+14
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | LRT |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | Teplovoz70 |
[+] | EMU |
[+] | Lonesome Crow |
[+] | Roma Roma |
[+] | Юрко |
[+] | tech_noir |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Instructor |
[+] | Evil_Orange |
[+] | Enot |
Інформація про фото
Опубліковано: 07.01.2024 08:37
Переглядів: 177
Ліцензія: Copyright ©
ЧМЭ3-2794
Дорога приписки: | Південна філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-10 Харків-Сортувальний |
Мережевий №: | 15594625 |
Тип: | Маневрові тепловози |
Модель: | ЧМЭ3, ЧМЭ3Т, ЧМЭ3Э |
Завод: | ČKD Praha |
Стан: | Несправний |
Заводський №: | 10695 |
Побудований: | 09.1978 |
Примітка: | ТД Ромодан |
Коментарі (6)
Фото: 364
Цікаво. Приємно бачити такі фото. І існували в галереях думки, що мордофото надоїдають. Бачу ми поступово переходим до художніх фото
0
Фото: 129 · Автор фото (публікації)
Дякую, фото зроблено випадково під час вело прогулянки) Їдемо додому через москалівку, проїжджаєм повз переїзд і цікавості заради глянув шо там. Ну і з 5 спроби без смазу вийшло зняти)
1
Фото: 364
А яка витримка? та діафрагма? Бо мені порадили знімати до 60 км/г витримкою 1/320 а то і меншою по тривалості Але "мажеться" при локомотиві на малій відстані
0
Фото: 129 · Автор фото (публікації)
Витримка 3.2с, діафрагма 5.6, ISO 400. Але майте на увазі, що це фото оброблене з допомогою шумодаву у CameraRaw свіжого фотошопу. Як і, до речі, останні фото, які я вже й не думав що вдасться врятувати =)
1
Фото: 4638
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
А я б діафрагму задрав би до 10-ти, ІСО 150, і вітримка -15, і теж було б цікаво.
1
Фото: 129 · Автор фото (публікації)
Фото робилось "пошвидше фоткай й поїхали", та й досвіду ще було мало. От під час запланованих фотосесій ти маєш уявлення бажаного результату й необхідні для цього параметри =)
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.