Україна / Фотолінії 40. станція РОМНИ (77.7)
Вид на вокзал.
Автор: Рудий Кіт                   Дата: 03 січня 2024 р.
Рейтинг: +3

Оцінка

[+]Xvost
[+]ВН Цокур
[+]ВікторБГол

Інформація про фото

Опубліковано: 05.01.2024 01:30
Переглядів: 162
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

40. станція РОМНИ (77.7)

Дорога приписки:Південна філія УЗ, ДН-4 Полтава Україна / Фотолінії
Депо приписки:дільниця Кременчук - Ромодан - пост 3 кілометр (П-Зах.РФ)
Категорія:Роздільні пункти
Модель:Станція
Завод:Тепловозна тяга Україна / Фотолінії
Стан:діючий
Побудований:1874
Ромни́ — дільнична станція 2-го класу Полтавської дирекції Південної залізниці на лінії Лохвиця — Бахмач-Пасажирський між станціями Рогинці (14 км) та Засулля (7 км).
 
Розташована у місті Ромни Роменського району Сумської області.
 
У квітні 1872 року у місті Ромни відбулася урочиста закладка будівлі вокзалу. Духовенство всіх міських церков, весь склад Міської думи, численний народ по закінченню в Соборі літургії пішли процесією з хрестами, іконами і хоругвами, співаючи пасхальні ірмоси від Собору по Московській вулиці, відправили молебень і водохреще, а через два роки і два місяці після цього, 4 червня 1874 року, до Ромен прибув перший пасажирський поїзд, прикрашений прапорами, який зустріли з великою урочистістю громадяни міста.
 
15 липня 1874 року до міста Ромни прибув перший потяг з Курська. Загальна довжина дороги складала 1191 верст.
 
На станції діє локомотивне депо Ромни.
 
1874 року, після завершення будівництва залізниці, було закінчено зведення паровозного депо з необхідним господарством. Воно було Т-подібної форми, обмежене у розмірах, невелике, темне, без центрального опалення. До складу депо входили три колії, місця для стояння дев'яти паровозів, поворотний кут і майстерні. У депо за рік могли налагоджувати двадцять паровозів і сорок вагонів. Технічна база була вкрай бідною, забезпечення ремонтними засобами та знаряддям — недостатнє. Перші паровози були малопотужних серій із невеликими швидкостями. Вони обслуговували дільницю Ромни, Бахмач, Сновськ (Щорс). Депо Лібаво-Роменської залізниці забезпечувало необхідність у залізничних пасажирських та вантажних перевезеннях.
 
З 1960 року тут з'явилися перші тепловози серії ТЕЗ та ТЕП 10ТГМЗ, ТЕМ2. 1967 року повністю перейшли на паровозну тягу. Інвентарний парк депо становив 27 локомотивів серії 2ТЕ116, ЧМЕЗ, ТЕП70, 2М62.
 
На сьогодні станція має 12 колій, з них три посадочні.

Метадані EXIF

Виробник камери:NIKON CORPORATION
Модель камери:NIKON D5100
Програмне забезпечення:Ver.1.00
Дата і час зйомки:03.01.2024 13:58:31
Витримка:1/640 с
Діафрагма:6.3
Чутливість ISO:400
Фокусна відстань:90 мм
Еквівалентна фокусна відстань:135 мм
Детальніше

Коментарі (4)

Фото: 947
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Подивився фото з лінії. Пасажиропотік майже не змінився, що в нинішніх реаліях вельми радує.
Фото: 4469 · Автор фото
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Лінія дуже цікава, і я радий, що погода дала мені змогу її добре відзняти. Я планував їхати 2-го, але раптово зламавшийся дизель-поїзд, на добу відсунув мої плани Well
Фото: 947
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Я так розумію, ДРкі на Гребінківсько-Роменській оборот засилкою гоняють до Ромодану? Раніше ч/з Кременчук був оборот.
Фото: 4469 · Автор фото
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Ганяємо до Гребінки раз в 20-30 діб, якщо нічого не ламається.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр