Рейтинг: +8
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | tech_noir |
[+] | ВікторБГол |
[+] | IRoN.LoCo |
Постійне посилання
29. перегін Сарата - Арциз (143.6 - 171.1)
Дорога приписки: | Одеська філія УЗ, ДН-1 Одеса |
Депо приписки: | дільниця Одеса-Західна-І - Арциз - Ізмаїл (тупик) |
Категорія: | Роздільні пункти |
Модель: | Перегін |
Завод: | Тепловозна тяга |
Стан: | действующий |
Побудований: | 1913 |
Примітка: | Перегін одноколійний, теплотяга |
Метадані EXIF
Виробник камери: | Canon |
Модель камери: | Canon EOS 77D |
Програмне забезпечення: | ACDSee Ultimate 2022 |
Дата і час зйомки: | 02.03.2023 16:40:12 |
Витримка: | 1/400 с |
Діафрагма: | 5.6 |
Чутливість ISO: | 800 |
Фокусна відстань: | 92 мм |
Детальніше |
Коментарі (8)
Фото: 947
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Звужуємо пошук. «Безпека - понад усе!»? Тоді це Придніпровський фантомас. А як що ще точніше - Мелітопольській.
0
Фото: 277 · Автор фото
Я візуально так не зможу розпізнати локомотив. Моя справа простіша - побачив, зняв. І через кілька місяців опублікував, якщо це не загальнодоступний захід типу паровозівок на вузькоколійці.
0
Фото: 4467
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Тобто паровозівки, які можуть довбонути в любу хвилину публікувати можна, типу про них знають, а вантажний поїзд, який за годину або більше буде на іншому кінці області, не можна публікувати зразу? Не зрозуміла логіка. Чи Ви думаєте, фашисти не знають наші вантажопотоки? Та вони до війни об'їздили всюди де їм було потрібно. І все бачуть "зверху" в режимі онлайн. Це звісно Ваша справа, але я особисто логіки маринування фото не розумію. Я без претензій чи осуду звісно, нічого не подумайте, просто свої думки.
Якщо фотки гарні, сенсу їх тримати, в надії що фашисти не зрозуміють вантажопотік не розумію. Те що не заборонене - те дозволене. Але знову ж, це звісно Ваша справа.
Якщо фотки гарні, сенсу їх тримати, в надії що фашисти не зрозуміють вантажопотік не розумію. Те що не заборонене - те дозволене. Але знову ж, це звісно Ваша справа.
0
Фото: 277 · Автор фото
Тут дещо суб'єктивних думок і пару моментів того, в чому я теж приймаю участь за певними обов'язками.
Зйомка залізничної інфраструктури зараз дійсно обмежена. Наприклад, якщо знімаєш якийсь дійсно важливий об'єкт, то можна потрапити у найвищу будівлю у своїй області. Те ж саме, якщо опублікуєш те, що не треба.
Коли ж мова йде про заздалегідь анонсований на, наприклад офіційних ресурсах УЗ, захід, то обмежень немає. Але слід зазначити, що такий захід у будь якому разі так чи інакше контролюється. Паровозівка теж.
Просто фото з затримкою у кілька тижнів публікувати не питання, якщо там немає того, що знімати взагалі не треба.
Від прильоту ніхто не застрахований. Тут треба розуміти елементарні правила безпеки при повітряній тривозі, наприклад, те ,що у тому ж Гайвороні реальна небезпека є лише від балістики, а це може бути лише Кинджал. У Києві під час масових заходів потенційна небезпека набагато більша.
На півдні взагалі дуже багато такого, що я зараз вважаю знімати недоречним. І тому цілеспрямовано залізницю поки що припинив знімати, але потім все поновимо.
Зйомка залізничної інфраструктури зараз дійсно обмежена. Наприклад, якщо знімаєш якийсь дійсно важливий об'єкт, то можна потрапити у найвищу будівлю у своїй області. Те ж саме, якщо опублікуєш те, що не треба.
Коли ж мова йде про заздалегідь анонсований на, наприклад офіційних ресурсах УЗ, захід, то обмежень немає. Але слід зазначити, що такий захід у будь якому разі так чи інакше контролюється. Паровозівка теж.
Просто фото з затримкою у кілька тижнів публікувати не питання, якщо там немає того, що знімати взагалі не треба.
Від прильоту ніхто не застрахований. Тут треба розуміти елементарні правила безпеки при повітряній тривозі, наприклад, те ,що у тому ж Гайвороні реальна небезпека є лише від балістики, а це може бути лише Кинджал. У Києві під час масових заходів потенційна небезпека набагато більша.
На півдні взагалі дуже багато такого, що я зараз вважаю знімати недоречним. І тому цілеспрямовано залізницю поки що припинив знімати, але потім все поновимо.
1
Фото: 4467
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Я лише одне скажу: обмеження є, але їх можна обходити. Я не знімаю там де щось може втрапити в кадр, ті ж елеватори, мости, тунелі, склади ГСМ і т.д.
Якзо виїхати в ліс на перегін, то можна знімати досхочу, не боячись чогось забороненого. Хіба що ешелон їхатиме.
Якзо виїхати в ліс на перегін, то можна знімати досхочу, не боячись чогось забороненого. Хіба що ешелон їхатиме.
0
Фото: 277 · Автор фото
От і я про те ж. Хоча самому зараз їхати знімати залізницю поки що немає ані часу, ані такого бажання. Але потім надолужимо
0
Фото: 4467
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
А я саме чекаю відпустки з 3.01.24 щоб конкретно поподорожувати з фотіком по країні.
0
Фото: 281
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Меж іншим, якщо все ж таки фото "заради історії" та маринуються - зберігаються - усім справжня подяка! Це дуже важливо, хоча б "у архив". Прийде час це буде незайвим.
116 виглядає як Мелітопольский. Який саме сказати важко
116 виглядає як Мелітопольский. Який саме сказати важко
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.