Рейтинг: +10
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | Юрко |
[+] | AgentF |
[+] | MEYSHOR |
[+] | Instructor |
[+] | Aleksey5516 |
[+] | qwerty |
Інформація про фото
Опубліковано: 14.01.2024 23:40
Переглядів: 126
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
12. станція ЛИПКАНИ (CFM) (75.5)
Дорога приписки: | Львівська філія УЗ, ДН-4 Івано-Франківськ |
Депо приписки: | дільниця Чернівці-Північна - Ларга - Сокиряни (держ.кордон) |
Категорія: | Роздільні пункти |
Модель: | Станція |
Завод: | Тепловозна тяга |
Стан: | действующий |
Побудований: | 1893 |
Липкани (рум. Gara Lipcani) — прикордонна проміжна залізнична станція Молдовської залізниці (рум. Calea Ferată din Moldova) на неелектрифікованій лінії Чернівці — Ларга. Розташована в однойменному місті на півночі Молдови.
У листопаді 1893 року почала функціонувати лінія Могилів-Подільський — Окниця, з мостом через річку Дністер, від Окниці до Липкан та від Бєльці-Слободзеї до Окниці. У грудні 1893 року введена в експлуатацію лінія Липкани — Новоселиця, що надало можливість сполучити з Лембергсько (Львівсько)-Чернівецькою-Ясською залізницею. У серпні 1894 року введена в експлуатацію ділянка 165-метровим тунелем на перегоні Липкани — Матеуц. У 1920—1940-х роках, коли Бессарабія перебувала у складі Румунії, друга колія була демонтована на ділянці Окниця — Новоселиця. Мережа колії 1524 мм була перешита на основних лініях Новоселиця — Велчінец, Унгени — Окниця, Бєльці — Матеуц, Унгени — Бендери I, Басарабяска — Рені, Басарабяска — Аккерман, Басарабяска — Яргара на колію 1435 мм. При проїзді між двома українськими станціями — Ларга та Мамалига, відстань між якими складає 45 км — поїздам доводилося чотири рази перетинати Державний кордон України з Молдовою. Час зупинок на прикордонних станціях Ларга, Медвежа, Липкани, Крива та Мамалига загалом займав понад однієї години. Для уникнення прикордонних проблем планувалося побудувати залізничний обхід території Молдови завдожки 37 км. Ця проблема порушувалася понад два десятиріччя. 7 лютого 2002 року Верховною Радою України був прийнятий Закон України № 3022-III від 07.02.2002 року «Про Комплексну програму затвердження України як транзитної держави у 2002—2010 роках». Проте питання понині залишилося відкритим. |
Метадані EXIF
Виробник камери: | Canon |
Модель камери: | Canon E400 series |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop CC 2015 (Windows) |
Дата і час зйомки: | 21.06.2018 18:55:47 |
Детальніше |
Коментарі (3)
Фото: 4469
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
буяє життя
1
Фото: 361 · Автор фото
Сергію, ти пишеш про запустіння. Буває притягнуть шнурок, за день погрузть та повезуть на Окницю. А тут колії кропили, тому так не заростало.
0
Фото: 361 · Автор фото
Цитата (Рудий Кіт, 15.01.2024 00:35):
>буяє життя
Ще раз продивився. Напіввагони погружені буряками. В мене в селі місцеві збирали їх на перегоні, щоб нагнати самогону, тобто звичайої бурячанки.
>буяє життя
Ще раз продивився. Напіввагони погружені буряками. В мене в селі місцеві збирали їх на перегоні, щоб нагнати самогону, тобто звичайої бурячанки.
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.