Україна ЕПЛ9Т-009
Україна, Київколійний пост 837 кілометр
Ukraine, Kyivpost 837 km
Автор: Olezhan4ik                   Дата: 12 серпня 2023 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 25.12.2023 19:59
Переглядів: 320
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

ЕПЛ9Т-009

Дорога приписки:Південно-Західна філія УЗ Україна
Депо приписки:РПЧ-8 Фастів-Моторвагонний
Тип:Електропоїзди
Категорія:Електропоїзди змінного струму
Модель:ЕПЛ9Т
Завод:ХК «Луганськтепловоз» Україна
Стан:действующий (c 12.2023)
Побудований:08.2004
Збудований у 8-мивагонному складі.
З заводу прибув в ТЧ-8 Фастів, звідки 01.04.2008 переведений у РПЧ-8 Фастів-Моторвагонний.
Грудень 2022 - пройшов КРП на КЕВРЗ, ставши першим поїздом серії ЕПЛ9Т, що пройшов ремонт на КЕВРЗ.

Метадані EXIF

Програмне забезпечення:Ver.1.01
Дата і час зйомки:12.08.2023 19:02:21
Детальніше

Коментарі (6)

Вже і так вирішили пофарбувати. Морда поїзда вийшла трохи приваблішою.
Фото: 811
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
А на мій погляд - жахливо. Я не про фарбування, я про ту пластичну операцію на морді. Буферні можна було залишити старі. З прожектором незрозуміло. Є підозра, що ця люстра набагато потужніша того, що ставлять на ЕРках. Я пам'ятаю, коли з'явилися HRCS2, машиністи скаржилися на те, що хюндаї осліплюють ксеноном. Як тут з цим?
Сергію,а як тобі електропоїзди, випущені на початку століття із округлою мордою? Так само запитаю за ВЛ40У випущені Львовом та Запоріжжям
Фото: 811
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Вікторе Борисовичу, ну топорно ж виглядає! Навіщо оця жахлива монобров з прожекторами? Їх спокійно можна було розмістити над табло.
 
ВЛ40У дуже так нічого виглядають. Про «випущені на початку століття» не дуже зрозумів. Як що мова про минуле століття та круглі ЕР2/9, то їх дизайн виглядає в цілому гармонійно, відповідно до свого часу.
 
А це - правда, жах. Ця скошена кабіна перших машин ЛТЗ і так не зовсім вдале рішення, а ще оці явно пластикові наліпки...
 
Самим правильним рішенням було б встановлення при КРП круглої модульної кабіни, як на електропоїздах більш пізніх випусків. Тим більше, що виробник кабін українській, знаходиться на підконтрольній території.
 
До речі, а хто саме з цих контор виробляв кабіни ЕПЛ?
https://ristnvo.com/
https://www.mdc-design.com/
Фото: 4058
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Київлянам сьогодні здали ЕПЛ9Т-006 після КРП, така сама топорна морда з тими буферними...
Сергію, спасибі за наводку. В мене один ліміт на стогодні, використаю його по цій темі. Саме фото  https://railgallery.pp.ua/view/125712/
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр