+10
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | AgentF |
[+] | Aleksey5516 |
[+] | Evil_Orange |
[+] | Олекса Новінський |
[+] | undefined23 |
[+] | LHS |
Інформація про фото
Опубліковано: 26.01.2024 20:55
Переглядів: 168
Ліцензія: Copyright ©
Метадані EXIF
Виробник камери: | Canon |
Модель камери: | MP280 series |
Програмне забезпечення: | ACD Systems Digital Imaging |
Детальніше |
Коментарі (4)
Фото: 364 · Автор фото (публікації)
Місце в 2013 році https://railgallery.pp.ua/view/126746/#comm2139
0
Фото: 190
Територія України, а чому Залізниця Молдови? У ті часи ст. Кельменці належала CFM?
1
Фото: 364 · Автор фото (публікації)
Андрію, даю відповідь, але детально ознайомтесь із картою Чернівецької області, звернувши ретельну увагу ділянку залізниці мід станціями Ларга та Мамалига. Де залізниця перетинає кордон чотири рази. Отож в 1981 році вирішили розділити Одесько-Кишинівську залізницю на Одеську та Молдавську. І вирішили передати відрізок від Сокирян до Мамалиги, для зручного обслуговування Крівського гіпсового кар'єру. Отож і станція Ларга відійшла від Львівської до новоствореної Молдавської. І попутно 4 км відрізок відгалудження до Кам'янець-Подіського. Саме середина цього відрізку на цьому фото. То ж радужу вам переглянути всі мої фото по Чернівецькій області та Молдові. Надіюсь ви отримаєте відповіді на ваші запитання.
2
Фото: 190
Дякую за грунтовну відповідь!
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.