Інформація про фото
Опубліковано: 07.02.2024 17:30
Переглядів: 141
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
2. станція КРАСНОГРАД (80.6)
Дорога приписки: | Південна філія УЗ, ДН-2 Харків |
Депо приписки: | дільниця з.п. Степовий (ДН-4) - Лозова (Дон.РФ) |
Категорія: | Роздільні пункти |
Модель: | Станція |
Завод: | Станція стикування 3kV | 25kV, без зміни роду струму в контактній мережі. |
Стан: | действующий |
Побудований: | 1897 |
Красногра́д (до 1964 року — Конгра́д, Костянтиногра́д) — вузлова станція (за класифікацією — проміжна залізнична станція) 2-го класу Харківської дирекції Південної залізниці.
Розташована в середмісті Краснограда Харківської області на перетині ліній Полтава-Південна — Лозова і Мерефа — Новомосковськ-Дніпровський між станціями Куми (8 км), Розжив'ївка (18 км), Нововербівка (10 км) і Зачепилівка (24 км). Станцію засновано 1897 року після введення в експлуатацію другої черги дільниці Полтава — Костянтиноград від станції Карлівка. Наступного року завершено будівництво будівлі залізничного вокзалу. 25 жовтня 1901 року побудовано і введено в експлуатацію дільницю Костянтиноград — Лозова завдовжки 89 верст. 21 грудня 1926 року через станцію пройшов перший потяг з делегацією дніпропетровських робітників та селян лінією Мерефа — Костянтиноград. 1927 року відбулося введення в експлуатацію лінії від Мерефи до Нижньодніпровська, а станція Костянтиноград стала значним залізничним вузлом. Наприкінці 1920-х років було побудовано 2 депо та приймально-відправний пункт. 1988 року станцію було електрифіковано в складі дільниці Власівка — Красноград завдожки 37 км, на що було витрачено 3 млн карбованців. Будівельно-монтажні роботи виконували працівники Харкова, Дніпропетровська, Куп'янська та Воронежа. Електрифікацію було завершено на 5 місяців раніше запланованого терміну. 14 жовтня 1988 року відбувся перший рейс електропоїзда від Харкова до Краснограда, який вів машиніст Є. М. Тищенко. З 19 серпня 2011 року через реконструкцію станції Красноград та електрифікацію станції змінним струмом (~25 кВ) для впровадження швидкісного руху до Чемпіонату Європи з футболу 2012 року були скасовані електропоїзди до станції Красноград. В цей час вони прямували до станції Власівка та Берестовеньки, де для пасажирів були призначені дизель-поїзди від станцій Власівка та Берестовеньки до Краснограда. Дизеь-поїзди полтавського депо виконували човникові рейси. Під час реконструкції стару контактну мережу було демонтовано та замінено на нову: на 1—5 коліях — змінного струму, а на 7—11 коліях — постійного струму, і надалі набула статусу станції стикування двох видів напруги. Було побудовано нові посадкові платформи, які стали ширшими за попередні: дві — розміром 468 м × 6 м, а також одна — 222 м × 7 м, а також капітально відремонтовано пішохідний міст. 5 травня 2012 року урочисто відбулося відновлення руху електропоїздів до Краснограду, коли був поданий струм на перегоні Нововербівка — Красноград. 15 травня 2012 року урочисто відкрита електрифікована дільниця Полтава — Красноград — Лозова. Введено в експлуатацію нові системи мікропроцесорної централізації стрілочних переводі та автоблокування на дільницях Полтава — Красноград та Красноград — Лозова, які замінили релейні системи, що працювали до цього часу, а також блокують некоректні дії операторів та дають можливість не тільки управляти технологічним процесом на станціях, а підключити датчики температури рейок, напруги в контактній мережі, місцезнаходження і швидкості руху локомотивів і вагонів тощо. Обидві дільниці були об'єднані в єдиний диспетчерський центр. Станція є кінцевою для електропоїздів у напрямку Харкова та приміських поїздів до Дніпра, а також проміжною для електропоїздів у напрямку Лозової та Полтави-Південної. |
Метадані EXIF
Авторські права: | Made in Ukraine |
Детальніше |
Коментарі (0)
Ніхто ще не залишав коментарі під цим фото.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.