Україна 2ЕЛ4-004
Україна, Донецька областьстанція Покровськ
Ukraine, Donets'k regionPokrovs'k station
Автор: Maks                   Дата: Вересень 2023 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 25.01.2024 18:55
Переглядів: 300

Постійне посилання

2ЕЛ4-004

Дорога приписки:Донецька філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-2 Слов'янськ
Тип:Магістральні електровози
Категорія:Електровози постійного струму
Модель:2ЕЛ4
Завод:ХК «Луганськтепловоз» Україна
Стан:действующий (c 03.2024)
Побудований:09.2011
Ремонти:
09.2023 - КР ТЧ-2 Слов'янськ
 
Приписка до депо:
З заводу поступив в депо Лиман
03.2022 - евакуйований в депо Мукачево.
07.2023 - переданий в депо Слов'янськ.
 
Історична та додаткова інформація:
2011 - перейменований на 2ЕЛ4-004 з 2ЕС4К-1060
 
Особливості:
Електровоз обладнаний:
- Сучасними системами безпеки руху (АЛС-МУ, КТДБ, РЛ-2С).
- Українською системою пожежогасіння та сигналізації «ТИСА».
- Сучасної кабіною управління з покращеними умовами праці локомотивної бригади.
- Вимикачем Secheron, що забезпечує високу комутаційну здатність і тривалий термін служби.
- Трифазними асинхронними електродвигунами для приводу вентиляторів охолодження тягових двигунів, компресорів з живленням від статичного перетворювача.
- Холодильником та сантехнічним обладнанням (умивальник, санвузол накопичувального типу).

Метадані EXIF

Програмне забезпечення:Adobe Photoshop CS5.1 Windows
Детальніше

Коментарі (4)

Фото: 811
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Зрозуміло, що то виставка була. А що то за електропоїзд позаду "йолки"?
ЕР2Т-7101. Хіба можуть бути інші варіанти?
Фото: 24 · Автор фото
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Так. 7101
Фото: 811
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Дякую! Були сподівання, що ТЧ-2 запилили ТР якомусь з поїздів, що обслуговує Покровськ та обслуговується в Дніпрі.
 
Те, що це 7101, демонструє УЗ часів "незламних менеджерів" у всій красі. Коли після незламного ковідолохдауну пройшла перша хвиля знищення приміського сполучення на Донецькій залізниці, я спілкувавсь з одним з представників тодішнього начальства РПЧ Лиман. Що я пропонував?
 
«Проблеми.
 
1. Відсутність пересадки по ст. Слов’янськ з п.п. 6525 Харків-Пас. – Слов’янськ у напрямку Костянтинівки. Вказаний поїзд по ст. Лозова має пересадки з Полтавського та Дніпровського напрямків. Логічно було б мати пересадку по ст. Слов’янськ до Краматорська, Дружківки, Костянтинівки. Основний пасажиропотік у регіоні формує саме ця агломерація, неможливість пересадки до населених пунктів агломерації з п. 6525 суттєво знижує пасажиропотік, оскільки потенційні пасажири не розглядають п. 6525 при плануванні поїздки.
 
2. Через карантин знищено приміське сполучення від Костянтинівки у північному напрямку у вечірній час. Останній поїзд що проходить на північ – 6244 Фенольна – Лозова, який прослідує від Костянтинівки до Слов’янська у проміжок часу з 18-58 по 20-04. Такий стан речей виганяє потенційних пасажирів до маршрутчиків та на п. Костянтинівка – Київ у якості зайців.
 
3. Через карантин знищено п.п. 6230 Слов’янськ – Ізюм. Курсування цього поїзду у поєднанні з теж втраченою можливістю дістатися Слов’янська після 21-00 з Костянтинівки, Дружківки, Краматорська, забезпечувало можливість дістатися: Куп’янська, Вовчанська, Сватового (пересадка у Святогірську); Попасної (пересадки у Лимані та Сіверську); Бахмута у ранковий час (пересадка у Лимані); Харкова у ранковий час (пересадка у Ізюмі). Крім того, постійними пасажирами цього поїзду були т. з. сезонники: відпочиваючі, грибарі, рибалки. Все це формувало відповідний пасажиропотік, який наповнював також і поїзди у зворотному напрямку.
 
Шляхи вирішення.
 
Призначити п.п. у сполученні Слов’янськ – Костянтинівка, відправленням зі ст. Слов’янськ орієнтовно о 23-20, чим забезпечити пересадку пасажирів з п.п. 6525 Харків-Пас. – Слов’янськ у напрямку Краматорська, Дружківки, Костянтинівки. По обороту відправити склад п.п. у сполученні Костянтинівка – Ізюм, орієнтовним часом відправлення з Костянтинівки о 01-00, зі Слов’янська – графіком відміненого у 2020 році п.п. 6230 Слов’янськ – Ізюм. Тим самим забезпечити можливість дістатися: Куп’янська, Вовчанська, Сватового (пересадка у Святогірську); Попасної (пересадки у Лимані та Сіверську); Бахмута у ранковий час (пересадка у Лимані); Харкова у ранковий час (пересадка у Ізюмі). п. п. 6231 встановити у сполученні Ізюм – Близнюки; п.п. 6218 Лиман – Святогірськ відмінити.»

 
Мені відповіли, що нічних приміських на Донецькій залізниці категорично не буде. Бо це економічно недоцільно, мовляв Київ дав ліміти на приміскі маршрути, і якщо призначити нічний Ізюм, тоді прийдеться відміняти економічно доцільнішу Костянтинівка - Харків-Пас. Те, що нічний Ізюм з пересадкою на Харків був зручніший по часу прибуття у Харків, нікого не цікавило. Варіант зміщення Харківського експресу по відправленню з Костянтинівки на нічний час теж "не зайшов". Як результат такої політики - без можливості дістатися своїх місць залишилися грибарі, рибалки, відпочиваючі, туристи. Пасажиропотік знизився в обох напрямках.
 
А ось під час війни гнати ЕРку зі Слов'янська аж до Покровська на чисто показову виставку, яка через війну та неанонсованість навряд чи мала багато відвідувачів - економічно доцільно. УЗ в своєму репертуарі...
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр