Calea Ferată din MoldovaСтанції
Україна, Чернівецька областьстанція Кельменці
Ukraine, Chernivtsi regionKel'mentsi station
Автор: ВікторБГол                   Дата: 24 березня 1993 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 26.01.2024 20:47
Переглядів: 160
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

Метадані EXIF

Виробник камери:Canon
Модель камери:MP280 series
Програмне забезпечення:Adobe Photoshop Lightroom 4.3 (Windows)
Детальніше

Коментарі (6)

В 1963 році введено ділянку Кам'янець-Подільський - Ларга. Тобто було відновлено, зем полотно було, поньоу проклали решітку. Було збудовано станцію Кельменці, яка була готова повністю, але персонал не був набраний. Праворуч йшла обвідна колія до станції Вартиківці. У вхідного світлофора станції скручені голови, якщо зможете побачити. Ледве проглядається далі попереджувальний ПЧ станції Ларга та далі вишка ретранслтора.
Вид в 2013 році https://railgallery.pp.ua/view/126737/#comm2131 . Чому приналежність залізниці Молдови. Із 1981 по 1998 року ділянка Сокиряни - Мамалига була Молдавської залізниці. На наведеному напрямку в сторону Ленців було 4 км(264 - 268) належали Молдавській залізниці. Зараз ці ки Львівської залізниці
Приветствую, на заднем плане вижу оба входных светофора. В кадре также выходной светофор, интересно почему он трехлинзовый, если с главного на бок на Вартиковцы под два желтых, видимо подразумевалось два зеленых на этом светофоре ...
Так. і я розглелів світлофор ЧС із Вартиківці. А тр лінзи цедва зелених та червоний. Два жовтих тоді на початку 60-х ще не дуже планували на вихідних.
Интересно, а Вартиковцы тоже были готовы к эксплуатации?
Андрію, Вартиківці були ше в якій експлуатації. 4 колії від будівлі 3,1,2,4 колії, тобто із класичною системо. Витяжка в сторону станції Медвежа, в непарній горловині два з'їзди із глухими перетинами
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр