Україна М62-1711
Україна, Хмельницькийстанція Гречани
Ukraine, Khmel'nyts'kyHrechany station
Ваш покірний слуга із поїздом № 6343 Хмельницький - Кам'янець-Подільський
Автор: ВікторБГол                   Дата: 28 березня 2006 р.
Рейтинг: +8

Оцінка

[+]Xvost
[+]ВН Цокур
[+]Рудий Кіт
[+]Roma Roma
[+]AgentF
[+]Katrin
[+]POMARANCH
[+]chernigivskiy

Інформація про фото

Опубліковано: 21.12.2023 13:10
Переглядів: 189
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

М62-1711

Дорога приписки:Південно-Західна філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-5 Гречани
Мережевий №:15112477
Тип:Магістральні тепловози
Категорія:Вантажні тепловози
Модель:М62, ДМ62
Завод:Ворошиловградский тепловозостроительный завод им. Октябрьской Революции 
Стан:действующий (c 28.01.2015)
Побудований:07.1976

Метадані EXIF

Виробник камери:Canon
Модель камери:MP280 series
Програмне забезпечення:ACDSee Pro 6
Детальніше

Коментарі (8)

Раз Сергій завантажив фото із плівки, то і я вирішив продовжити тему
2006 рік, один із напружених для депо Гречани. Перед виборами гендиректор Вася Гладкіх возобновив себе Кирпою-2 з походом на вибори. Запустив три вагони Київ - Сокиряни в складі М62+ 3ЦМВ. Два місяці проїздили, сполучення відмінили. Вересень і по грудень все на Молдову Йде по маршруту Гречани, Кам'янець- Подільський , Ларга, Окниця. Позбирали майже всі тепловози із ПЗах, переробка в бригад. Причина перекрито Тираспіль, Рибницю, в Могилів-Подільському ще і міст зробили аварійним. Потім вияснилось по чій наводці це було зроблено. Тобто із півночі
В той час в моїй 4 колоні із 8-ми бригад їздили два Віктори, два Миколи, два Олександри. На жадб половини вже немає серед нас
Фото: 811
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Цитата (ВикторБГол, 21.12.2023 13:11):
>Раз Сергій завантажив фото із плівки, то і я вирішив продовжити тему
Звісно, завантажуйте! Це - безцінна історія.
Коли закрили колію із Хмельницького на Кам'янець?
Романе, цей ганебний акт закриття обвідної колії 85Б був здійснений в жовтні 2004 року. Базарники заплатили керівництву залізниці, а ще і розібрали 750    метрів решітки. Казали правоохоронці, що була домовленість на 5 років. Мали побудоватиобвід західніше ринку. Але в ті роки багато чого обіцялося, а саме побудова обводу Молдови Мамалига - Ларга(Кельменці) А що вийшло самі добре знаєте
Фото: 252
Це був той період, коли все залізничне сполучення з Молдовою йшло через північ, тобто Могилів-Подільський і далі від Кам'янця?
Як раз коли скасували молдавський Д1 між Одесою та Кишиневом...
Так, Олександре. Могилів-Подільський хід був закритий через міст через Дністер. Молдова образилась на Україну через той міст. Бо нічого не зробивши із ремонту рух по мосту відкрили. А підстава була зроблена міністром Рудьковським по наводці наших сусідів. Їздило все через Кам'янець-Подільський із 1 09 2006 по 15 12 2006
Я був обкатаний із Гречан до Сокирян. В липні 2009 обкатка була до Окниці. Через вікна на перегоні Вендичани - Могилів-Подільський 47 Москва - Кишинів не влазився у вікна через проходження в обідню пору
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр