ЧС8-001
Дорога приписки: | Південно-Західна філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ТЧ-1 Київ-Пасажирський |
Мережевий №: | 12902003 / 12902011 |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Електровози змінного струму |
Модель: | ЧС8 |
Завод: | Škoda (Škoda Holding a. s.) ![]() |
Стан: | діючий (оновлено 12.2023) |
Заводський тип: | 81Е2 |
Заводський №: | 7451 |
Побудований: | 02.08.1983 |
Ремонти: 18.02.2001 — КР-1 ВАТ "ЗЕРЗ" (схема перероблена з 81Е0 згідно проекту 81Е2, подкочені візки від ЧС8-002); 20.06.2013 — КР-2 ВАТ "ЗЕРЗ" 30.12.2019 — КРП ПрАТ "ЗЕРЗ" Приписка до депо та експлуатація: C заводу надійшов у депо ТЧ-1 Київ-Пасажирский Південно-Західної залізниці. 19.05.1983 - 21.09.1983 - тягово-гальмівні випробування в ЧРСР на кільці Велім; 29.10.1983 - 23.05.1984 - тягово-енергетичні та швидкісні випробування на ділянці Білоріченська - Майкоп Північно-Кавказької залізниці. НП та аварії: 09.2002 — кабіну секції I пошкоджено пожежею через розрив силового конденсатора системи "Уніпульс" на ст. Яготин, відновлено на Запорізькому ЕРЗ того ж року. |
п. 60 Одеса - Харків
Дорога приписки: | Пасажирська Компанія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ПКВЧ-7 Харків-Пасажирський |
Тип: | Нічний швидкий поїзд (НШ) |
Завод: | ![]() |
Стан: | діючий |
Побудований: | 1992 |
Примітка: | "Чайка" |
«Чáйка» — фірмовий нічний швидкий поїзд 2-го класу Південної залізниці № 59/60 сполученням Харків — Одеса. Протяжність маршруту руху поїзда складає — 765 км.
За часів СРСР з Харкова до Одеси курсував швидкий поїзд № 59/60 сполученням Новосибірськ — Одеса, а також на літній період призначався додатковий пасажирський поїзд № 472/473 сполученням Харків — Одеса. У 1992—1993 роках поїзду № 59/60 Новосибірськ — Одеса скорочено маршрут руху до Харкова, так як поїзд був формування Одеської залізниці і через неузгодженості Укрзалізниці та російських залізниць, поїзд під № 59/60 сполученням Новосибірськ — Одеса призначений швидкий фірмовий поїзд «Чайка» № 60/59 сполученням Харків — Одеса з щоденним графіком курсуванням. З часів створення Укрзалізниці і до 2015 року поїзд ходив через Полтаву, а потім поїхав через Лозову, Дніпро, Кривий Ріг. З 29 червня 2025 року повернутий на старий маршрут курсування через Полтаву, Кременчук, Знам'янку. В обігу два склади поїзда формування пасажирського вагонного депо ПКВЧД-7 Харків Південної залізниці, до 2019 року формувався у вагонному депо ПКВЧД-3 Одеса-Головна Одеської залізниці. Поїзду встановлена схема з 8 фірмових вагонів різного класу комфортності:: - 7 купейних (№ 1—4, 6—8); - 1 вагони класу «Люкс» (№ 5); |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D5100 |
Програмне забезпечення: | Ver.1.00 |
Дата і час зйомки: | 01.06.2022 11:15:24 |
Витримка: | 1/1600 с |
Діафрагма: | 6.3 |
Чутливість ISO: | 250 |
Фокусна відстань: | 66 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 99 мм |
Детальніше |
Коментарі (0)
Додати коментар
Ви не можете переглядати та залишати коментарі, так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.