ЧС4-210
Дорога приписки: | Південно-Західна філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ТЧ-1 Київ-Пасажирський |
Мережевий №: | 11924263 |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Електровози змінного струму |
Модель: | ЧС4 (КРП) |
Завод: | ПрАТ "Запорізький Електровозоремонтний Завод ЗЕРЗ" ![]() |
Стан: | діючий (оновлено 12.2023) |
Заводський тип: | 52E4 |
Заводський №: | 5841 |
Побудований: | 07.12.1970 |
КРП ПрАТ "ЗЕРЗ" 9.11.2020 г. |
п. 8 Одеса - Харків
Дорога приписки: | Пасажирська Компанія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ПКВЧ-7 Харків-Пасажирський |
Тип: | Нічний швидкий поїзд (НШ) |
Завод: | ![]() |
Стан: | діючий |
Побудований: | 27.12.2017 |
Примітка: | "Пальміра" |
«Пальмíра» — фірмовий пасажирський потяг 1-го класу категорії «Нічний експрес» № 7/8 сполученням Харків — Одеса. Протяжність маршруту потяга складає — 762 км.
З 27 грудня 2017 року «Укрзалізниця» призначила новий потяг № 7/8 категорії «Нічний експрес» за маршрутом Харків — Одеса з графіком курсування через день. У порівнянні з нічним швидким фірмовим потягом № 60/59 «Чайка» Одеса — Харків потяг № 7/8 долає маршрут протяжністю 762 км швидше на 2 години при прямуванні з Харкова до Одеси і на 2,5 години зворотно — з Одеси до Харкова. На той час в складі потяга курсувало всього 5 вагонів (вагони тільки класу люкс і купе, плацкартні вагони в даному потязі відсутні). В цьому потязі вартість проїзних документів суттєво вища, ніж аналогічного класу в нічному швидкому потязі «Чайка» № 59/60, який має в своєму складі вагони різного класу (плацкартні, купе і люкс). З 8 грудня 2019 року, з введенням в дію розкладу руху пасажирських потягів на 2019/2020 роки, сайт «Укрзалізниці» подає інформацію, що потяг курсує під іменною назвою — «Пальміра». Потягу встановлена схема з 10 фірмових вагонів 1-го класу: - 8 купейних; - 2 вагон класу «Люкс». Маршрут поїзда - ХАРКІВ-ПАС. - Полтава-Південна - Кременчук - Знам'янка-Пас. - Кропивницький, Вознесенськ - ОДЕСА-ГОЛ. З потягом також курсує вагон-автомобілевоз (з Харкова — щосереди, з Одеси — щочетверга), скористатися послугою якого є можливість, незалежно від погодних умов, доїхати до місця призначення найбільш безпечним транспортом зі своїм автомобілем, при цьому відпочиваючи в комфортних умовах та зберігаючи ресурс автомобіля. Перевезення автомобіля та оформлення проїзних документів для пасажирів, які супроводжують автомобіль, можливо оформити одночасно в обох напрямках. Нумерація вагонів при відправленні з Харкова — з голови, при відправленні з Одеси — з хвоста потяга. |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D3100 |
Програмне забезпечення: | Ver.1.01 |
Дата і час зйомки: | 15.05.2021 07:33:56 |
Витримка: | 1/320 с |
Діафрагма: | 7.1 |
Чутливість ISO: | 200 |
Корекція експозиції: | –2/6 EV |
Фокусна відстань: | 70 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 105 мм |
Детальніше |
Коментарі (0)
Додати коментар
Ви не можете переглядати та залишати коментарі, так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.