+25
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Teplovoz70 |
[+] | thizztle |
[+] | Dena |
[+] | škoda_130 |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | Юрко |
[+] | AgentF |
[+] | tech_noir |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Instructor |
[+] | Aleksey5516 |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | ДС3 |
[+] | Максим Козуб |
[+] | _maks_067_ |
[+] | Enot |
[+] | Leynard |
[+] | undefined23 |
[+] | Egor_079 |
[+] | KREOZOT |
[+] | Uz.milter_049 |
[+] | Denisbut |
Інформація про фото
Опубліковано: 04.03.2024 15:01
Переглядів: 447
Ліцензія: CC-BY-SA
ЕПЛ9Т-015
Дорога приписки: | Південна філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | РПЧ-2 Полтава |
Тип: | Електропоїзди |
Категорія: | Електропоїзди змінного струму |
Модель: | ЕПЛ9Т |
Завод: | ХК «Луганськтепловоз» ![]() |
Стан: | 08.2024 — передано на іншу дорогудіючий (оновлено 02.2025) |
Побудований: | 07.2008 |
Приписка до депо: Електропоїзд побудований на Луганському ТБЗ, у 2008 році, у складі 8 вагонів; З заводу надійшов в депо ТЧ-12 Гребінка, ПІВД; __.08.2008 - переданий в РПЧ-2 Полтава, ПІВД; __.08.2024 - переданий в РПЧ-12 Полтава ППК; Інше: Брав участь у відкритті електрифікованих ділянок: - 21.08.2008 - станції Полтава-Південна; - 28.10.2008 - дільниці Кременчук - Користівка; - 28.10.2010 - дільниці Полтава-Південна - Мала Перещепинська; - 15.11.2011 - дільниці Мала Перещепинська - Кременчук; Єдиний електропоїзд серії ЕПЛ9Т з обтічною формою головних вагонів. |
Метадані EXIF
Виробник камери: | OLYMPUS IMAGING CORP. |
Модель камери: | FE310,X840,C530 |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop CS2 Windows |
Дата і час зйомки: | 21.08.2008 13:22:22 |
Витримка: | 1/800 с |
Діафрагма: | 4.3 |
Чутливість ISO: | 80 |
Фокусна відстань: | 15.5 мм |
Детальніше |
Коментарі (7)
Фото: 0
Нічого собі майже 14 років у нього працювало табло це вже історія...
2
Фото: 4799
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Табло і зараз працює, але його ніхто давно не включає
2
Фото: 6
Шкода що не виготовили двохсистемний електропоїзд, він би дуже знадобився на деяких напрямках
2
Фото: 367
Костянтине, ходили плітки по наміри експлуатувати двосистемний електропоїзд до аеропорту Бориспіль від Поста 19 км.Бо змінна мережа дуже дає збій в роботу аеропорту. Отакі в нас специ наверху в Укрзалізниці.
1
Фото: 4799
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
дивно як це ніде не заважає змінний струм в аеропортах, а в Україні саме заважає? Дивне формулювання.
2
Фото: 367
Сергію, так взяти київський аеропорт Жуляни, де станція Київ-Волинський рядом.
1
Фото: 561 · Автор фото (публікації)
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Щодо впливу змінного струму на обладнання аеропорту. При протіканні змінного струму навколо проводу виникає електромагнітне поле. Якщо в зону його впливу попаде електричне або електронне обладнання аеропорту, то в цьому обладнанні можуть виникнути додаткові струми або напруги, або порушиться синусоїдальна форма напруги та струму, що може призвести до збоїв роботи. На постійному струмі такого ефекту немає, хіба що можуть бути різкі стрибки струму. Зменшити електромагнітний вплив можна шляхом встановлення спеціальних електричних фільтрів. На УЗ поки немає досвіду виконання таких проектів. Спочатку треба провести дослідження і вибрати фільтрове обладнання, потім його закупити (скоріше за все, за кордоном), потім забезпечувати поточну експлуатацію. Мабуть, начальство УЗ не захотіло заморочуватися на все це і зробило якомога простіше — запустили дизель-поїзд.
2
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.