Рейтинг: +21
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Olezhan4ik |
[+] | Aivan1ch |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | Борис Швец |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | AgentF |
[+] | ВікторБГол |
[+] | MEYSHOR |
[+] | Aivan |
[+] | Evil_Orange |
[+] | Максим Козуб |
[+] | Sloger6no |
[+] | Leynard |
[+] | _Zhytomyrskyi_boyan4ik_ |
[+] | Fotograf_pantografa_ua |
[+] | qwerty |
[+] | Gen4ik |
Інформація про фото
Опубліковано: 23.02.2024 10:34
Переглядів: 498
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
РА2-005
Дорога приписки: | Ремонтні заводи залізничного рухомого складу |
Депо приписки: | ПрАТ «КЕВРЗ» |
Категорія: | Дизель-поїзди |
Модель: | РА2 |
Завод: | Метровагонмаш |
Стан: | 08.2021 — передан на другую дорогудействующий (оновлено 08.2021) |
Заводський тип: | 750.05.20 |
Побудований: | 2006 |
Примітка: | КР |
08.2021 р. – КР КЕВРЗ |
Коментарі (1)
Фото: 361
Оце влипли! Куди його тепер? Хоча, простіть за думку лише порізати його. Як його підтримувати в робочому стані? Використали його на сполучення Щепетівка - Хмельницький - Кам'янець-Подільський , Добре пропіарившись на відновленні сполучення після ковіду. Ні бази обслуговування, ні зручний графік ніколи не був. Та запчастини? Самі розумієте, що це неможливо. А за всі тепловози керівникам треба подумати, зокрема за 2ТЕ116.
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.