Україна / Фотолінії 14. станція ІЧНЯ (709.0)
Вид на вихідні сигнали у бік Бахмача.
Автор: Рудий Кіт                   Дата: 15 грудня 2023 р.
Рейтинг: +3

Оцінка

[+]Xvost
[+]ВН Цокур
[+]Алексей Краснов

Інформація про фото

Опубліковано: 16.12.2023 21:57
Переглядів: 109
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

14. станція ІЧНЯ (709.0)

Дорога приписки:Південна філія УЗ, ДН-4 Полтава Україна / Фотолінії
Депо приписки:дільниця Гребінка - Прилуки - з.п. Курінь (П-Зах.РФ)
Категорія:Роздільні пункти
Модель:Станція
Завод:Тепловозна тяга Україна / Фотолінії
Стан:діючий
Побудований:1894
І́чня — проміжна залізнична станція 4-го класу Полтавської дирекції Південної залізниці на лінії 668 км — Прилуки в місті Ічня Ічнянського району Чернігівської області.
 
Станція має 4 основні колії, та декілька під'їзних, ручні стрілки та лінзові світлофори.
 
Станція Ічня виникла у 1894 році. Історія розвитку станції Ічня сягає кінця XIX століття, коли поруч із містом починається будівництво приватної Московсько-Києво-Воронезької залізниці, що проходила по території Чернігівської губернії.
 
З 1893 року починається рух на вузькоколійній ділянці Чернігів — Крути — Красне, а в 1894 році — рух поїздів по ділянці Крути — Ічня — Прилуки. У цьому ж році почала працювати станція Ічня, звідки щорічно відправлялося близько 1 млн пудів вантажу, переважно хліба.
 
У 1901 році розпочато будівництво ширококолійної залізничної лінії Бахмач — Прилуки — однієї з основних ліній Московсько-Києво-Воронезької залізниці, яка зв'язувала Донецький вугільний басейн з південно-західними районами країни і відігравала істотну роль в експорті хліба через Одесу. Будівництво лінії завершилося в 1912 році. Вокзал споруджений у рамках влаштування залізниці Одеса–Бахмач і є типовим для даної залізниці. У 1912 році завершується будівництво залізничного вокзалу, водонапірної башти та інших виробничих приміщень станції Ічня.
 
Вокзал проіснував до початку Другої світової війни, в 1941 році при відступі радянських військ був зруйнований. Напередодні війни станція складалася з трьох приймально- і трьох вантажно-розвантажувальних шляхів на вантажному дворі, були побудовані багажне відділення, вагонні ваги, склад, водонапірна вежа.
 
За роки війни від цілого комплексу споруд залишилися тільки водонапірна башта і невелике приміщення, в якому раніше розміщувалася амбулаторія. Це приміщення в роки війни і тривалий час після, — виконувало функції залізничного вокзалу. Впродовж 1963—1965 років будівля старого вокзалу було відбудовано. Ця будівля без істотних змін експлуатувалась замалим не 40 років, у 2005-2007 роках станція була капітально відремонтована.
 
У 1960-ті роки будується ряд під'їзних шляхів, четвертий вантажно-розвантажувальний шлях, новий вантажний двір з шляхом для вивантаження сипучих вантажів.
 
Сьогодні до станції підходить п'ять під'їзних шляхів, і крім трьох приймальних шляхів є п'ять вантажно-розвантажувальних шляхів. Проводиться завантаження зернових, лісових, продовольчих вантажів, вивантаження в основному будівельних вантажів і добрив.
 
У 2006 році побудовано тензометричні ваги, а у 2005 році для зручності пасажирів встановлений термінал «Експрес-2», оскільки через станцію Ічня йдуть три пари приміських і чотири пари пасажирських поїздів.
 
На будівлі розташована меморіальна дошка Номану Челебіджіхану.

Метадані EXIF

Виробник камери:NIKON CORPORATION
Модель камери:NIKON D5100
Програмне забезпечення:Ver.1.00
Дата і час зйомки:15.12.2023 11:49:10
Витримка:1/640 с
Діафрагма:6.3
Чутливість ISO:200
Фокусна відстань:58 мм
Еквівалентна фокусна відстань:87 мм
Детальніше

Коментарі (0)

Ніхто ще не залишав коментарі під цим фото.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Правила сайту · Довідка · Редколегія · Контакт-центр