Україна ТЭП70-0101
Росія, Білгородська областьстанція Готня
Россия, Белгородская областьстанция Готня
Russia, Belgorod regionGotnya station
Отцепился от пригородного поезда № 6065 Ворожба - Готня
Автор: Lonesome Crow                   Дата: 02 серпня 2011 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 25.01.2024 21:01
Переглядів: 126

Постійне посилання

ТЭП70-0101

Дорога приписки:Південна філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-8 Смородине
Мережевий №:15046345
Тип:Магістральні тепловози
Категорія:Пасажирські тепловози
Модель:ТЭП70
Завод:Коломенский завод 
Стан:Несправний (c 19.08.2021)
Заводський №:2441
Побудований:20.01.1988
Примітка:БЗ Мжа
З заводу прибув в депо Полтава ПІВД
 
23.11.1996 р. — переданий в депо Основа;
29.10.2002 р. — переданий в депо Смородине.

Коментарі (2)

Фото: 11 · Автор фото
Колишня станція Південної залізниці. Розташована на перетині ліній Суми - Білгород та Льгов - Харків - Лиман - Горлівка/Родакове. Має відносно невелике відгалуження на північ Білгородської області.
У 1901 році була введена в експлуатацію лінія Суми - Білгород. Основне її призначення: вивезення продукції розташованих тут цукрових заводів. Побудована вона була саме на кошти цукрозаводчиків, у тому числі відомих українських землевласників Харитоненків. Згодом, почалось будівництво залізниці з Готні на Донбасс - для того, щоб забезпечити цукрові заводи донбаським вугіллям. У 1910 році розпочався рух по лінії Готня - Харків - Лиман - Горлівка/Родакове.
Цю залізницю кацапи згодом вирішили використали для того, щоб витіснити іноземне вугілля з петербурга та околиць, замінивши його вугіллям із Донбасу. Для цього продовжили лінію Готня - Харків - Лиман - Родакове на північ - до станції Льгов, яка знаходилась на лінії Київ - Ворожба - Курськ - Вороніж. Одночасно будували залізницю з петербурга до Льгова.
На станції Готня побудували паровозне депо, у якому був свій приписний парк. За радянських часів депо Готня стало оборотним - оборотним депо ТЧ-3 Основа. У цей же період тут був активний пасажирський та вантажний рух із півночі на південь. Від Готні до Сум (станція Баси) пасажирського руху ніколи не було. Тільки приміський. Вантажний рух - в основному для розвантаження ділянок Льгов - Ворожба, де вивозили продукцій Михайлівського ГЗК, та Харків - Тростянець - Суми, окільки тут не було таких перепадів висоти, як у Богодухові. Істотним недоліком готнянського вузла було те, що в усіх напрямках тут була одноколійна залізниця - з двоколійними вставками від Готні до Золочіва/Харкова.
Із розвалом совка рух поступово припинився, оскільки рф уже тоді з усіх сил намагалася продемонструвати свою неадекватність. Частина Південної залізниці, розташована в Білгородській області, відійшла до складу південно-східної залізниці рф - разом із рухомим складом. Точніше, розділ рухомого складу тривав до 1993 року.
Останні пасажирські поїзди курсували через Готню влітку 1995 року. Вантажні поїзди через кордон на ділянках Готня - Суми та Готня - Харків, за одними даними, припинили рух приблизно у цей же час, за іншими (наприклад, коментарі на ПІСє) - у 2013.
Приміський рух протримався доволі довго. Першу спорбу знищити транскордонний приміський рух кацапи зробили у 2012 році - мабуть, уже тоді планували загарбницькі дії і намагалися відгородити своїх громадян від отримання достовірної інформації, обірвавши їх зв'язки з родичами в Україні. Але невдало. Натомість, у наступному - 2013 році вони прибили приміський рух на внутрішній ділянці Льгов - Готня і згодом законсервували перегін Готня - Псел, по якому проходить "кордон" між їхніми залізницями. У 2015 році - на другий рік вторгнення рф в Україну - міжнародне приміське сполучення таки припинили. А через деякий час Готня зовсім залишилась без приміського сполучення, бо керівництво рф про проблеми своїх холопів, звісно, думати не збиралось.
У 2022 році кацапи почали активно використовувати місцеву залізницю для перевезення своїх військ та їх забезпечення. У тому числі - під час окупації Сумської області - поїзди з Готні їздили до Пушкарного і, можливо, Краснопілля. На щастя, цих виродків вигнали з цієї частини України, а прикордонну ділянку залізниці розібрали.
Отака невесела історія колись важливого залізничного вузла. Вона змушує замислитись над тим, що стара байка про дивну назву - Готня - не така вже і байка. А полягала байка у наступному:
>Керував будівництвом залізниці в цих краях німець. Будівництво супроводжувалось постійними проблемами: сильні морози, перманенто п'яні російськs робітники тощо. Терміни будівництва постійно зривались. Злий німець увесь час ходив і гнівно бурмотів "God Nein"! Неосвітчені кацапи нічого не розуміли, але станцію так і назвали - ГотНя.
Ну а майже через 100 років з'ясувалось, що "як ви яхту назовете, так вона і попливе": Готня, по суті, перетворилась, на частину вивозної ділянки.
 
P.S. Оскільки всю цю інформацію "збирав" не один рік із різних джерел - розмови з різними (у т.ч. випадковими) людьми, інтернет, історична література - і ніколи не впорядковува її "на папері" можливі певні неточності у датах.
Фото: 811
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
>А через деякий час Готня зовсім залишилась без приміського сполучення, бо керівництво рф про проблеми своїх холопів, звісно, думати не збиралось.
Ну, не зовсім так. Судячи з фото у колишніх колег, приміське сполучення Готня все ж мала: 2017 р., 2021 р. А ось Готня на Poezdato - аж одна приміська пара. Кацапів можна привітати з таким розкладом. При Хуйлі «Жить ста́ло лучше, жить стало веселее!». Знищення приміського сполучення в рф не дивує, бо це найдоступніший варіант реалізації права на свободу пересування. Так що, «Не...й шастать!» по суті не ми вигадали. Це політика рф відноно своїх холопів, яка реалізовувалася ще до 2014-го року.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр