Україна ДР1А-263
Україна, Сумська областьперегін Засулля - Ромни
Ukraine, Sumy regionZasullia - Romny line
Автор: Aleksey5516                   Дата: 01 липня 2011 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 13.02.2024 23:31
Переглядів: 146
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

ДР1А-263

Дорога приписки:Південна філія УЗ Україна
Депо приписки:РПЧ-2 Полтава
Категорія:Дизель-поїзди
Модель:ДР1А
Завод:Рижский вагоностроительный завод СРСР (СССР)
Стан:08.2024 — передано на іншу дорогудіючий (оновлено 11.2023)
Побудований:1987
Дизель-поїзд побудований в 6-вагонному складі на Ризькому ВБЗ, в 1987 році;
 
З заводу поступив в депо ТЧ-5 Полтава;
В 2008 році переданий в РПЧ-2 Полтава;
 
КВР ТЧ-5 Полтава 07.2006

Метадані EXIF

Виробник камери:SONY
Модель камери:DSC-W520
Програмне забезпечення:Adobe Photoshop CS5 Windows
Дата і час зйомки:01.07.2011 20:29:41
Витримка:1/80 с
Діафрагма:14.7
Чутливість ISO:100
Фокусна відстань:18.9 мм
Детальніше

Коментарі (5)

А це що таке? Тобто повний комплект. Було таке більше десятка років. А зараз трійка, якої майже немає в експлуатації.
Фото: 4469
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
шось я не дуже в'їхав що хотів сказати Борисович, зашифровано конкретно...
Мабуть, Віктор Борисович висловив здивування, що на фото дизель-поїзд у складі 6 вагонів, як і з заводу. А зараз - лише 3 - і то не завжди експлуатується ))
Фото: 4469
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Зважаючи на рік фото, тоді вони всі були по 6, рідко 5. Звісно за 13-ть років вони трошки підустали.
Десь в 2008- 2010-ах бачив відчелені приціпні вагони ДР1А в депо Гречани, які потім перслали в базу запасу Чорний Остів. Тобто всі серединки в ззпас. Щодо цього фото, яке ми комннтуємо, та знято 2011 році і мене був чотиривагонний склад https://railgallery.pp.ua/view/125815/
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр