Рейтинг: +22
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Teplovoz70 |
[+] | thizztle |
[+] | Dena |
[+] | škoda_130 |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | AgentF |
[+] | tech_noir |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Instructor |
[+] | Aleksey5516 |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | ДС3 |
[+] | Максим Козуб |
[+] | _maks_067_ |
[+] | Enot |
[+] | Leynard |
[+] | undefined23 |
[+] | Egor_079 |
[+] | qwerty |
Інформація про фото
Опубліковано: 04.03.2024 16:01
Переглядів: 318
Ліцензія: CC-BY-SA
Постійне посилання
ЕПЛ9Т-015
Дорога приписки: | Південна філія УЗ |
Депо приписки: | РПЧ-2 Полтава |
Тип: | Електропоїзди |
Категорія: | Електропоїзди змінного струму |
Модель: | ЕПЛ9Т |
Завод: | ХК «Луганськтепловоз» |
Стан: | 08.2024 — передан на другую дорогудействующий (оновлено 10.2023) |
Побудований: | 07.2008 |
Електропоїзд побудовано на Луганському ТЗ в 8-мивагонному складі.
З заводу поступив в депо ТЧ-12 Гребінка, ПІВД Зал, звідки майже відразу переданий в Полтаву.; У серпні 2008 року переданий в депо РПЧ-2 Полтава, ПІВД Зал; Секція 01505-01508 донори запчастин; Єдиний електропоїзд серії ЕПЛ9Т з обтічною формою головних вагонів. Брав участь у відкритті електрифікованих ділянок: - 21.08.2008 - станції Полтава-Південна; - 28.10.2008 - дільниці Кременчук - Користівка; - 28.10.2010 - дільниці Полтава-Південна - Мала Перещепинська; - 15.11.2011 - дільниці Мала Перещепинська - Кременчук; |
Метадані EXIF
Виробник камери: | OLYMPUS IMAGING CORP. |
Модель камери: | FE310,X840,C530 |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop CS2 Windows |
Дата і час зйомки: | 21.08.2008 13:22:22 |
Витримка: | 1/800 с |
Діафрагма: | 4.3 |
Чутливість ISO: | 80 |
Фокусна відстань: | 15.5 мм |
Детальніше |
Коментарі (7)
Фото: 0
Нічого собі майже 14 років у нього працювало табло це вже історія...
2
Фото: 4469
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Табло і зараз працює, але його ніхто давно не включає
2
Фото: 6
Шкода що не виготовили двохсистемний електропоїзд, він би дуже знадобився на деяких напрямках
2
Фото: 361
Костянтине, ходили плітки по наміри експлуатувати двосистемний електропоїзд до аеропорту Бориспіль від Поста 19 км.Бо змінна мережа дуже дає збій в роботу аеропорту. Отакі в нас специ наверху в Укрзалізниці.
1
Фото: 4469
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
дивно як це ніде не заважає змінний струм в аеропортах, а в Україні саме заважає? Дивне формулювання.
2
Фото: 361
Сергію, так взяти київський аеропорт Жуляни, де станція Київ-Волинський рядом.
1
Фото: 377 · Автор фото
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Щодо впливу змінного струму на обладнання аеропорту. При протіканні змінного струму навколо проводу виникає електромагнітне поле. Якщо в зону його впливу попаде електричне або електронне обладнання аеропорту, то в цьому обладнанні можуть виникнути додаткові струми або напруги, або порушиться синусоїдальна форма напруги та струму, що може призвести до збоїв роботи. На постійному струмі такого ефекту немає, хіба що можуть бути різкі стрибки струму. Зменшити електромагнітний вплив можна шляхом встановлення спеціальних електричних фільтрів. На УЗ поки немає досвіду виконання таких проектів. Спочатку треба провести дослідження і вибрати фільтрове обладнання, потім його закупити (скоріше за все, за кордоном), потім забезпечувати поточну експлуатацію. Мабуть, начальство УЗ не захотіло заморочуватися на все це і зробило якомога простіше — запустили дизель-поїзд.
2
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.