Рейтинг: +9
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Olezhan4ik |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Юрко |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | qwerty |
[+] | KREOZOT |
Постійне посилання
ЧС8-073
Дорога приписки: | Південно-Західна філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-1 Київ-Пасажирський |
Мережевий №: | 12902581, 12902599 |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Електровози змінного струму |
Модель: | ЧС8 |
Завод: | Škoda (Škoda Holding a. s.) |
Стан: | 02.2017 — передано на іншу дорогудіючий (оновлено 12.2023) |
Побудований: | 07.11.1989 |
02.2011 — КР-1 ЗЕРЗ 03.2017 — КР-1 ЗЕРЗ |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D7000 |
Програмне забезпечення: | Ver.1.04 |
Авторські права: | Sergio |
Дата і час зйомки: | 04.05.2014 18:08:05 |
Витримка: | 1/80 с |
Діафрагма: | 5.6 |
Чутливість ISO: | 500 |
Корекція експозиції: | –2/6 EV |
Фокусна відстань: | 105 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 157 мм |
Детальніше |
Коментарі (3)
Фото: 362
Що робилось на цій станції в 2002 році, Масштаби вражали. Ліквідовані дві "рибки" для обороту електропоїздів, осі головних колій переставлялись. Схожі масштаби були на станції Бориспіль, де було прибрано острівну високу платформу. По головних зробили 120, а от вкривих в райні озера Супой встановили сотню. Хоча ми вважали, що там буде спрямлення.
0
Фото: 59 · Автор фото
Наскільки мені відомо то в кривих Супою вже давно 80, а головні Яготина напевне вже на 100, хоча стосовно головних колій можу помилятися.
1
Фото: 362
Може бути, що 80.Бо в мене були швидкості для вантажних. Та і випробовування гальм було визначено за Ранковим. Першу поїздку так і робив. Потім відразу після відправлення із Яготина. Через багато років задав питання ТЧМІ-9, який повідомив, що випробування за Ранковим для поїздів із повною вагою.
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.