Інформація про фото
Опубліковано: 26.02.2024 18:53
Переглядів: 94
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
6. станція НОВОСЕЛИЦЯ (32.9)
Дорога приписки: | Львівська філія УЗ, ДН-4 Івано-Франківськ |
Депо приписки: | дільниця Чернівці-Північна - Ларга - Сокиряни (держ.кордон) |
Категорія: | Роздільні пункти |
Модель: | Станція |
Завод: | Тепловозна тяга |
Стан: | действующий |
Побудований: | 1893 |
Новосéлиця — проміжна залізнична станція Івано-Франківської дирекції Львівської залізниці на неелектрифікованій лінії Чернівці-Північна — Ларга між роз'їздом Магала (21,5 км) та станцією Мамалига (22,5 км). Розташована в місті Новоселиця Чернівецького району Чернівецької області.
Станція відкрита у 1893 році під час прокладання дільниці, яка сполучила вже наявну гілку Чернівці — Новоселиця (у складі Львівсько-Чернівецько-Ясської залізниці), зі станцією Ларга. 1904 року на прикордонній станції Новоселиця було вперше введено в дію пристосування для безперевантажувальної «передачі» вагонів з російської колії на європейську і зворотно. Керував процесом начальник станції Микола Іванович Кодрян. Він відзначав, що нововведення це має велике майбутнє в сенсі розвитку торговельних відносин між Україною, Австрією і Німеччиною та іншими європейськими державами. Для ознайомлення з технічним нововведенням на бессарабську станцію поспішали приїхати представники торговельних фірм Австро-Угорщини, Німеччини та Румунії. Проблему перевезень пасажирів і вантажів при переході з колії 1524 мм (нині — 1520 мм) на колію 1435 мм була вперше розв'язано молдовським інженером залізничником. |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D3100 |
Програмне забезпечення: | ACD Systems Digital Imaging |
Дата і час зйомки: | 25.04.2013 18:21:31 |
Витримка: | 17179869/2147483628 с |
Діафрагма: | 5.5999999994785 |
Чутливість ISO: | 100 |
Фокусна відстань: | 22 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 33 мм |
Детальніше |
Коментарі (1)
Фото: 361 · Автор фото
Хочу поділитись із молодшою аудиторією сайту із своєї молодості. Будівлям шонайменше 100 років, які відігравали значну роль у функціонанні станції. Для багажу майже в усвіх поїздах був поштово-бажажний вагон, а то і два. Колонка для набору води. Та і місце для очікування потягів ііз тодішньою романтикою подорожей.
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.