Україна ДР1А-288, ДР1А-273
Україна, ПолтаваРПЧ-2 Полтава
Ukraine, PoltavaPoltava regional train depot #2
Автор: Рудий Кіт                   Дата: 15 червня 2021 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 05.02.2024 16:46
Переглядів: 168
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

ДР1А-288

Дорога приписки:Південна філія УЗ Україна
Депо приписки:РПЧ-2 Полтава
Категорія:Дизель-поїзди
Модель:ДР1А
Завод:Рижский вагоностроительный завод СРСР (СССР)
Стан:08.2024 — передано на іншу дорогудіючий (оновлено 02.2025)
Побудований:1989
Приписка до депо:
Дизель-поїзд побудований на Ризькому ВЗ у 1989 році, у складі 6 вагонів;
З заводу надійшов в депо ТЧ-12 Гребінка, ПІВД;
__.__.1991 - переданий в ТЧ-5 Полтава, ПІВД;
__.04.2008 - переданий в РПЧ-2 Полтава, ПІВД;
__.__.2018 - тимчасова експлуатація в депо Смородине, для обкатки бригад ТЧ-8 та РПЧ-4 для роботи на ДР1А;
__.08.2024 - переданий в РПЧ-12 Полтава ППК;
 
Ремонти:
__.12.1995 - КР ВАТ «Конотопський ВРЗ».
__.09.2003 - КВР ТЧ-5 Полтава, обладнаний салонами підвищеної комфортності, для регіональних рейсів Кременчук - Полтава - Харків, та Полтава - Харків - Ворожба.
 
НП та аварії:
04.02.2014 - зіткнення поїзда з автобусом, на переїзді без чергового, на перегоні Віри - Торохтяний, в результаті пошкоджена кабіна вагона 288.3, загинуло 13 пасажирів автобуса.
27.01.2015 - спалахнув вагон 288.1 в депо Люботин, під час відстою в очікуванні роботи. Відновлено в депо.
 
Інше:
За часи роботи в ТЧ-5 Полтава, до 2004 року, носив іменну назву «Чураївна».
 
Поїзд брав участь у виставці рухомого складу, на ст. Полтава-Південна, у травні 2015 року;

ДР1А-273

Дорога приписки:Південна філія УЗ Україна
Депо приписки:РПЧ-2 Полтава
Категорія:Дизель-поїзди
Модель:ДР1А
Завод:Рижский вагоностроительный завод СРСР (СССР)
Стан:08.2024 — передано на іншу дорогуКапітальний ремонт (оновлено 02.2025)
Заводський тип:63-349
Побудований:06.1988
Приписка до депо:
Дизель-поїзд побудований на Ризькому ВЗ у 1988 році, у складі 6 вагонів;
З заводу надійшов в депо Засулаукс, ПБЛТ;
__.__.1991 - переданий в Казастан, м. Актау, на Прикаспійський ГМК, в якості службового поїзда, у складі двох моторних вагонів.
__.__.1995 - прибув на ремонт на завод RPM RRA Riga, але ремонт не був проведений через несплату заводом, таким чином обидві голови залишились у власності заводу.
__.__.1996 - моторні вагони 273.1 та 3, разом з причепними вагонами 248.2, 4, 6, 8, передані в ТЧ-5 Полтава, ПІВД, звідки одразу поїхали на ремонт в Конотоп.
__.09.2000 - моторні вагони 273.1 та 3 пройшли ремонт на заводі RPM RRA Riga;
__.04.2008 - переданий в РПЧ-2 Полтава, ПІВД;
__.08.2024 - переданий в РПЧ-12 Полтава ППК;
 
Ремонти:
__.06.1996 - КР ВАТ «Конотопський ВРЗ».
__.09.2000 - КР RPM RRA Riga;
31.01.2025 - прибув на КРП на Запорізький ЕРЗ, у складі 273.1-248.6-248.8-273.3;
 
Інше:
За часи роботи в ТЧ-5 Полтава, до 2007 року, носив іменну назву «ФК Ворскла».

Метадані EXIF

Виробник камери:NIKON CORPORATION
Модель камери:NIKON D3100
Програмне забезпечення:Ver.1.01
Дата і час зйомки:15.06.2021 09:23:17
Витримка:1/500 с
Діафрагма:7.1
Чутливість ISO:100
Фокусна відстань:125 мм
Еквівалентна фокусна відстань:187 мм
Детальніше

Коментарі (0)

Ніхто ще не залишав коментарі під цим фото.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Правила сайту · Політика конфіденційності · Довідка · Редколегія · Контакт-центр