+10
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Lonesome Crow |
[+] | Roma Roma |
[+] | AgentF |
[+] | tech_noir |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Олекса Новінський |
Інформація про фото
Опубліковано: 08.01.2024 23:00
Переглядів: 222
Ліцензія: Copyright ©
ДР1А-255
Дорога приписки: | Південна філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | РПЧ-2 Полтава |
Категорія: | Дизель-поїзди |
Модель: | ДР1А |
Завод: | Рижский вагоностроительный завод ![]() |
Стан: | 08.2024 — передано на іншу дорогудіючий (оновлено 02.2025) |
Побудований: | 1987 |
Приписка до депо: Дизель-поїзд побудований на Ризькому ВЗ у 1987 році, у складі 6 вагонів; З заводу надійшов в депо ТЧ-12 Гребінка, ПІВД; __.__.1991 - переданий в ТЧ-5 Полтава, ПІВД; __.04.2008 - переданий в РПЧ-2 Полтава, ПІВД; __.08.2024 - переданий в РПЧ-12 Полтава ППК; Ремонти: __.07.1996 - КР ВАТ «Конотопський ВРЗ». __.05.2007 - КВР ТЧ-5 Полтава; НП та аварії: __.06.2013 - вагон 255.1 згорів по ст. Ічня, відновлений в депо. Інше: За часи роботи в ТЧ-5 Полтава, до 2004 року, носив іменну назву «Полтаві 1100 років». |
Метадані EXIF
Виробник камери: | SONY |
Модель камери: | DSC-W520 |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop CS5 Windows |
Дата і час зйомки: | 17.03.2019 15:35:07 |
Витримка: | 1/125 с |
Діафрагма: | 5.8 |
Чутливість ISO: | 125 |
Фокусна відстань: | 22.5 мм |
Детальніше |
Коментарі (4)
Фото: 4799
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Вже історія 6-вагонні ДР1А...хоча ходять розмови про підготовку у квітні місяці двох 6-вагонних дизелів на КЕВРЗ, хоч як це не дивно, але розмови серйозні.
1
Фото: 995
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Ні, ну а що? Тернопільській поїзд вже готовий, скоро його фоток треба чекати в галереї. То чому б не відправити на КЕВРЗ Полтавські машини? Тим більше, що час та війна суттєво прорядили Полтавській парк ДР1А. Тепер треба піднімати все, що підняти можна. А такого на Мжі та під заборами наскрести можна.
Цікавий інший момент. Чому, при нестачі дп УЗ не чухається стосовно цієї машини:
Сюди ж питання: де «Ювiлейний» зі Сватово? Дозбирати йому вагонів та на КЕВРЗ, ні?
Цікавий інший момент. Чому, при нестачі дп УЗ не чухається стосовно цієї машини:

Сюди ж питання: де «Ювiлейний» зі Сватово? Дозбирати йому вагонів та на КЕВРЗ, ні?
1
Фото: 4799
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
142 так і стоїть у Сватово, але найближчим часом навряд чи ми доберемось до нього, та і стан його там уже вкрай незадовільний. Плануються 296 та 297-ма машини на КРП. А в депо і без Мжі хватає вагонів під відновлення.
1
Фото: 23
Цитата (Xvost, 09.01.2024 16:48):
>Цікавий інший момент. Чому, при нестачі дп УЗ не чухається стосовно цієї машини:
Мабуть, тому, що за неї доведеться платити гроші сторонній конторі. А нестачу ДП можна вирішити і локомотивом із вагонами, і скасуванням поїздів, і чим-небудь ще.
>Цікавий інший момент. Чому, при нестачі дп УЗ не чухається стосовно цієї машини:
Мабуть, тому, що за неї доведеться платити гроші сторонній конторі. А нестачу ДП можна вирішити і локомотивом із вагонами, і скасуванням поїздів, і чим-небудь ще.
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.