Україна ЧМЭ3Т-7355, ЧМЭ3-1476, 2ТЭ116-956А, ЧМЭ3-1205, 2ТЭ116-1280А
Наслідки бойових дій (Донецька філія УЗ (окупована))
Україна, Луганська областьТЧ-6 Попасна
Ukraine, Luhans'k regionPopasna locomotive depot #6
Фото взято з телеграм-каналу, автор фото невідомий.
Прислав ВН Цокур                   Дата: 2022 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 30.10.2023 10:41
Переглядів: 561
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

ЧМЭ3Т-7355

Дорога приписки:Донецька філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-6 Попасна
Мережевий №:15604291
Тип:Маневрові тепловози
Модель:ЧМЭ3, ЧМЭ3Т, ЧМЭ3Э
Завод:ČKD Praha Чехія (Česko)
Стан:списан
Побудований:08.1991
Списаний:2024

ЧМЭ3-1476

Дорога приписки:Донецька філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-6 Попасна
Мережевий №:15590524
Тип:Маневрові тепловози
Модель:ЧМЭ3, ЧМЭ3Т, ЧМЭ3Э
Завод:ČKD Praha Чехія (Česko)
Стан:списан
Побудований:09.1973
Списаний:2024

2ТЭ116-956А

Дорога приписки:Донецька філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-6 Попасна
Мережевий №:16831646
Тип:Магістральні тепловози
Категорія:Вантажні тепловози
Модель:2ТЭ116
Завод:Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции СРСР (СССР)
Стан:списан
Побудований:06.1982
Списаний:2024
Приписка до депо:
З заводу поступив в депо Волноваха
09.2019 - переданий в депо Попасна
 
Історична та додаткова інформація:
15.07.2019 - згорів на перегоні Куземівка - Сватово
09.2019 - підмінений секцією 2ТЕ116-956А
2022 - пошкоджений в ході бойових дій

ЧМЭ3-1205

Дорога приписки:Донецька філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-6 Попасна
Мережевий №:15589815
Тип:Маневрові тепловози
Модель:ЧМЭ3, ЧМЭ3Т, ЧМЭ3Э
Завод:ČKD Praha Чехія (Česko)
Стан:списан
Побудований:04.1972
Списаний:2024

Метадані EXIF

Програмне забезпечення:Adobe Photoshop 21.1 (Windows)
Детальніше

Коментарі (11)

Око ріже оце «ГУП ЛНР «Луганская железная дорога». Кацапи це придумали, а ми на сайті використовуємо. Аж блювати хочеться! Чому б просто не створити розділ "Донецька дорога (окупована рф)"? І назви депо використовувати ті, які були в довоєнні часи, а не придумані тими ж кацапами та ще й їхньою мовою. А то так доведеться писати, що куп'янські електровози та електропоїзди не викрадені, а передані з одного підрозділа якоїсь там "лугандонської залізниці" до іншого! А конретно в цій рубриці - "Наслідки бойових дій" - так і взагалі можна обійтись без згадки терористичних назв. Донецька залізниця? Донецька! Ну от так і написать.
Фото: 947
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Як варіант  - замінити назву підприємства на область. Приблизно так: Україна, ТОТ - Луганська область - далі депо. З депо складніше, бо вони виключені зі складу УЗ. Тому або використовувати нумерацію окупантів, або просто давати депо без номера, в примітці пишучі, під яким номером воно числиться в окупантів.
Фото: 23
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Я за другий варіант, тобто:
 
ТОТ + *область* + депо
Наприклад ТОТ Донецка залізниця, ТЧ-6 Попасна (окуп.). Чи щось подібне.
 
Але, депо писати ті що були, але з якоюсь поміткою, що вони окуповані. Бо скидання все в одну купу - це буде жах для пошуку. Та і фізично локомотиви та ін. приблизно там і залишились працювати, де і були, за деякими виключеннями.
Фото: 4467
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
згоден, оце "ГУП" аж напрягає...
Цитата (Lonesome Crow, 11.11.2023 00:37):
>Око ріже оце «ГУП ЛНР «Луганская железная дорога»
 
На сайті trainfoto, де я був редактором БД, це все ГУП ЛНР зносилося в одну псевдо-"дорогу", яка мала назву "Украина, прочее" з поміткою "Украден и находится под контролем НВФ в ... области".
ГУПи ж у цій базі існували на правах окремих депо, хоча опис мали більш радикальний:
 
>Компания-перевозчик, созданная террористическими формированиями на неподконтрольной территории ... области и фактически владеющая подвижным составом и инфраструктурой, оставшейся под контролем боевиков.
 
Тобто приписка мала наступний вигляд:
"Украина(прочее), электропоезд ЭР2Т-7090"
Дорога: Украина(прочее)
Депо приписки: ГП Донецкая ж.д.
Примечание: Украден(...)
Власне, в це "прочее" відносилося і все, що не має відношення до УЗ - промислові, приватні, музейні локомотиви і т.д.
Так як автори даного сайту винайшли ще більш кращу ідею, ніж була у мене, а саме зробити "прочее" в кожній з областей, щоб воно було якось впорядковано, а не було все гамузом в одній великій помийці, то ІМХО їх необхідно віднести от сюди: https://railgallery.pp.ua/railroad/197/ з поміткою "Викрадено"
Фото: 7491 · Автор фото
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Ні, так не вийде, бо це загальнозалізничні поїзди, а не окремі колійні структури замнкнутого типу. Все ж треба обдумати як краще це зробити, бо реально всі ці "ГУП" і подібне лайно на нерви діє.
Фото: 947
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Колегі, друзі! Найбільш прийнятною, є пропозиція зробити так: https://railgallery.pp.ua/railroad/239/ тобто не муляти око взагалі окупаційними назвами.
Фото: 7491 · Автор фото
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Я тільки за.
Цитата (Xvost, 11.11.2023 23:02):
>Колегі, друзі! Найбільш прийнятною, є пропозиція зробити так: https://railgallery.pp.ua/railroad/239/ тобто не муляти око взагалі окупаційними назвами.
 
Підтримую! Тільки треба доопрацювати:
- назви депо - українською;
- Пологи та Мелітополь - до окупованою частини Придніпровської залізниці;
- замість дати "відкриття" - дату окупації.
Можливо, ще щось пропустив.
Фото: 7491 · Автор фото
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Ні, дату окупації буде невірно, бо наприклад в ОРДЛО під повне підпорядкування окупантів залізниця перейшла після блокади на початку 2017 року, а до цього розміни робили між окупованою територією та УЗ в рухомому складі.
В червні 2017 перейшла
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр