Рейтинг: +25
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Olezhan4ik |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Nekit_223 |
[+] | slavuty4_17UA |
[+] | photo.imperfecto |
[+] | Lonesome Crow |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | Yuriy S. |
[+] | tech_noir |
[+] | ВікторБГол |
[+] | MEYSHOR |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | Vlados |
[+] | lviv4ik |
[+] | _maks_067_ |
[+] | Spotter_from_Slovyansk |
[+] | Sloger6no |
[+] | Stanislav |
[+] | LvivTrains |
[+] | VL80T-1177 |
[+] | qwerty |
Постійне посилання
2ЕЛ4-004
Дорога приписки: | Донецька філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-2 Слов'янськ |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Електровози постійного струму |
Модель: | 2ЕЛ4 |
Завод: | ХК «Луганськтепловоз» |
Стан: | действующий (оновлено 03.2024) |
Побудований: | 09.2011 |
Ремонти: 09.2023 - КР ТЧ-2 Слов'янськ Приписка до депо: З заводу поступив в депо Лиман 03.2022 - евакуйований в депо Мукачево. 07.2023 - переданий в депо Слов'янськ. Історична та додаткова інформація: 2011 - перейменований на 2ЕЛ4-004 з 2ЕС4К-1060 Особливості: Електровоз обладнаний: - Сучасними системами безпеки руху (АЛС-МУ, КТДБ, РЛ-2С). - Українською системою пожежогасіння та сигналізації «ТИСА». - Сучасної кабіною управління з покращеними умовами праці локомотивної бригади. - Вимикачем Secheron, що забезпечує високу комутаційну здатність і тривалий термін служби. - Трифазними асинхронними електродвигунами для приводу вентиляторів охолодження тягових двигунів, компресорів з живленням від статичного перетворювача. - Холодильником та сантехнічним обладнанням (умивальник, санвузол накопичувального типу). |
Метадані EXIF
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop CS5.1 Windows |
Детальніше |
Коментарі (4)
Фото: 947
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Зрозуміло, що то виставка була. А що то за електропоїзд позаду "йолки"?
0
Фото: 21
ЕР2Т-7101. Хіба можуть бути інші варіанти?
1
Фото: 46 · Автор фото
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Так. 7101
1
Фото: 947
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Дякую! Були сподівання, що ТЧ-2 запилили ТР якомусь з поїздів, що обслуговує Покровськ та обслуговується в Дніпрі.
Те, що це 7101, демонструє УЗ часів "незламних менеджерів" у всій красі. Коли після незламного ковідолохдауну пройшла перша хвиля знищення приміського сполучення на Донецькій залізниці, я спілкувавсь з одним з представників тодішнього начальства РПЧ Лиман. Що я пропонував?
«Проблеми.
1. Відсутність пересадки по ст. Слов’янськ з п.п. 6525 Харків-Пас. – Слов’янськ у напрямку Костянтинівки. Вказаний поїзд по ст. Лозова має пересадки з Полтавського та Дніпровського напрямків. Логічно було б мати пересадку по ст. Слов’янськ до Краматорська, Дружківки, Костянтинівки. Основний пасажиропотік у регіоні формує саме ця агломерація, неможливість пересадки до населених пунктів агломерації з п. 6525 суттєво знижує пасажиропотік, оскільки потенційні пасажири не розглядають п. 6525 при плануванні поїздки.
2. Через карантин знищено приміське сполучення від Костянтинівки у північному напрямку у вечірній час. Останній поїзд що проходить на північ – 6244 Фенольна – Лозова, який прослідує від Костянтинівки до Слов’янська у проміжок часу з 18-58 по 20-04. Такий стан речей виганяє потенційних пасажирів до маршрутчиків та на п. Костянтинівка – Київ у якості зайців.
3. Через карантин знищено п.п. 6230 Слов’янськ – Ізюм. Курсування цього поїзду у поєднанні з теж втраченою можливістю дістатися Слов’янська після 21-00 з Костянтинівки, Дружківки, Краматорська, забезпечувало можливість дістатися: Куп’янська, Вовчанська, Сватового (пересадка у Святогірську); Попасної (пересадки у Лимані та Сіверську); Бахмута у ранковий час (пересадка у Лимані); Харкова у ранковий час (пересадка у Ізюмі). Крім того, постійними пасажирами цього поїзду були т. з. сезонники: відпочиваючі, грибарі, рибалки. Все це формувало відповідний пасажиропотік, який наповнював також і поїзди у зворотному напрямку.
Шляхи вирішення.
Призначити п.п. у сполученні Слов’янськ – Костянтинівка, відправленням зі ст. Слов’янськ орієнтовно о 23-20, чим забезпечити пересадку пасажирів з п.п. 6525 Харків-Пас. – Слов’янськ у напрямку Краматорська, Дружківки, Костянтинівки. По обороту відправити склад п.п. у сполученні Костянтинівка – Ізюм, орієнтовним часом відправлення з Костянтинівки о 01-00, зі Слов’янська – графіком відміненого у 2020 році п.п. 6230 Слов’янськ – Ізюм. Тим самим забезпечити можливість дістатися: Куп’янська, Вовчанська, Сватового (пересадка у Святогірську); Попасної (пересадки у Лимані та Сіверську); Бахмута у ранковий час (пересадка у Лимані); Харкова у ранковий час (пересадка у Ізюмі). п. п. 6231 встановити у сполученні Ізюм – Близнюки; п.п. 6218 Лиман – Святогірськ відмінити.»
Мені відповіли, що нічних приміських на Донецькій залізниці категорично не буде. Бо це економічно недоцільно, мовляв Київ дав ліміти на приміскі маршрути, і якщо призначити нічний Ізюм, тоді прийдеться відміняти економічно доцільнішу Костянтинівка - Харків-Пас. Те, що нічний Ізюм з пересадкою на Харків був зручніший по часу прибуття у Харків, нікого не цікавило. Варіант зміщення Харківського експресу по відправленню з Костянтинівки на нічний час теж "не зайшов". Як результат такої політики - без можливості дістатися своїх місць залишилися грибарі, рибалки, відпочиваючі, туристи. Пасажиропотік знизився в обох напрямках.
А ось під час війни гнати ЕРку зі Слов'янська аж до Покровська на чисто показову виставку, яка через війну та неанонсованість навряд чи мала багато відвідувачів - економічно доцільно. УЗ в своєму репертуарі...
Те, що це 7101, демонструє УЗ часів "незламних менеджерів" у всій красі. Коли після незламного ковідолохдауну пройшла перша хвиля знищення приміського сполучення на Донецькій залізниці, я спілкувавсь з одним з представників тодішнього начальства РПЧ Лиман. Що я пропонував?
«Проблеми.
1. Відсутність пересадки по ст. Слов’янськ з п.п. 6525 Харків-Пас. – Слов’янськ у напрямку Костянтинівки. Вказаний поїзд по ст. Лозова має пересадки з Полтавського та Дніпровського напрямків. Логічно було б мати пересадку по ст. Слов’янськ до Краматорська, Дружківки, Костянтинівки. Основний пасажиропотік у регіоні формує саме ця агломерація, неможливість пересадки до населених пунктів агломерації з п. 6525 суттєво знижує пасажиропотік, оскільки потенційні пасажири не розглядають п. 6525 при плануванні поїздки.
2. Через карантин знищено приміське сполучення від Костянтинівки у північному напрямку у вечірній час. Останній поїзд що проходить на північ – 6244 Фенольна – Лозова, який прослідує від Костянтинівки до Слов’янська у проміжок часу з 18-58 по 20-04. Такий стан речей виганяє потенційних пасажирів до маршрутчиків та на п. Костянтинівка – Київ у якості зайців.
3. Через карантин знищено п.п. 6230 Слов’янськ – Ізюм. Курсування цього поїзду у поєднанні з теж втраченою можливістю дістатися Слов’янська після 21-00 з Костянтинівки, Дружківки, Краматорська, забезпечувало можливість дістатися: Куп’янська, Вовчанська, Сватового (пересадка у Святогірську); Попасної (пересадки у Лимані та Сіверську); Бахмута у ранковий час (пересадка у Лимані); Харкова у ранковий час (пересадка у Ізюмі). Крім того, постійними пасажирами цього поїзду були т. з. сезонники: відпочиваючі, грибарі, рибалки. Все це формувало відповідний пасажиропотік, який наповнював також і поїзди у зворотному напрямку.
Шляхи вирішення.
Призначити п.п. у сполученні Слов’янськ – Костянтинівка, відправленням зі ст. Слов’янськ орієнтовно о 23-20, чим забезпечити пересадку пасажирів з п.п. 6525 Харків-Пас. – Слов’янськ у напрямку Краматорська, Дружківки, Костянтинівки. По обороту відправити склад п.п. у сполученні Костянтинівка – Ізюм, орієнтовним часом відправлення з Костянтинівки о 01-00, зі Слов’янська – графіком відміненого у 2020 році п.п. 6230 Слов’янськ – Ізюм. Тим самим забезпечити можливість дістатися: Куп’янська, Вовчанська, Сватового (пересадка у Святогірську); Попасної (пересадки у Лимані та Сіверську); Бахмута у ранковий час (пересадка у Лимані); Харкова у ранковий час (пересадка у Ізюмі). п. п. 6231 встановити у сполученні Ізюм – Близнюки; п.п. 6218 Лиман – Святогірськ відмінити.»
Мені відповіли, що нічних приміських на Донецькій залізниці категорично не буде. Бо це економічно недоцільно, мовляв Київ дав ліміти на приміскі маршрути, і якщо призначити нічний Ізюм, тоді прийдеться відміняти економічно доцільнішу Костянтинівка - Харків-Пас. Те, що нічний Ізюм з пересадкою на Харків був зручніший по часу прибуття у Харків, нікого не цікавило. Варіант зміщення Харківського експресу по відправленню з Костянтинівки на нічний час теж "не зайшов". Як результат такої політики - без можливості дістатися своїх місць залишилися грибарі, рибалки, відпочиваючі, туристи. Пасажиропотік знизився в обох напрямках.
А ось під час війни гнати ЕРку зі Слов'янська аж до Покровська на чисто показову виставку, яка через війну та неанонсованість навряд чи мала багато відвідувачів - економічно доцільно. УЗ в своєму репертуарі...
2
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.