006. Пам'ятаю його в Кіндрашівській-Новій у 2002 році, коли я там побував уперше. Він стояв на станційній колії, а в салоні було повно мішків з піском. Шкода, я тоді не фотографував.
1
Фото: 947 · Автор фото
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
>голови перероблені в ДПЛ1-005 та ДПЛ1-006
Точно в ДПЛ1, а не в ДПЛ2?
Точно в ДПЛ1, а не в ДПЛ2?
0
Фото: 4469
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
як на мене оце найкрасивіша морда ЕПЛ, з тих що зараз є, дуже цікавий дизайн, хоч і дещо топорно, але блін це симпатично.
1
Фото: 947 · Автор фото
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Ну, враховуючи рік побудови цього пепелацу, цю маску кабіни можна вважати прототипом.
2
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.