Рейтинг: +15
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | slavuty4_17UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | Kaiser_Wilhelm_II |
[+] | tech_noir |
[+] | Katrin |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | Enot |
[+] | undefined23 |
[+] | qwerty |
[+] | KREOZOT |
Інформація про фото
Опубліковано: 25.12.2023 19:59
Переглядів: 493
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
ЕПЛ9Т-009
Дорога приписки: | Південно-Західна філія УЗ |
Депо приписки: | РПЧ-8 Фастів-Моторвагонний |
Тип: | Електропоїзди |
Категорія: | Електропоїзди змінного струму |
Модель: | ЕПЛ9Т |
Завод: | ХК «Луганськтепловоз» |
Стан: | 08.2024 — передан на другую дорогудействующий (оновлено 12.2023) |
Побудований: | 08.2004 |
Збудований у 8-мивагонному складі. З заводу прибув в ТЧ-8 Фастів, звідки 01.04.2008 переведений у РПЧ-8 Фастів-Моторвагонний. Грудень 2022 - пройшов КРП на КЕВРЗ, ставши першим поїздом серії ЕПЛ9Т, що пройшов ремонт на КЕВРЗ. |
Метадані EXIF
Програмне забезпечення: | Ver.1.01 |
Дата і час зйомки: | 12.08.2023 19:02:21 |
Детальніше |
Коментарі (6)
Фото: 361
Вже і так вирішили пофарбувати. Морда поїзда вийшла трохи приваблішою.
0
Фото: 947
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
А на мій погляд - жахливо. Я не про фарбування, я про ту пластичну операцію на морді. Буферні можна було залишити старі. З прожектором незрозуміло. Є підозра, що ця люстра набагато потужніша того, що ставлять на ЕРках. Я пам'ятаю, коли з'явилися HRCS2, машиністи скаржилися на те, що хюндаї осліплюють ксеноном. Як тут з цим?
1
Фото: 361
Сергію,а як тобі електропоїзди, випущені на початку століття із округлою мордою? Так само запитаю за ВЛ40У випущені Львовом та Запоріжжям
0
Фото: 947
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Вікторе Борисовичу, ну топорно ж виглядає! Навіщо оця жахлива монобров з прожекторами? Їх спокійно можна було розмістити над табло.
ВЛ40У дуже так нічого виглядають. Про «випущені на початку століття» не дуже зрозумів. Як що мова про минуле століття та круглі ЕР2/9, то їх дизайн виглядає в цілому гармонійно, відповідно до свого часу.
А це - правда, жах. Ця скошена кабіна перших машин ЛТЗ і так не зовсім вдале рішення, а ще оці явно пластикові наліпки...
Самим правильним рішенням було б встановлення при КРП круглої модульної кабіни, як на електропоїздах більш пізніх випусків. Тим більше, що виробник кабін українській, знаходиться на підконтрольній території.
До речі, а хто саме з цих контор виробляв кабіни ЕПЛ?
https://ristnvo.com/
https://www.mdc-design.com/
ВЛ40У дуже так нічого виглядають. Про «випущені на початку століття» не дуже зрозумів. Як що мова про минуле століття та круглі ЕР2/9, то їх дизайн виглядає в цілому гармонійно, відповідно до свого часу.
А це - правда, жах. Ця скошена кабіна перших машин ЛТЗ і так не зовсім вдале рішення, а ще оці явно пластикові наліпки...
Самим правильним рішенням було б встановлення при КРП круглої модульної кабіни, як на електропоїздах більш пізніх випусків. Тим більше, що виробник кабін українській, знаходиться на підконтрольній території.
До речі, а хто саме з цих контор виробляв кабіни ЕПЛ?
https://ristnvo.com/
https://www.mdc-design.com/
1
Фото: 4469
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Київлянам сьогодні здали ЕПЛ9Т-006 після КРП, така сама топорна морда з тими буферними...
3
Фото: 361
Сергію, спасибі за наводку. В мене один ліміт на стогодні, використаю його по цій темі. Саме фото https://railgallery.pp.ua/view/125712/
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.