Рейтинг: +11
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Валерій Русін |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | Michael_Emperor |
[+] | Dena |
[+] | ПОЛТАВСЬКИЙ ЧМИРИК |
[+] | Instructor |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | qwerty |
Інформація про фото
Опубліковано: 28.02.2024 22:55
Переглядів: 280
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
ВЛ40У-1414-1
Дорога приписки: | Південна філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-5 Полтава |
Мережевий №: | 12695508 |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Електровози змінного струму |
Модель: | ВЛ40У ЛЛРЗ |
Завод: | ПАТ "Львівський локомотиворемонтний завод ЛЛРЗ" |
Стан: | действующий (оновлено 02.2024) |
Побудований: | 03.1978 |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D5100 |
Програмне забезпечення: | Ver.1.00 |
Дата і час зйомки: | 28.02.2024 14:08:49 |
Витримка: | 1/1000 с |
Діафрагма: | 8 |
Чутливість ISO: | 200 |
Фокусна відстань: | 38 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 57 мм |
Детальніше |
Коментарі (13)
Фото: 148
А яка причина передачі?
І чи назавжди їх передали?
І чи назавжди їх передали?
1
Фото: 4467 · Автор фото
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Передача під приміські поїзди, щоб вивільнити 80ки.
1
Фото: 35
Оце так поворот! Правда такий, що вже давно напрошувався...
1
Фото: 4467 · Автор фото
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Санька, тобі теж попадатимуться з 6531-м
1
Фото: 947
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Тобто, 6532 по обороту теж ЦМВ під електровозом? Мене це трохи не радує...
1
Фото: 4467 · Автор фото
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
так він ще до початку війни так їздив, тільки був ВЛ80Т, тепер 40-ка буде.
1
Фото: 947
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Ну, я останній раз по Полтаві катався влітку 2023-го, тоді по Новим Санжарам обраткою (6532) був електропоїзд.
1
Фото: 4467 · Автор фото
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
влітку 23-го точно небуло електрички 6532-м, 1000%. Кременчуки відпали коли почали відправляти на КЕВРЗ наші тачки. Це було після НГ 23-го напевне. До цього їздили електрички. А Ромодан ще до війни став під ВЛ.
1
Фото: 947
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
23.06.23 я катався на Полтаву, подивився по своїх записах. З Санжар, відправленням на Полтаву об 11-й годині, 6532 був складом електропоїзда.
1
Фото: 0
Їх можливо орендували
-1
Фото: 4467 · Автор фото
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Кого орендували? Я документи листав в руках про передачу.
0
Фото: 1
А 6532 це Полтава Кременчук
0
Фото: 4467 · Автор фото
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Кременчук - Полтава
2
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.