Інформація про фото
Опубліковано: 08.11.2023 12:30
Переглядів: 179
Ліцензія: CC-BY-SA
Постійне посилання
ТЭП10-333
Дорога приписки: | Полтавська область |
Депо приписки: | ПП "Оржицький цукровий завод" |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Пасажирські тепловози |
Модель: | ТЭП10 «Стрела» |
Завод: | ПрАТ "Харківський завод транспортного машинобудування, ім. Малишева ХЗТМ" |
Стан: | 2021 (?) — передан на другую дорогуРеставрація (оновлено 2022) |
Побудований: | 1968 |
Приписка до депо: На початку 1968 р. прибув в депо ТЧ-3 Основа Південної зал. У 70-х роках передано до депо ТЧ-12 Гребінка Південної зал. У 80-ті роки передано Оржицькому цукровому заводу. У 2000 році відставлений від роботи. У 2022-му переданий на ПРЗЗТ для реставрації. Історична та додаткова інформація: Прим.: У 1970 р. на тепловозі ТЕП10-333 було проведено випробування раннього варіанта приводу з порожнім валом і гумокордними муфтами. З'ясувалося, що муфти мають високу еластичність (власна частота крутильних коливань приводу склала всього 3,5 Гц), а динамічний момент на валу від впливу нерівностей колії, в умовах одноступінчастого ресорного підвішування незначний (менше 20% від моменту в режимі тривалої тяги). Найбільш важким режимом роботи приводу виявилося буксування: при автоколиваннях надресорної прибудови з частотою 2,5 Гц динамічний момент у приводі більш ніж утричі перевищував момент у режимі тривалої тяги, а зубчаста передача мало впливала на розвиток колісних автоколивань. На цьому випробування було завершено. |
Метадані EXIF
Виробник камери: | Canon |
Модель камери: | Canon PowerShot SX220 HS |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop CS2 Windows |
Дата і час зйомки: | 22.08.2012 12:41:29 |
Витримка: | 1/30 с |
Діафрагма: | 4 |
Чутливість ISO: | 100 |
Фокусна відстань: | 6.7 мм |
Детальніше |
Коментарі (0)
Ніхто ще не залишав коментарі під цим фото.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.