Рейтинг: +16
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | AgentF |
[+] | lensert |
[+] | tech_noir |
[+] | Katrin |
[+] | Aleksey5516 |
[+] | Evil_Orange |
[+] | POMARANCH |
[+] | chernigivskiy |
[+] | undefined23 |
[+] | VL80T-1177 |
[+] | YngTrshrr |
Інформація про фото
Опубліковано: 21.12.2023 13:10
Переглядів: 334
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
М62-1711
Дорога приписки: | Південно-Західна філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-5 Гречани |
Мережевий №: | 15112477 |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | М62, ДМ62 |
Завод: | Ворошиловградский тепловозостроительный завод им. Октябрьской Революции |
Стан: | действующий (оновлено 28.01.2015) |
Побудований: | 07.1976 |
Метадані EXIF
Виробник камери: | Canon |
Модель камери: | MP280 series |
Програмне забезпечення: | ACDSee Pro 6 |
Детальніше |
Коментарі (8)
Фото: 361 · Автор фото
Раз Сергій завантажив фото із плівки, то і я вирішив продовжити тему
2
Фото: 361 · Автор фото
2006 рік, один із напружених для депо Гречани. Перед виборами гендиректор Вася Гладкіх возобновив себе Кирпою-2 з походом на вибори. Запустив три вагони Київ - Сокиряни в складі М62+ 3ЦМВ. Два місяці проїздили, сполучення відмінили. Вересень і по грудень все на Молдову Йде по маршруту Гречани, Кам'янець- Подільський , Ларга, Окниця. Позбирали майже всі тепловози із ПЗах, переробка в бригад. Причина перекрито Тираспіль, Рибницю, в Могилів-Подільському ще і міст зробили аварійним. Потім вияснилось по чій наводці це було зроблено. Тобто із півночі
2
Фото: 361 · Автор фото
В той час в моїй 4 колоні із 8-ми бригад їздили два Віктори, два Миколи, два Олександри. На жадб половини вже немає серед нас
0
Фото: 947
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Цитата (ВикторБГол, 21.12.2023 13:11):
>Раз Сергій завантажив фото із плівки, то і я вирішив продовжити тему
Звісно, завантажуйте! Це - безцінна історія.
>Раз Сергій завантажив фото із плівки, то і я вирішив продовжити тему
Звісно, завантажуйте! Це - безцінна історія.
2
Фото: 30
Коли закрили колію із Хмельницького на Кам'янець?
1
Фото: 361 · Автор фото
Романе, цей ганебний акт закриття обвідної колії 85Б був здійснений в жовтні 2004 року. Базарники заплатили керівництву залізниці, а ще і розібрали 750 метрів решітки. Казали правоохоронці, що була домовленість на 5 років. Мали побудоватиобвід західніше ринку. Але в ті роки багато чого обіцялося, а саме побудова обводу Молдови Мамалига - Ларга(Кельменці) А що вийшло самі добре знаєте
1
Фото: 277
Це був той період, коли все залізничне сполучення з Молдовою йшло через північ, тобто Могилів-Подільський і далі від Кам'янця?
Як раз коли скасували молдавський Д1 між Одесою та Кишиневом...
Як раз коли скасували молдавський Д1 між Одесою та Кишиневом...
1
Фото: 361 · Автор фото
Так, Олександре. Могилів-Подільський хід був закритий через міст через Дністер. Молдова образилась на Україну через той міст. Бо нічого не зробивши із ремонту рух по мосту відкрили. А підстава була зроблена міністром Рудьковським по наводці наших сусідів. Їздило все через Кам'янець-Подільський із 1 09 2006 по 15 12 2006
Я був обкатаний із Гречан до Сокирян. В липні 2009 обкатка була до Окниці. Через вікна на перегоні Вендичани - Могилів-Подільський 47 Москва - Кишинів не влазився у вікна через проходження в обідню пору
Я був обкатаний із Гречан до Сокирян. В липні 2009 обкатка була до Окниці. Через вікна на перегоні Вендичани - Могилів-Подільський 47 Москва - Кишинів не влазився у вікна через проходження в обідню пору
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.